2012年10月30日星期二

素鍋燒烏冬


天氣凍凍地想食打邊爐......
不過撞正初一十五食齋既日子,咁點算好呢?
邊個話食齋唔可以打邊爐架? (自言自語......)
其實齋既打邊爐材料都可以好豐富,而且仲好好味呢!

齋火鍋材料隨意,如果食蛋牛奶素既話,
仲可以加雞蛋或玉子豆腐~

今次我整既係花齋全素,
材料有: 菠菜、花菇、竹笙、木耳、豆腐卜、煎豆腐、金菇......

仲有上次食過依隻全素水餃......
再加包烏冬落去,食完暖笠笠又飽肚!


1. 花菇、木耳和竹笙洗淨浸軟,搾乾水份備用,保留浸冬菇的水。


2. 菠菜洗淨切段; 豆腐卜切半; 實豆腐切成適當大小,煎至金黃備用。


3. 燒熱鍋爆香薑片,下花菇、木耳、竹笙和豆腐卜炒一會,下糖和素蠔油調味兜勻。
P.S. 素味道比較清淡,先將部份材料加調味略炒,可將味道餵入材料中~


4. 下浸冬菇的水蓋過材料煮滾,下素水餃、煎豆腐、金菇和烏冬麵滾2分鐘。


5. 最後下菠菜煮至翻滾,用海鹽或香菇粉調味即成。





Photobucket

4 則留言:

  1. 正式我最鐘意食豆制品食品
    [版主回覆10/31/2012 06:35:41]豆製品煮法又多又好味,仲好有益呢!

    回覆刪除
  2. 未打過素邊爐, 唔錯呀, 都好多野食喎 !
    [版主回覆10/31/2012 06:50:56]我初一十五食齋嘛! 其實幾乎唸得到既素,全部都可以咁做~

    回覆刪除
  3. 緊張大師-小女人2012年10月30日 下午6:24

    對呀,我也吃了二天全素,過幾天觀音誕也是吃素日,我包定肉餃同素餃方便家人
    [版主回覆11/01/2012 19:00:14]我食齋既日子Mr.T一係陪我一齊食,一係佢會自己搞掂,我都唔洗煮二款菜式
    [緊張大師-小女人回覆11/01/2012 16:37:51]有家人陪同一齊吃會方便多,不用煮二款菜式
    [版主回覆10/31/2012 23:51:42]每月只食2日齋,有時Mr.T會同我一齊食,不過我多數叫佢自己攪掂!

    回覆刪除
  4. 素鍋都好正呀
    [版主回覆11/08/2012 22:18:50]唔錯架!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...