2013年8月27日星期二

再戰"魷魚和鯨魚"plus 試新野Harvester


Last weekend食果2餐(韓國野 + Mexican-American)念念不忘,
巴不得快d再去幫襯!

不過今個星期六(8月24日)Mr.T唔洗返愛丁堡office,
所以唔食韓國野住,再去返Squid & Whale,
今次當然要試餐牌上其他食物啦.......


Mr.T既頭盆 - Taquitos-Beef



牛肉餡用tortilla包住後去炸 (墨西哥春卷!!?!)



配埋依3個如墨西哥國旗顏色既醬汁......
紅 - salsa; 白 - chipotle cream; 綠 - guacamole~
依個又係滿分!


我既頭盆 - 炸軟殼蟹
好闊佬 - 足足2隻完完整整!
外面卜卜脆,裡面熱辣辣仲有好多蟹膏~
配上清淡既celeriac remoulade中和返,滿分!
(不過依個真係勁熱氣! 食完第二日有少少喉嚨痛........)



上次食過都明知佢地d餐portion好大份!
不過見到餐牌樣樣都想試忍唔住.......


Mr.T主菜Shrimp & Grits
依道菜係美國南部沿海一帶常用既早餐! (無錯係"早餐"!!)
大蝦下面果pat並唔係薯蓉,而係由乾粟米磨成粉狀,
加入芝士煮成口感如薯蓉既糊~
配埋buttermilk biscuit(唔係餅乾,係類似scone既美式小點!),
好味又超級飽肚!

不得不提提果幾隻大蝦........
大蝦煮過龍肉質就會變老變乾如嚼擦紙膠 - 依個係出街食飯好常遇到既情況!
但依幾隻蝦香甜juicy,真係煮得多一分太熟,少一分又太生...讚~


我既Blackened Fish of the day(Sea Bass)
原本我點另一度菜,可惜該度菜仲未煮夠鐘數,
於是改要依度燒魚~

2大塊搽咗秘製香料兼完全無骨既海鱸魚柳,皮少少脆肉香軟,
(記憶中應該係第一次出街食魚,真係一條骨都無! 依d咪叫細心囉!!)
底墊上我上次勁鍾意既lime & coriander rice,
再配上酸微微既grilled pineapple salsa salad.......
我只唸到2個字來形容 - 完美~


上次勁飽但無學精到,
今次仍然多口點咗份sides -
buttermilk biscuits~
依餐......我飽到要解開牛仔褲頭粒鈕鬆一鬆.........


幾乎陰天咗成個禮拜,weekend終於出太陽,
可惜有d風涼涼地我唔坐得出面........
(我食野食得慢會吹凍哂d食物嘛!)

幸好今次坐到上次好恨坐既陽光充沛窗門位!
(上次比其他人坐咗啊~)
Squid & Whale Bar & Cantina: http://www.squidwhale.com



時光倒流返上星期二(8月20日).........

大約一個月前walk in Glasgow Fort新開張既Harvester無位,
走人之際識做既待應小姐送咗免費新地贈券比我地!
見9月頭就過期,於是上星期二去幫襯兼claim免費新地~


唔記得帶相機,我手機又無電,
用Mr.T手機影既相顏色有點藍,怪怪的.........


兩份分頭盆 - The Classic Feastival
BBQ Chicken Wings, Breaded Mushrooms,
Crackerjack Prawns, Corn on the Cob and Cheesy Galric Bread



Mr.T既正餐The Original Combo
半隻燒雞 + 去骨BBQ排骨 + 牛油粟米 + 薯條



我既Peppered Steak
半熟西冷 + 洋蔥圈 + 大蘑菇 + 薯蓉 (原本係薯條,我要求改做薯蓉!)
果一小杯creamy pepper sauce好好味!


每份主菜仲包埋類似Pizza Hut既無限任攞沙律吧!
第一次試blue cheese salad cream,估唔到咁好味喎~~~~



頭盆主菜都好大份,其實已經好飽!
不過今次來既主要目的係要用咗張贈券嘛.......

張贈券係一人送一杯,而且仲好鬼大杯,好大方呢!
有朱古力醬果杯係Mr.T既,無醬果杯緊係我架啦~

Harvester係一間連鎖family餐廳,
其實依餐係好食既,只不過食物有點太普通........

Harvester Salad & Grill: http://www.harvester.co.uk







Photobucket

4 則留言:

  1. 原來墨西哥菜都好多款式喎! 你唔講都唔知果D係乜東東呢~ 又學多樣野喇!
    [版主回覆08/28/2013 20:54:59]係呀~ 其實每個國家既菜式都會再細分地區! 中國菜都有分東南西北啦~

    回覆刪除
  2. 哇,好好味喔!期待中……
    [版主回覆08/28/2013 20:52:57]第日來到Glasgow不妨試吓~

    回覆刪除
  3. 原來tortilla可以炸ga..我淨係識用黎整手捲/蛋餅/薄餅/烤脆片, 有機會試下炸春卷先!!
    [版主回覆08/30/2013 20:05:14]我未整過啊....不過依個我都想老翻一下! 遲d研究吓先~
    [ADL回覆08/30/2013 15:49:55]你會唔會自己整呀? 等我偷下師
    [版主回覆08/29/2013 19:14:10]炸既tortilla 我都係第一次食! 我覺得好正~

    回覆刪除
  4. 間"魷魚和鯨魚" D食物真係好吸引, 可惜係蘇格蘭! :-(
    [WING回覆09/07/2013 09:30:05]一早知妳大食架啦, 不過Mr.T 重勁喎. 如果加起黎應該係5人份量, 就唔係兩人份囉!
    [版主回覆09/04/2013 21:53:05]我地依d大食貓,一人食二人份,你請我同請2個人無乜分別!
    [WING回覆09/03/2013 22:57:47]一言為定! 不過多數只可以請到妳一個, 因為我地星期一二放假. 相信Mr.T要返工!
    [版主回覆09/02/2013 02:07:38]Wing兄請埋我食野,我做響導當然無問題!
    佢地幾好生意架! 咪咁咒人地啦~ 就算到時佢唔喺度,蘇格蘭仲有千千萬萬既好野食!
    [WING回覆09/01/2013 07:36:06]我老婆話: V妹妹係咪做我地響度先? 哈哈!

    我都係怕講下都要幾年, 到時間餐廳都唔知係咪度囉!
    [版主回覆09/01/2013 05:56:39]你又話想來蘇格蘭玩! 過來玩時咪有機會試吓囉~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...