2012年10月15日星期一

結婚6週年蛋糕 - 彩繪蛋糕卷心得分享




買咗"彩繪蛋糕卷1 + 2"N年咁耐,
我終於的起心肝整咗我第一個彩繪蛋糕卷,
作為我 + Mr.T結婚6週年既蛋糕嘞!


第一次整彩繪蛋糕卷,
Mr.T大讚我整得好靚好cute又好食,
我自己認為成品尚算滿意,
至低限度個蛋糕卷部份非常鬆軟可口,合格有餘,
不過繪圖技巧上仍然有好多要改善既地方!

我打算趁啱啱整過一次仲記憶猶新,
聽日再整多一次當練習 + 改善吓技巧......
(今日因為要食花齋唔整得雞蛋!
)
食譜我係跟足書,留返下一篇先分享;
今篇我想分享一下第一次整
彩繪蛋糕卷既少少心得~


雖則話今次係我第一次整彩繪蛋糕卷,
但其實我2日內用咗一打雞蛋,
整到第3個先至成功! (即係相中既成品~
)

我一向都認為 - 最好既學習方法就係親身去實踐~

親身去實踐,結果未必達標或大成功先叫做學到野喎,
有時結果可能未如理想,甚至乎徹底失敗,
但其實喺實踐既過程當中,不知不覺中已經有好多得著!


好似我頭2次整依個彩繪蛋糕卷一樣,
明明蛋糕卷部份好成功,
2個都又鬆又軟又好味兼點捲都唔會爆......
但點解我照足書中材料份量做法,
2次既公仔都全部黐住牛油紙唔甩呢?


第1次我以為自己有步驟做錯或做得唔夠好;
不過當第2次結果都係一樣時,
我就開始唸 - 可能唔係我問題喎...應該係我既用具有問題!

果然不出我所料 - 真係牛油紙既問題!!
書係台譯本,書中稱可入爐既紙叫做"烤盆紙"或"烹調紙";
而香港就叫做"牛油紙"~
其實"牛油紙"係泛指一種半透明用作烘焙既紙,
喺英國既超市可以買到2種唔同既牛油紙:
Greaseproof Paper + Baking Paper~
Greaseproof Paper 多數係白色;
而Baking Paper 大多係淺啡色,
2種同樣都係半透明又可以入焗爐,
而且仔細一睇包裝盒上用途指示......完全一模一樣!

唯一唔同既係 - Greaseproof Paper 會建議你作烘焙用時要先掃油~


我一向只用開Greaseproof Paper
頭2次我就係用佢,依照書中指示先掃油來整彩繪蛋糕卷,
結果2次都失敗,2次所有公仔都黐到阿媽唔認得!



唔憤氣~ 於是上網做吓research.......
發現另一種牛油紙baking paper 係指明non-stick,
一口氣去勻Asda + Tesco 買哂2卷
baking paper 返屋企!


Asda 果卷係
greaseproof & baking 混合體,
不過重點係指明
non-stick 就得嘞~


Asda greaseproof & baking paper (白色);
Tesco baking paper (啡色);
2種baking paper 質地都好幼滑~


如果將Asda 既non-stick greaseproof & baking paper
同普通
greaseproof paper 來比較......
用肉眼就咁睇唔出有任何分別,
但摸上手就會發現
non-stick 果種紙質較薄 + 幼滑好多(左)~


以我個人首次彩繪蛋糕卷經驗既結論係:

(1) 一定要用
non-stick 既牛油紙(baking paper),
我認為叫做"烘焙紙"會更加貼切;

(2)
Baking paper 本身有non-stick coating
所以唔需要掃油都可以放心一定唔會黐紙
(其實就算想掃油都掃唔到!);

(3) 用一般無non-stick 既greaseproof paper,掃咗油都係嘥氣!
若掃得太多油仲會令紙曲起變形,仲會令繪圖既麵糊浮起甚至走位!!
所以有意想試做彩繪蛋糕卷,首要慎選牛油紙啊!



我建議第一次做彩畫蛋卷時可以跟返書中附送既紙型,
無書既話可網上搵一d類似既卡通圖案,
因為書中列明調不同顏色麵糊所需既份量,
跟書來試做一次可先掌握吓技巧!


我今次情況有少少特別......話哂我 + Mr.T結婚6週年,
無理由整隻無厘頭鬆弛熊架嘛......


所以我揀咗上次同Mr.T放天燈時,畫喺天燈上面既公仔圖!

我覺得初做彩畫蛋糕卷宜選一d比較簡單 + 線條比較粗既圖案,
因為線條太幼的話,撕開牛油紙時會好容易斷開~


所以我都先將公仔圖盡量簡化,
Mr.T既恤衫 + 呔被我簡化成T shirt;
而好似公仔五官依d咁細微既部份就要留空,
等蛋糕卷捲好後先再用畫筆 + 食用色素畫返上去~

所以要準備一set 小號既畫筆!
市面上有一d裝飾蛋糕有專用既畫
筆,
不過我做過research 買唔到蛋糕
專用筆,
可以用一d質素好既尼龍毛筆代替,
尼龍毛筆易清洗又唔容易甩毛~


因為我用自己既圖,
所以要自行計算返各種顏色麵糊既份量~



繪圖 + 填色麵糊用既唧袋 + 唧樽~
其實可以只用唧袋,
或跟返書中所教 - 自己用牛油紙摺成錐形做成唧袋,
不過我覺得用唧樽來畫線條會容易好多!
填色我就用返唧袋~


最後就係要選用質素較好既食用色素!
其實英國超市售賣既食用色素
全部都係絕對安全既,
就算超市自家廉價出品
都係標榜天然,
所以食用安全方面完全無問題,
不過我發現超市
自家出品上色效果強差人意,
尤其係深色如黑、藍或紫,效果都比較差,
所以選用烘焙大牌子出品,效果會較好!






Photobucket

15 則留言:

  1. 好有心機呀你!!!
    [版主回覆10/16/2012 19:44:40]如果我好想整一樣野,我唔會因為整過一兩次失敗而give up~ 況且就算係失敗,我都好enjoy 整既過程!

    回覆刪除
  2. Wow, it's awesome! Happy Anniversary! Wish you two sweet sweet every day!
    [版主回覆10/16/2012 19:43:10]Thank you Chan!

    回覆刪除
  3. 我也做了一次這款蛋糕,我做的是 angry bird,我用的是有 silicon 的 baking paper,甩到呢!連自己都變成 angry bird,要睇吓妳的心得後再嚟做過!多謝妳好分享!
    [版主回覆10/16/2012 19:42:46]唔洗客氣~ 不過就算用咗non stick baking paper,撕紙時都要慢慢來小心d! 加油啊!!

    回覆刪除
  4. 《Ka MaN 日記》2012年10月15日 下午3:37

    好靚吖... 真係一份好有心思的禮物...
    但我連卷蛋糕都卷爆...
    搞到唔敢整彩繪...
    我上次返HK都買咗彩繪一...
    但一路未實行.... >_<
    [版主回覆10/17/2012 23:13:15]快d試吓啦! 好好玩架~
    [《Ka MaN 日記》回覆10/17/2012 12:58:12]等我搵日試下先....
    [版主回覆10/16/2012 19:40:02]Thank you Ka Man!
    既然妳都買咗本書就試吓整啦!
    其實妳可以跟本書個食譜整普通蛋卷都得,唔一定要整彩繪~
    個食譜好mosit 好輕軟好易捲唔易爆架!

    回覆刪除
  5. 整甘多...你一個人食晒呀.....
    [版主回覆10/17/2012 23:21:23]多得V爸爸V媽媽傳授我食極唔肥既功力!
    [小車回覆10/17/2012 08:53:34]食得晒唔奇...奇在你唔肥....
    [版主回覆10/16/2012 19:36:31]係呀~ 不過之前兩個失敗既我無搽忌廉,就咁當清蛋糕手搣來食,個蛋糕好light 而且size 唔係好大,一路睇電視一路搣吓搣吓....好快就攪掂!

    回覆刪除
  6. socute!
    [版主回覆10/16/2012 19:34:43]Thank you 御宅熊!

    回覆刪除
  7. *♡♡小肥豬♡♡*2012年10月16日 上午12:28

    好靚呀....一份好有心思的禮物...SO SWEET呀~
    [版主回覆10/16/2012 19:34:19]Thank you 小肥豬!

    回覆刪除
  8. 緊張大師-小女人2012年10月16日 上午1:43

    太好啦Mrs,T多謝你無私地分享同教了我們咁多方法去解決問題,因為我無書只是在網上找到而跟著做但又聽唔明那日文,所以都係一團糟咁我都要買番本書睇下先得,但香港可能無呢Tesco baking paper 賣就真,因為我用緊的greaseproof paper全都是在澳洲買回來的,等我睇下澳洲有無你呢款買先得.你用唧樽我覺得好過唧袋又環保又方便.買你呢個好用好多呀
    [版主回覆10/29/2012 04:21:46]
    [緊張大師-小女人回覆10/25/2012 21:54:52]我就係鐘意你咁樣,那才是最美....讚呀
    [版主回覆10/24/2012 22:11:17]真係太過獎嘞緊張大師! 我自問真係無妳講得咁好!
    靚真係無我份,極其量只係五官端正吧!
    至於善良....我善唔唔善良,其實係雙方面! 人家對我好,我會對人家一樣好; 人家對我有禮,我會對人家一樣有禮...相反,我都可以好魔鬼架!
    [緊張大師-小女人回覆10/24/2012 08:22:06]收到,努力學習不停改進一定有進步我會深信呀,多謝你的鼓勵,你人又靚又善良,Mr.T好有福氣呀,我又鐘意你遇事時的堅持和強勢....好呀
    [版主回覆10/23/2012 23:00:49]其實用返適合自己既學習方法就係最好! 共勉之
    [緊張大師-小女人回覆10/23/2012 22:21:53]同意,我唔識,勝在我係隻牛不停整不停學,你有少少天份啦,努力,共勉之
    [版主回覆10/23/2012 02:49:37]我無上過堂學煮餸整餅啊,所以唔知上堂係點~ 我覺得自己睇書自學去整一樣野,由失敗整到成功全部都係靠自己會仲加好玩! 滿足感更大~
    [緊張大師-小女人回覆10/18/2012 22:41:08]哈哈,我認同.但我總喜歡看書多過睇電視等.我同意你講我都會享受那過程但成功最好,失敗也從中學習得更多經驗,講比你聽,我整卷蛋大大話話卷爛幾百條,唔好話跨張,一點也不...我跟三個老師去學,天天卷全部爛,日日家人要同我食爛蛋糕....但我終於卷到了.所以我一定明白那箇中道理
    [版主回覆10/18/2012 19:55:33]其實我買咗d食譜書都係先劈埋一邊擺一排,到真係落手去整時先打開來睇~
    有時我見d人煮一樣野失敗咗會好唔開心...查實我覺得整野食應該抱住一個輕鬆平常心既心情,成功失敗都好,煮既過程都可以好好去享受嘛!
    唔洗咁緊張又唔洗咪書啦,其實無妳想像中咁難整架~
    [緊張大師-小女人回覆10/18/2012 08:02:07]坦白講,我真的不是精靈人昨晚開始看緊本書.....多謝鼓勵,我成功之時會請你看一看的.
    [版主回覆10/17/2012 23:12:21]唔洗客氣!
    本書真係幾好用架! 有哂圖示好清楚~ 我記得個YouTube 好似係日文,而且無材料份量....祝妳成功啊!
    [緊張大師-小女人回覆10/17/2012 15:52:33]Mrs.T今日買了那本彩繪卷蛋書啦,都係睇書好過睇youtubs,超市有non stick baking paper買呀,我睇左後要再練習下先,但無論點都好,真係十分感謝你,你不但人靚心地好,更是樂於幫助他人,無私分享,多謝多謝.
    [版主回覆10/16/2012 19:34:00]唔洗客氣~ 不過香港一定有non stick baking paper 賣!

    回覆刪除
  9. 結婚週年快樂呀!
    原來你一早計劃好留返大日子先整嘅,等到我頸都長!我都買咗book 2.
    [版主回覆10/18/2012 19:48:57]
    [Grace回覆10/18/2012 04:06:18]買Book2前上網跟住整過一次鬆弛熊,之後返hk買咗book2,返嚟都未玩過,搵日,嘻嘻。
    [版主回覆10/17/2012 23:08:30]Thank you Grace!
    嘻嘻~~~ 我整野好即高興!
    妳都買咗book 2,咁妳有無整過呀?

    回覆刪除
  10. 結婚週年快樂呀. 你好叻呀,我放碟放得靚靚都覺得好難! :)
    [版主回覆10/18/2012 19:48:02]多謝妳啊嘉嘉!

    回覆刪除
  11. 結婚週年快樂!!!
    個蛋糕真係勁勁靚呀!!!係你先有心機ga ja!
    [版主回覆10/23/2012 02:44:05]Thank you Yvonne!
    整依個蛋糕其實無想像中咁難整,而且過程好好玩呢! 妳都試吓玩吓啦!!

    回覆刪除
  12. Lady Apple 蘋女郎2012年10月22日 上午10:21

    結婚週年快樂!!!
    你整的蛋糕好靚呀
    我o係香港都見到呢兩本書好耐,但遲遲未動身去買呀~
    [版主回覆10/23/2012 02:43:04]Thank you Lady Apple!
    我2本都買咗好耐,不過真正整時先第一次睇~

    回覆刪除
  13. 補祝結婚週年快樂!!!
    個蛋糕好可愛呀!!!
    U R SO SWEET.....
    [版主回覆10/29/2012 04:21:13]Thank you very much J!

    回覆刪除
  14. 我都有你第一本彩繪書, 都係做左一個簡單嘅圖案, 你第一次就做得咁靚.
    [版主回覆10/29/2012 04:20:46]多謝Mrs FONG讚賞! 其實仲有好多地方要改善啊~

    回覆刪除
  15. pretty
    [版主回覆10/29/2012 04:19:38]Thank you!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...