2011年6月22日星期三

紅砵酒燴牛脷 (Ox Tongue Stew with Ruby Port)


 1. 紅蘿蔔2條、西芹4條切大丁; 中洋蔥2個切大塊備用。

 2. 牛脷1條約1.5kg洗淨。

 3. 牛脷汆水10至15分鐘至全條發白。

 4. 取出牛脷過冷河,撕去脷苔厚皮至完全乾淨後,徹底沖洗乾淨並抹乾。

 5. 牛脷切成厚片; 燒熱油鑊,牛脷塊煎至表面金黃後,放入炆鍋備用。

 6. 利用油鑊內剩餘的油,將(1)的紅蘿蔔丁、西芹丁、洋蔥塊和拍扁蒜頭數粒,以小火炒8至10分鐘至軟身。

 7. 將炒好之蔬菜加入炆鍋內。(P.S. 我今次用小洋蔥Shallots,所以炆至一半先入鍋!)

 8. 加入牛肉清湯450ml、紅砵酒300ml、罐頭蕃茄1罐、香葉3片(Bay Leaves)、Bouquet Garni 香草包2個和冰糖2塊(每塊約中式湯匙大小)。 

9. 拌勻所有材料,開火煮至微滾,蓋上鍋蓋,以小火炆燉2 1/2小時。

 10. 炆至牛脷香軟入味後,大火再煮滾,以sauce thickener 或勾粟粉水芡至汁稠,上碟及灑上新鮮切碎歐芹 (Parsley)即成。

NOTE

- 砵酒(Port Wine)又稱缽酒、波特酒或波酒,係一種葡萄牙特有既葡萄甜酒。

砵酒有好多不同種類; 同時亦有分為紅砵酒(Ruby Port) + 白砵酒(White Port),主要分別為白砵酒以白葡萄來釀製,不過白砵酒一般比較少見。

 此食譜用既係Ruby Port 紅砵酒~

- Bouquet Garni 係一種西菜常用來煮湯或炆燉菜既混合香草~

 超市買既乾品Bouquet Garni 造成茶包一樣,使用方便。

混合香草既組合因應唔同牌子各異,不過用法都係一樣~

此食譜可用一小束 百里香(Thyme) 來代替Bouquet Garni!



14 則留言:

  1. 我勁中意食牛舌呀!!!以前多數食咖哩或者鹵水炆。
    [版主回覆06/23/2011 01:51:00]條牛舌咁鬼大條,我一次一開二試吓咖哩或鹵水既唔同做法!
     
     

    回覆刪除
  2. 嘩 好吸引呀 
    [版主回覆06/23/2011 01:50:00]Thanks Katie! 依個配飯或意粉都好正架~
     
     

    回覆刪除

  3. 好多料﹐正呀 ﹗哩個牛利一定好好食 。
    [版主回覆06/23/2011 01:50:00]係呀~ 用砵酒燴好好食架!
     
    連唔食內臟既Mr.T 都食咗2大碟飯呢!
     
     

    回覆刪除
  4. 老公一定好鍾意, 但好大工程呀 
    [版主回覆06/23/2011 01:49:00]係處理脷苔厚皮耐少少啫~  
     
    Mr.T 本來唔食內臟,但佢竟然食咗2大碟飯呢!
     
     

    回覆刪除
  5. 好利害, 連牛舌都識處理...
    [版主回覆06/23/2011 01:47:00]過獎嘞Ivy!  之前我喺網上見過人話牛舌好難處理,不過其實唔係果回事! 根本唔難,只係要耐性~
     
     

    回覆刪除
  6. 第一次見咁大條牛舌
    [版主回覆06/23/2011 19:33:00]我之前未見過生牛脷呀! 我都唔知牛脷應該幾大條?
     
     

    回覆刪除
  7. 未煮前 , 唔開胃  , 煮好後 , 醒胃
    [版主回覆06/24/2011 23:56:00]Thanks Maggie!
     
     

    回覆刪除
  8. 請問可唔可以用急凍咸牛脷代替新鮮o架? 香港啲新鮮牛脷比較嚇人,無妳那邊的咁靚仔!! Bouquet Garni  好方便,等我睇吓香港有冇先! thanks for your sharing!!  
    [版主回覆06/27/2011 18:38:00]鹹牛脷係咪已經熟咗架嘞? (我依邊無得賣所以唔知呀!) 不過鹹牛脷已經調咗味喎,我個人會覺得用返無味牛脷去做依味菜會好d!
     
    bouquet garni 西菜好常用,我依邊好易買得到,我可以寄樽比妳架!
     
     

    回覆刪除
  9. 我好鍾意食牛舌, 但唔知點解我見到成條有d驚 睇黎我都係出街先有得食
    [版主回覆06/29/2011 22:34:00]其實......我整緊時都驚驚地架!  因為實在太大條嘞,同豬脷size 相差好遠!!
     
     

    回覆刪除
  10. 等我遲下去街市, 睇下有冇半條買.....可能會冇甘驚 ar.....甘你覺得舌尖果半段好味d.....定後面果段好d? 我睇你張相, 見到後段舌下有一舊肉, 好肉好嫩甘
    [版主回覆06/29/2011 23:00:00]我係牛肉婆就唔會賣半條比妳嘞!  我見人地肉檔買果d無我依條咁鬼大條架! 只比豬脷大條少少~
     
    我自己覺得後半段肉好味d!   後半段肉比較軟,前半段肉就比較實~ 不過炆咗2粒幾鐘都已經軟哂 + 好入味!
     
     

    回覆刪除
  11. 哈哈哈, 甘我試下搵牛肉妹, 牛肉仔或者牛肉佬先 其實如果半條好大條都唔緊要......我只係覺得一整條個感覺好驚驚 我又為食又要驚
    [版主回覆06/29/2011 23:18:00]都係好方法喎!  妳可以利用妳既美色,叫牛肉仔、牛肉佬切成條牛脷最正既部份比妳!  (如果係牛肉妹就要妳未婚夫出馬嘞! )
     
    妳去街市睇吓先啦~ 我覺得應該有細條少少架! 不過我見過好多人買細條d既牛脷層厚皮有撻撻黑色斑,好似胎記咁!
     
     

    回覆刪除
  12. 美色 甘咪一定買唔到, 仲要俾人 "士多俾利蘋果橙" 有撻撻黑色斑 << 甘再驚多一重喎 anyway, 我會試下,成功與否 都會報告...哈哈
    [版主回覆06/30/2011 16:35:00]無錯果d有黑色一撻撻既牛脷仲加核突!
     
    期待妳既製成品 + 等妳報告呀~
     
     

    回覆刪除
  13. 亞v,我前幾日食左個好好味ge紅酒煮牛脷,宜家係度睇你個blog有乜野好食,見到lee個牛脷wor,於是click入黎睇下,一睇原來牛脷個樣係咁....同埋好大舊....我見到覺得好核突... =__=""""
    唔知道有冇d唔洗自己咁整ge牛脷買......= =
    [版主回覆10/30/2011 22:24:18]我都唔知有無唔洗自己咁整既牛脷賣喎! 我依邊連鮮牛脷都少見,妳怕既可以試吓用豬脷來代替試吓整!

    回覆刪除
  14. 請問砵酒可以响邊樹買到?
    [版主回覆07/20/2012 20:22:12]英國所有大間既超市都有砵酒賣~ 香港我就唔清楚嘞,妳可以去賣酒既地方問吓,應該唔難搵

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...