2008年4月4日星期五

西蘭花炒肉片


1. 豬肉切片用胡椒粉、生抽、糖、少許雞粉和粟粉醃好備用。

2. 西蘭花洗淨,放入滾水,加進生油少許灼大約5分鐘取出瀝乾。

3. 爆香拍碎蒜頭2粒,加入豬肉片炒至八成熟灒酒。

4. 加入西蘭花拌勻,用蠔油調味,勾芡兜勻上碟即成。


2 則留言:

  1. 炒得好鬼靚喎....
    我好多時都炒尼個餸....因為我大囡好中意食西蘭花....
    [版主回覆04/06/2008 06:04:00]依個餸我第一次整咋! 因為我都唔係好鍾意食西蘭花......不過上個星期六病冇去中國人超市買中國菜~ 但我又一定要食菜! 出乎意料之外 - 炒得好鬼似6299既味道來!!!!!

    回覆刪除
  2. 我好鐘意食西蘭花..但我HB唔食..佢只食生菜..同菜心...
    [版主回覆04/30/2008 17:43:00]妳老公只食生菜 + 菜芯都好呀!!!! 我老公直情唔鍾意食菜....叫佢食條菜好似叫佢食屎咁!!! 唉.......

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...