2013年8月13日星期二

日本 - 照燒鯖魚 Teriyaki Mackerel



1. 新鮮鯖魚4條。


2. 起出魚柳,在魚肉一邊灑上少許海鹽,待10分鐘出水。


3. 照燒汁: 萬字醬油50ml、清酒2湯匙、味醂2湯匙和糖1湯匙拌勻。



4. 魚柳用清水沖去鹽份,用廚房紙吸乾水份。


5. 沾上一層薄麵粉。


6. 燒熱油鑊,放入魚柳先煎皮的一面至金黃色,反轉再煎另一面。


7. 倒入照燒汁煮滾至開始收汁即成。






Photobucket

11 則留言:

  1. I usually used salt and black pepper to marinate this then grill it. I will try you recipe see if my kids love them or not. thanks.
    [版主回覆08/15/2013 01:25:58]you're welcome mummy of two! hope they'll like it~

    回覆刪除
  2. 香港多數只可以買到雪藏或醃漬嘅...買唔到新鮮 ga.....新鮮嘅係咪鮮味好多 ga?
    [版主回覆08/15/2013 01:25:17]新鮮既保持到鯖魚香味,完全唔腥~ 我依幾條係姑仔同男友釣返來,我覺得比我喺超市買既更加好食!

    回覆刪除
  3. 唔知點解自己整既鯖魚多數都俾出面食既腥既,唔知我係咪因為少加盬再等出水呢一 part 呢?
    [版主回覆08/15/2013 01:23:30]其實有好多人覺得鯖魚好腥所以唔鍾意食架! 會唔會妳係其中一個呢?
    不過妳可以試吓加鹽出水依一part,我整照燒三文魚時都會加鹽出一出水先架~

    回覆刪除
  4. i have only eaten canned mackerel
    [版主回覆08/15/2013 01:21:57]then you really should try the fresh ones!

    回覆刪除
  5. 百佳做特價一邊雪鯖魚$7.9咋....我岩岩入左4邊.....
    [小車回覆08/15/2013 08:58:00]咪好簡單用白胡椒加鹽.....煎左佢....
    [版主回覆08/15/2013 01:16:58]咁妳用來點煮呀?

    回覆刪除
  6. 呢個正呀!! 食之前加幾滴檸檬汁重惹味呀
    [版主回覆08/15/2013 01:16:35]照燒已經好夠味,我多數鹽燒先會加檸檬汁~

    回覆刪除
  7. 呢個魚魚味較重,全家得我一個喜歡,所以好小整,望梅止渴好了。
    [版主回覆08/15/2013 01:15:53]真係有好多人覺得鯖魚腥接受唔到....不過我好鍾意鯖魚既味道~

    回覆刪除
  8. 我見過有得賣但就未食過~~
    [版主回覆08/15/2013 01:15:03]日本餐廳好多午市有燒鯖魚定食架!

    回覆刪除
  9. 阿V又令我流口水
    [版主回覆08/15/2013 01:14:35]滴濕哂地下嘞,快d抹咀啦!

    回覆刪除
  10. 好味呀!唔知同吉野家個D似唔似呢?吉野家個D我好鍾意食咖
    [hon amy回覆08/15/2013 03:47:50]
    [版主回覆08/15/2013 01:28:35]erm......我唔記得有無食過吉野家既照燒鯖魚啊......

    回覆刪除
  11. 我而家先知佢係咩魚,可能我小見,唔識,平時出去食飯只係見佢舊肉,,,今次終於比我見到,
    熱辣辣時食佢,又香又好味
    [版主回覆08/22/2013 18:14:21]因為香港無出產鯖魚嘛! 香港日本餐廳果d一般比較大條又起咗魚柳既入口貨,除凍肉舖原條急凍貨外,應該無咩機會見到原條鯖魚,新鮮鯖魚更加唔洗旨意~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...