2012年8月31日星期五

Creedence@Glasgow (Casual Seafood Dining) - 2012年8月30日



尋日(8月30日)老公喺Glasgow 開會,
等老公開完會去,
我地去咗試吓一間新開既海鮮餐廳"Creedence" 食lunch!
雖然我叫佢做新餐廳,
不過其實
Creedence 已經開咗幾個月~



Creedence 雖位於centre 大街,
位置有d隱閉,幸好都唔算難搵~

不過如果唔係睇到報紙廣告,
只行街經過時好難會留意到果度有間餐廳!

餐廳裝修簡潔,坐得好舒服!
(我地去時剛過下午1點,餐廳似乎剛剛開門,
除咗我 + Mr.T 之外,只有一枱阿婆客人~)

餐牌選擇不多,不過我地本身鍾意seafood,
菜式都係我地喜歡既,加上我地好肚餓,
所以點菜毫無難度!


坦白講.......餐廳當時只得2枱客人,
但我地要等足30分鐘先有野食,出菜速度實在太慢啊!






終於有得食嘞!

我既Grilled Seafood Platter
點菜時有個類似Manager 既人走來同我講無乜無物(材料),
所以換咗乜乜物物比我.......
我無咩所謂,反正都係海鮮,as long as 我食得飽就得嘞~
上菜時我真係好驚喜- 份量比我expect 大好多!


半隻燒龍蝦連龍蝦鉗~ 美中不足佢地整走哂龍蝦頭d膏!
2隻cooked to perfection 連埋橙色部份既king scallop,
好大粒勁鮮甜!!

2隻勁鮮甜啖啖肉既巨型蘇格蘭膏蟹蟹鉗;
2個充滿驚喜無唸過會咁好食,但唔知係咩魚既fish cake;
仲有下面墊底大咋藍青口~

想特別講講依大咋青口......
我一向都唔鍾意食依種歐洲藍青口
我嫌佢細隻肉稔無咬頭,容易煮得過熟唔夠鮮甜......
我只鍾意食香港果種大大隻綠色殼,
大大舊橙紅色肉既紐西蘭青口~
不過Creedence 依咋藍青口徹底改變咗我!

青口仍然唔係好大隻,不過鮮嫩juicy 鮮甜,煮得剛剛好,真係煮多一分會太熟; 煮少一分會太生果隻,
剛食完一隻,即時想再食多隻,好食到不得了!
一大堆藍青口眨吓眼比我依個唔鍾意食藍青口既人食鬼哂!!
(從來無唸過我會咁去形容藍青口!!! )
 
我個Seafood Platter 仲包埋半條baguette +  
兩兜唔同味既蛋黃醬~ 法包好新鮮外脆內軟,
唔洗點醬已經好好食!
Overall 依個Seafood Platter 我比10分滿分~

老公既漢堡包.......
我忙於食緊我個豐富Seafood Platter,
老公offer 咗2次比我咬啖佢個
漢堡都比我拒絕咗!
不過我食咗幾條薯條,熱辣辣外勁脆裡勁軟,
10分滿分既薯條! 正~~~~

叫咗一份細既Cajun drumsticks 當side order~

依3隻雞槌好味到不得了! 除咗醃得好入味之外,
熱辣辣既雞槌,雞皮下充滿雞汁~
不過依3隻雞槌要成£6,真係好鬼貴! 賺死佢地.......
我要試吓老翻依個!!

另外又想講吓老公個漢堡 + 碟雞槌都有果兜仔紫色coleslaw......
通常我見既
coleslaw 都係白色,間中撈埋些少橙色紅蘿蔔絲,
紫色咁靚既
coleslaw 真係第一次見!
依個
coleslaw 除咗顏色靚之外,
椰菜仲好新鮮爽脆,味道啱啱好唔太酸,非常好味!!




依餐我同Mr.T 都非常滿意,
食物質素來講我地真係比足10分滿分,
我地一定會再返去~

不過佢地一定要改善上菜速度!

食完依餐返到屋企睇咗好多
Creedence 既網上review,
好驚訝有好多劣評!
大部份都係彈服務方面唔掂,
上菜慢...
服務唔周到....餐廳經理無禮貌之類~
上菜慢依點的確係要改善,
不過當中我亦唔排除有d個案其實係個客人本身麻Q煩!
(從寫review 既人字裡行間睇得出!
)
至於無禮貌就見仁見智嘞,
我之前提及果位
類似Manager 既人,
我 + 老公都覺得佢招呼好周到,禮貌亦完全無問題,
只係佢無論講乜都面容僵硬木無表情!
不過又唔覺佢係無禮喎~
其實,生活上好多野,係相對既!






Photobucket



20 則留言:

  1. 好在你係呢度有幫佢地平反啫^^
    [版主回覆09/01/2012 09:54:04]我同Mr.T 出街食飯最緊要係食物質素! 其他野都係其次~ 而佢地食物的確係好好味!

    回覆刪除
  2. 睇到好想食 !
    [版主回覆09/01/2012 14:37:14]我睇返d相都好想再食!

    回覆刪除
  3. 好豐富 YUMMY ! 下次要食完野先睇你個BLOG,HAHA~~HAHA~~
    [版主回覆09/04/2012 19:48:48]
    [C.C回覆09/03/2012 10:14:59]係啊.^0^~
    [版主回覆09/01/2012 14:35:50]哈哈~~~ 晶晶妳又中伏?

    回覆刪除
  4. 個seafood platter真係睇到人流哂口水, haha
    [版主回覆09/01/2012 14:35:07]依碟海鮮水準真係好高! 希望下次再去時可以保持食物水準~

    回覆刪除
  5. Seafood Platter 份量好多,價錢貴嗎?
    [版主回覆09/01/2012 18:32:45]份Seafood Platter 約£20, 大約圍返港紙$250左右~
    Glasgow 其他海鮮餐廳大部份係fine dining e.g. 攞咩獎或乜乜推介老字號果隻...海鮮來講Creedence 既價錢已好大眾化,至少依份platter 喺第二間咁既價錢應該食唔到!

    回覆刪除
  6. 有咁多好味的seafood, 等吓都值呀!
    [版主回覆09/01/2012 18:27:33]雖然食物質素的確係好,但出得街食飯唔多唔少都想有好既服務! 而餐廳除咗食物質素之外,其次就係上菜速度! 就算要等都唔可以太過份~

    回覆刪除
  7. 好正海鮮餐!啖啖肉膏蟹蟹鉗! 好正
    [版主回覆09/01/2012 18:24:19]每種海鮮都好正!

    回覆刪除
  8. 睇到口水流!如果份海鮮餐為HK$250,香港都食唔到,超值呀!
    [版主回覆09/02/2012 04:55:45]係? 我又覺得$250喺香港應該食得到喎! 咁當然我唔係講緊懶靚既高級海鮮餐廳啦~

    回覆刪除
  9. 到妳介紹的海鮮餐,肚餓tim
    [版主回覆09/04/2012 18:03:51]

    回覆刪除
  10. love seeing all these photos of seafood. I love love love them all. :-)
    [版主回覆09/04/2012 16:49:35]it's good for me and Mr.T to have another new seafood restaurant in Town cos we are both seafood lovers!

    回覆刪除
  11. 真係好吸引呀....你快d再去試下有咩好食啦...
    [ok回覆09/05/2012 09:39:21]
    [版主回覆09/04/2012 16:48:30]之前去咗南下一段時間,Glasgow 多咗好多新餐廳,可能會先試其他! 不過依間一定會再去~

    回覆刪除
  12. 最鍾意你最後哩句"其實,生活上好多野,係相對既! "^^
    好多海鮮好吸引.....我潛左水一排兼冇啖好日好耐, 睇到流晒口水
    [版主回覆09/04/2012 16:46:38]雖然我都覺得顧客永遠是對的,不過顧客唔係大哂囉! 我睇評佢地好差既客人comments 話d staff 唔幫佢地斟水斟酒咁都好鬧一餐,咁既人想食得開心都幾難!

    回覆刪除
  13. 睇到口水流!I like to try new restaurant too.

    Peggy
    [版主回覆09/04/2012 16:43:27]我睇返d相都流口水呢!

    回覆刪除
  14. 八哥狗的女主人2012年9月4日 上午2:38

    海鮮很吸引啊 !
    [版主回覆09/04/2012 20:01:46]依餐我地的確好滿意!

    回覆刪除
  15. 個日你打完lee篇野我就想留言,但個yahoo blog勁有問題,搞到留唔到。
    d海鮮好正ar,我好鍾意食薯角ga
    如果屋企可以炸野我肯定成日炸黎食
    [版主回覆09/06/2012 04:30:57]係呀~ 果日我都見好多人投訴留唔到言又回覆唔到!

    我自己反而鍾意食french fries (麥麥果種幼薯條!)

    回覆刪除
  16. 個海鮮好大碟好正呀, 自到都流晒口水. 妳一個人一定食到抱住個肚.
    [版主回覆09/06/2012 04:29:35]碟海鮮係好正又食得飽~ 不過我一向大食,好少會食到抱住個肚!

    回覆刪除
  17. 個碟海鮮真係好大碟呀
    [版主回覆09/06/2012 04:28:58]我都幾surprised 會咁大份!

    回覆刪除
  18. V女你好~
    我地想邀請你去一個PHD Pizza 的 Blogger Event,到時你可以跟師傅學習,嘗試親手拉pizza,同整pizza,仲有好多pizza食架~
    唔知你可唔可以比你contact我聯絡你呢?Thx~!! :)))
    Horace (凱旋公關)
    horace.li@knprhk.com
    (9055 4861;3141 8099)
    [版主回覆09/06/2012 04:28:21]先多謝妳邀請! 不過我本人住喺英國,所以未能出席啊~

    回覆刪除
  19. the seafood so yum, how much around in hkd
    [版主回覆09/06/2012 19:44:59]cant remember how much was the whole meal. but the seafood platter was abt $250 on its own.

    回覆刪除
  20. 睇到你地食海鮮又掛住Belfast抵食又大隻既龍蝦(今次食到好開心)
    個蟹鉗超大啖啖肉呢!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...