2008年4月10日星期四

紅綠燈炒飯


又一個我既懶人餐! 我美其名為"紅綠燈炒飯",其實只係普通既午餐肉雞蛋炒飯~ 改個懶特別既名,係想人一望落會唸: E~ 咩野來呢? 因為炒飯裡面有午餐肉 - 紅; 雞蛋 - 黃 + 蔥花 - 綠...十足馬路交通燈一樣! 哈哈~~~~

1. 預備冷飯(最好係隔夜冷飯!); 午餐肉切粒; 雞蛋打拌; 青蔥切碎待用。

2. 用少許油將午餐肉炒香盛起。

3. 猛火燒紅油鑊,先加下蛋液,隨即加入冷飯快手兜勻。(可參考下面"黃金炒飯"方法!)

4. 午餐肉和飯炒勻,用生抽少許調味。

5. 炒至飯香 + 乾身,灑上切碎蔥花兜勻上碟即成。

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

黃金炒飯

早排睇過一個NHK World 台節目 - 長達1小時既節目係專門集中研究最完美既炒飯 - 黃金炒飯!

其實黃金炒飯即係最簡單既蛋炒飯......節目中分析3種不同既蛋炒飯方法:

1. 先炒冷飯,後加蛋;

2. 先炒蛋至全熟,再加入冷飯;

3. 先加入蛋,隨即加入冷飯~

之後用先進儀器去測試炒飯質感!

結果顯示方法(3) - 先加蛋,隨即exactly 2秒後加入冷飯同炒,炒出來既飯除咗色澤金黃之外,飯粒維持完整口感最好!  係精細鏡頭下仲會見到飯粒好有彈性!  咁就為之最完美既黃金炒飯嘞~~~

_342.gif image by veronica_tsim 記住一定要加蛋exactly 2秒後加入冷飯喎!!!! 大家不防試試吖~ (真係得架!!! )


3 則留言:

  1. 我至愛既午餐肉呀....我都好耐冇炒過飯LU....我工人煮飯啲份量較得好鬼準架...啲飯好少會有剩..差不多日日都清...所以好少有冷飯剩...
    有時肚餓想食多一碗飯...都冇晒飯架....同佢講幾百次叫佢煮多少少飯啦.....剩左咪留返第二日焗返佢囉...但係佢成日都吾記得架...比佢激C...
    [版主回覆04/11/2008 16:13:00]其實我煮飯都好準吓架,因為平時得我+老公兩個人 - 煮慣煮熟! 不過果日有個女仔過來食飯,我唔知佢食幾多飯,我先煮多d~~~ 我老公又超鍾意食炒飯!

    回覆刪除
  2. 你 用 邊 種 鑊 炒 飯 㗎 ﹐ 真 係 架 勢 ﹐ 可 以 炒 到 d飯 一 粒 粒 ﹐
    [版主回覆04/13/2008 09:34:00]我用普通易潔鑊之嘛~ 唔好落咁多油...因為午餐肉有油出~ 炒飯其實最緊要係用隔夜冷飯! (放喺雪櫃過夜~) 因為飯會乾d,咁炒出來咪一粒粒囉!

    回覆刪除
  3. 我今日試咗你呢個"Exactly 2秒"落飯,真係超成功!Thx
    [版主回覆05/02/2011 09:57:00]唔洗客氣! 我都係睇電視學返來架咋~
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...