2009年12月8日星期二

新加坡 - 海鮮喇沙 (Seafood Laksa)


_353.gif image by veronica_tsim 依個係用現成喇沙醬既懶人喇沙~ 因為經我研究過,自製喇沙醬需要太多唔同材料!  樣樣買齊但樣樣都只用少少......實在太唔化算嘞!!!


1. 粗米粉或油麵煮好 + 過冷河備用。(我用越南既順化米粉!30.gif image by veronica_tsim)


2. 預備配料: 雞蛋、豆腐卜、大蝦、蜆、牙菜仔和炸魚條。

3. 雞蛋烚熟,去殼切半; 牙菜仔洗淨瀝乾; 炸魚條切片備用。


4. 湯底調味: 椰奶、香茅醬 (可用新鮮香茅)、羅望子醬和喇沙醬。

5. 另預備罐裝魚清湯適量 (可用魚湯精代替)。

6. 莞茜和青蔥切碎備用; 乾蔥頭切碎,並用少許油炒香備用。

7. 魚湯加入喇沙醬拌勻煮滾,加入香茅醬和羅望子醬適量拌勻後試味。

8. 將大蝦、蜆、炸魚片和豆腐卜加入湯中滾一會至海鮮熟 + 入味。

9. 米粉放碗,鋪上芽菜仔 (芽菜仔可生食~ 若不慣豆青味,可先自行將芽菜仔略略灼熟除味!); 大蝦、蜆、炸魚片和豆腐卜放米粉上。

10. 喇沙湯拌入椰奶煮滾; 滾湯淋上米粉上,放上半隻烚蛋,灑上莞茜、蔥花和乾蔥即成。



 

10 則留言:

  1. 你講得對、我上次响上海教做Singapore Laksa 時,單係個 Laksa paste 都要成12種材料,而上海買唔到candle nuts 及 fresh galangal , 要同的响度住的星加坡朋友攞,佢地每次返家都買一擔返上海,不過如果你成日煮 laksa 食, 買哂所有材料,炒好個湯料, 放入冰格, 食時再入湯, 咁就方便的,我對 Singapore Laksa 麻麻地, 因為有椰奶、我最鍾意是 Penang Laksa, 有個朋友成日煮,我每次都厚面皮去吃2碗、而家冇得吃囉、可能要自已煮.....
    [版主回覆12/09/2009 19:40:00]我唔會成日煮來食~ 所以用現成醬再自行調味已夠!
     
     

    回覆刪除
  2. 好似好美味咁呢~!
    [版主回覆12/09/2009 19:39:00]雖然樽現成醬麻麻地,但經我自己調味後都唔錯啊!
     
     
     
     

    回覆刪除
  3. 我以前都想自己整喇沙, 不過同你一樣一見到湯底要用咁多材料之後, 就放棄了, 加上又不是常做. 我記得在香港灣仔有一間食喇沙好好食, lunch hour成日排長龍, 可惜我冇記住個名&地址, 只是記住個位置, 現在印象都有點模糊了, 希望下次回去去找下是否可以找到這個店.
    [版主回覆12/09/2009 19:28:00]嫌麻煩既話都可以好似我咁用現成醬架! 今次我既醬麻麻地,所以我自己用魚湯、香茅醬 + 羅望子醬調味......整出來都好味啊~~~
     

    回覆刪除
  4. 妳上次話似攦粉嗰啲米粉係咪就係依啲呀??
     
    嘩~~~妳碗野鋪得咁鬼靚架,好彩我麻麻地喇沙啫+我食咗碗仔翅同魚肉燒賣做早餐 (引番妳轉頭)  
     
    雖然我麻麻地喇沙,不過我老公鐘意,我都係係印尼舖買現成醬整架咋,原來自己整醬要咁多材料,買料都攪一輪喎~
    [版主回覆12/09/2009 19:25:00]係呀~ 果次買咗2包,見仲有一包剩,laksa 又係用粗米粉,咪用鬼埋佢囉~ 估唔到今次咁整又唔錯喎!
     
    唓~ 得字冇相...引我既力量減半!  (不過我都好想食... )
     
    係呀~ 我上網搵食譜時,見人地自己調醬好鬼多材料架! 而且唔同style laksa 又有唔同配料..... 最麻煩係我依度買果d材料全部都要買好多用唔哂,不過買現成醬啦!
     
     

    回覆刪除
  5. 如果你個度有的話,不如試吓 "莊記喇沙醬",我覺得佢好味D。我呢個POST 有圖 http://hk.myblog.yahoo.com/wc-ml/article?mid=47 。
    [版主回覆12/09/2009 19:17:00]我知妳講邊樽,我喺網上見過個樣~ 等我睇吓依度有冇先! thanks~~~
     
     

    回覆刪除
  6. Oh my god.... I want to eat this!!!
    Veronica, may I ask what is 羅望子醬 in English?
    [版主回覆12/10/2009 21:02:00]羅 望子 = tamarind~  if you cant find the paste, you can buy the fresh ones! im sure you can find it in thai food stores~
     
     

    回覆刪除
  7. Gaileは林家歐巴桑2009年12月9日 上午5:32

    好多料呀...唔怪得飽到上心口啦
    你d蜆白雪雪好鬼靚呀
    [版主回覆12/10/2009 20:59:00]係咯....樣樣料少少,夾埋就一大碗喎!!
     
    我d蜆其實係雪藏架! 不過好彩係連殼又冇煮熟,所以都仲好鮮味,唔會淡貿貿~~~
     
     

    回覆刪除
  8. 以前細個屋企人會加粒冰糖一齊煮,婆婆話冇甘"熱氣"
    [版主回覆12/10/2009 20:57:00]係? 等我下次都試試先! Thanks for telling me~~~
     
     

    回覆刪除
  9. 唔知點解見到新加坡個字就諗起好好味既海南雞飯
    [版主回覆12/11/2009 20:34:00]海南雞飯係新加坡名菜來嘛~~~
     
     

    回覆刪除
  10.  
    Yummy yummy
    香茅醬 ,羅望子醬---I'm not even know whats the taste like?
    [版主回覆12/11/2009 20:33:00]Thanks!
     
    香茅醬 = Lemon Grass Paste; 羅望子 = Tamarind~ i think you can def find them in thai food stores.
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...