2013年8月5日星期一

豆角炒蛋


我好鍾意食依味簡簡單單既餸,
但唔知點解一直都無自己煮過.......



1. 豆角約150g,洗淨瀝乾切短段備用。


2. 雞蛋4隻加入少許胡椒粉、雞粉、糖和麻油打勻。


3. 燒熱油鑊,先下(1)的豆角炒至約8成熟。


4. 下蛋液煎勻至剛凝固及乾身,蛋微微金黃仍嫩嫩的,上碟即成。





Photobucket

6 則留言:

  1. 我最近常自家浸發綠豆芽,用來炒蛋都好好味㗎!
    [版主回覆08/06/2013 19:11:17]綠豆芽係咪即係銀芽呀? 我好鍾意食銀芽架! 但唔鍾意大豆芽~ 等我都試吓用銀芽炒蛋先!

    回覆刪除
  2. 我都好中意食豆角,好中意咬落去,卡滋卡滋既感覺...好爽...kaka
    [版主回覆08/06/2013 19:09:25]依味好簡單,但好好送飯~

    回覆刪除
  3. 唔知點解, 我整呢個好多時d豆角都會甩出黎?? 但其他野(比如火腿/紅蘿蔔)又無呢個情況.
    [版主回覆08/06/2013 19:09:04]會唔會係蛋太少呀?

    回覆刪除
  4. 兩至三隻
    [版主回覆08/08/2013 20:04:44]兩至三隻......咁同時都要視乎妳用幾多豆角/蛋大細嘛~

    回覆刪除
  5. 咁啱今晚我又係整豆角炒蛋,,依家切好晒野,等炒送, 上黎睇下食譜,又見到豆角炒蛋.
    攪到我好肚餓TIM.....
    [版主回覆08/08/2013 20:03:38]哈哈~~~~ 依個好快手炒,妳好快開得飯架嘞!

    回覆刪除
  6. 豆角好食呀,正!你個抄蛋抄得好靚仔呀
    [版主回覆08/11/2013 05:51:55]我好鍾意食依個,好好送飯~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...