2009年12月21日星期一

花膠猴頭菇紅蘿蔔湯


1. 花膠適量用滾水浸透瀝乾後切塊; 猴頭菇數個浸軟後擠乾水備用。

2. 豬腱汆水; 紅蘿蔔批皮切件。

3. 杞子、圓肉,蜜棗各適量洗淨瀝乾。

4. 水大滾後先放入豬腱,再放入其他材料,加入薑片2片,待水再大滾後轉小火煲3小時,用鹽調味即成。



5 則留言:

  1. 花膠你個邊都有得買嗎? 個湯好正呀我又飲
    [版主回覆12/22/2009 17:51:00]依度都有花膠賣,不過我未買過~ 我d花膠係V媽媽寄比我,或者我返香港時帶過來架!
     
     

    回覆刪除
  2. 好滋陰呀  我都要叫我老公搵日去上環買包花膠返來,屋企都冇晒貨
    [版主回覆12/23/2009 05:32:00]我收埋收埋唔捨得煲......搞到有好多存貨!
     
     

    回覆刪除
  3. 我今次留言俾妳好順利每次打一次就得喇
    病完我都要煲番d湯水飲先得~
    [版主回覆12/23/2009 05:26:00]恭喜妳! 妳終於都一take ok 嘞!
     
    係呀~ 好返先煲啦! 妳而家食緊中藥,飯咗湯都吸收唔到......
     
     

    回覆刪除
  4. 好想好想要一碗唷...嗚...今日做冬..係公司食午餐肉蛋飯=____="""
    [版主回覆12/23/2009 05:25:00]唔緊要啦~ 聽晚補返做節囉!
     
     

    回覆刪除
  5. 可以教我点發花膠嗎?好似要用個好乾淨的盆浸花膠、之後要用薑蔥出水 ?
    [版主回覆12/26/2009 08:31:00]發厚既花膠就要煲一煲滾水,放薑片 + 成條蔥 + 花膠落去,蓋蓋焗過夜~ 比較薄身既花膠筒,可以就咁焗水,唔洗用薑蔥都得! 發既過程唔可以沾到油,水會變質 + 花塑會瀉身~
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...