2011年6月1日星期三

令我心悅誠服既Himalayan Pink Salt (喜瑪拉雅山粉紅鹽)


我覺得自己對食野好有要求......

我所講既有要求,並非指要食好野貴野 而係我有一套自己既標準去介定食物好味與唔好味! 

只有自己味蕾覺得係一種享受既食物,我先會將果樣食物歸入"好味類";

簡單來講我既口味絕對唔會隨波逐流  - 即係唔會人地話好味,我就話好味!!

例如:

 人人激讚幾香脆幾好食既X仔土匪雞翼 - 我根本完全唔覺得好食!

 人人勁讚香濃幼滑既北海道3.6牛奶 - 我完全感受唔到人地口中既香濃幼滑!

咁其實係咪我既味蕾異於常人呢?

Well~ 我唔知其他人係點,不過我就形容自己係"味蕾敏感度高"!

2個實例:

(1) 有次返香港V媽媽買咗枝大號余X益辣椒醬,平時食慣細樽裝既我食咗一啖大號裝後即時覺得味道唔同咗!  但V媽媽就覺得味道一樣......

後來有次V媽媽向賣辣椒醬既雜貨店老闆提起依件事......

老闆: 妳個女真係識食嘞! 係呀~ 大樽裝交比食肆架嘛,味道係淡d無細枝咁好味架!!


(2) Mr.T 曾經因為我自誇"味蕾敏感度高"兼笑佢"味蕾遲鈍",佢為咗剝我棚牙,特別買咗全脂奶 + 脫脂奶,仲有2個唔同牌子既蕃茄忌廉罐頭湯來向我進行測試......

結果係 - 我pass with flying colours!


全脂奶 + 脫脂奶 - 依個根本零難度; 蕃茄忌廉罐頭湯 - 我可以準確地講得出邊碗係咩牌子! Mr.T 剝牙失敗!!


 講咗咁耐,依篇既主角終於都出場嘞......

 早前好奇下買咗依枝喜瑪拉雅山粉紅鹽~

見到網上有用家大讚點點點幾幾幾咁好味.....又話可以將食物味道提鮮,仲可以降血壓 + 排毒......小小粉紅色既鹽粒都相當神乎其技喎!!

試過之後......

Well~ 係咪真係降血壓 + 排毒我就唔知 ,不過我覺得食味方面真係比我平時用緊既海鹽好味好多!

大家可能會話: 唓~ 鹽咪得個鹹字!! 可以幾好味呀? 

感覺依家野,有時用文字或說話真係好難去形容既,真係要自己親身試過先至感受得到......

唯一比較容易去形容喜瑪拉雅山粉紅鹽 - 只要用少少,味道已經好突出!


依枝仔令我心服口服既粉紅鹽其實好鬼貴 - 25HKD / 80g;

我而家用緊既餓姦力大西洋海鹽只12.5HKD / 250g......

足足貴6倍有多!!!!!!!!

其實我一向都好少用鹽,鹽多數只煲完湯後用作調味......

(醃鹹蛋 + 整燒肉依d就例外啦! )

雖然喜瑪拉雅山粉紅鹽貴,不過我會繼續買,但就只會用作煮好餸菜後調味;

煲湯依d粗用動作,繼續用返大西洋海鹽啦!





沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...