2012年10月30日星期二

倫敦好味韓國燒烤 (2012年10月20日)



上星期日約咗朋友一齊去倫敦既台灣小吃節2012,
我 + Mr.T早一日星期六先到倫敦~
成日無食過野好鬼肚餓......

一落車即時去又平多選擇又好食,
喺倫敦開到梗有一間喺左近既壽司店Wasabi
食咗盒三文魚壽司先去酒店check in!
因為一早打算是晩去食韓國燒烤,所以揀盒細既......
(比Mr.T偷咗一舊!!
)


Mr.T話肚餓時唔想食凍野,所以買咗個牛肉burrito~
(我咬咗一啖,好正!
)

咋咋淋食咗少少野後,
直去酒店check in......放低行李......洗個面後即時再出動!
地點係之前去倫敦都幫襯過既Arirang~
上一次去Arirang時係食午餐,
無食燒烤只點咗佢地午餐set menu,
不過果餐好滿意,今次特別再去試佢地既韓燒!

剛過晩飯時間,但始終係星期六晩,
所以餐廳都好忙,好彩即時有枱唔洗等~

雖然人多,不過因為我地點韓燒,
食物一早醃好哂,所以好快就有得食......



今次小菜只有2碟(上次午餐時有3碟架!)
上面碟昆布好好味;
但下面碟"綠色涼粉"我一向都唔鍾意!



話咁快有得食嘞! 我地真係有點貪心......
點咗一份Modum Gui (豬肉、雞肉 + 2種唔同牛肉既燒烤拼盆),
其實已經夠~ 不過我地仲要點多一份Beef Bulgogi......
我仲要食咗2碗飯!



我同Mr.T都係牛魔皇來......


不過我地都覺得拼盆裡面2種牛肉都唔夠五花豬肉 + 雞肉好味!
雖然我喺英國食過既韓燒唔多,不過全部都係韓國人主理,
暫時覺得以依間有三十多年歷史,
全英國第一間韓國餐廳
Arirang 最好味!


雖然好味,不過有一樣野我 + Mr.T都好唔鍾意.......

肉來到後,侍應幫我地剪成細塊,
不過佢一路剪一路幫我地燒埋 + 夾埋比我地!

食韓燒既樂趣就係一路燒一路食嘛,洗鬼妳幫我地燒咩?
多鬼餘! 睇住佢企喺度燒燒燒自得其樂,
攪到我都唔好意思影相......

不過唔知我 +
Mr.T係咪餓到懵咗?
我地完全無唸過叫佢收皮去招呼第二枱客人喎!

佢係咁燒 + 係咁夾比我地......我地就係咁食!!
Arirang 既好食程度,我地係一定會再幫襯既~
不過,下次,一定要自己燒!



成肚都係肉,我仲要食咗2碗飯,飽到捧住肚腩仔返酒店!
不過返到酒店後,韓燒已經"落哂隔"......
又係時候食宵夜嘞!




Photobucket

13 則留言:

  1. me too, I like take time and BBQ for myself.
    [版主回覆10/31/2012 23:48:43]tell me about it! will def ask her to stop next time.

    回覆刪除
  2. 緊張大師-小女人2012年10月30日 下午6:22

    我讚同自家一邊燒一邊吃才是味兒....要不是就好似等吃那樣,我鐘意慢慢食慢慢嘆兩個慢慢談談天才燒那食物也不會凍晒
    [版主回覆10/31/2012 23:48:12]佢一路不停燒一路不停夾比我地.....我地唔洗等食,反而係食唔停! 不過我地鍾意自己燒囉!

    回覆刪除
  3. 嘩~你真好好~食極唔肥, 仲要消化得咁快, 可以食多d野! 我就勁易肥, 食完你果餐韓燒應該飽到訓唔著!
    [版主回覆10/31/2012 23:46:02]其實我地真係太貪心,應該只點拼盆已經夠,唔洗另外點碟牛肉....最衰我如果無飯我就食唔落餸,所以食咗2碗飯......出門口時真係飽到頂住架!

    回覆刪除
  4. my fav is http://www.arang.co.uk/ !!! I recommend their raw beef salad (YUK_WHE) and barbecue chicken.. yummy!
    [版主回覆10/31/2012 23:41:56]Thanks!

    回覆刪除
  5. 食燒烤我都係鍾意自己燒, 我老公就好enjoy 我燒埋比佢食
    [版主回覆10/31/2012 23:40:25]無論韓燒日燒或渣叉起炭爐果種BBQ,都係要自己親手燒先好玩!

    回覆刪除
  6. 嘩!你真係好食得,但你又咁瘦,好羡慕啊!
    [版主回覆10/31/2012 23:38:43]過獎查太~ 小妹個胃有個黑洞罷了!

    回覆刪除
  7. 餓到懵咗?
    唔咁要啦..下次再去自己黎..
    我都唔太喜歡幫我燒,無曬樂趣
    [版主回覆11/01/2012 18:57:42]咁我唸又唔係~ 佢只係燒 + 夾比我地,燒完之後佢無睇住我地食,妳估真係得我地一枱客佢唔洗做咩? 如果佢睇住我地食我就真係叫佢走開嘞!
    [ok回覆11/01/2012 09:35:34]咁又係呀...可能係人地燒完俾你們,之後又睇住你們食..就算飽都唔好意思停..
    可能依個就係他們點解要幫你們燒的原因..防止d客人浪費食物..
    [版主回覆10/31/2012 23:37:25]有d後悔無叫佢停手!
    全部都係肉,我地其實叫個拼盆已經夠,可以唔叫碟牛肉,如果唔係佢幫我地燒,我地可能未必燒得哂 + 食得哂.....

    回覆刪除
  8. 食極都唔肥...勁啊!
    [版主回覆10/31/2012 23:35:02]

    回覆刪除
  9. 嘩~睇住你勁食好唔抵得...你話呀~點可以食咁多野都瘦猛猛ga!!!
    [版主回覆11/01/2012 18:58:13]天生 + 胃內黑洞!

    回覆刪除
  10. 好勁呀,點食都唔肥,
    [版主回覆11/02/2012 19:42:17]我胃裡面有個黑洞!

    回覆刪除
  11. 韓燒好正
    [版主回覆11/05/2012 21:31:00]依間的確好好食!

    回覆刪除
  12. 韓燒係要自己燒先過癮
    [版主回覆11/08/2012 22:19:34]緊係啦! 還好依間野好好味~

    回覆刪除
  13. 自己燒可以慢慢食好d, 唔知點解喺韓國食韓燒都係有侍應一次過燒埋

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...