2013年8月19日星期一

一個美味滿分既weekend Part 1 - Kim's Mini Meals@Edinburgh (2013年8月17日)

近兩三年蘇格蘭似乎多咗好多韓國人,
行行吓街周不時會聽到人講韓文,
連帶韓國餐廳亦多咗,以愛丁堡為例就有3間韓國餐廳嘞!

星期六(8月17日)Mr.T朝早又要返office,
我又例牌跟埋去行街shopping hea住等
Mr.T工作完畢,
之後我地去Kim's Mini Meals食韓菜午餐~





餐廳位於愛丁堡Buccleuch St,
鮮藍色既招牌 + 外牆非常醒神突出,
喺街頭停車場離遠已留意得到餐廳小小既門面!


Kim's Mini Meals係愛丁堡3間韓國餐廳之中,
網上風評最好 + 最多韓國人光顧既!


全間餐廳只有6張2人枱,
夾埋隔離小房一張可坐2人既向窗吧枱,
餐廳如其名,名副其實地"mini"!

我地去到餐廳時正好爆棚,幸好有一枱快將埋單走人,
只等咗5分鐘左右,不過要企喺餐廳外面等........
我地入坐後不停有人推門入來,全部一律要企喺外面等有枱!
客似雲來係食物好味既象徵,
尚未點菜心中已對依間"迷你韓國餐廳"默默加分~


正宗既象徵 - 鐵筷子~
(下個月去倫敦我都要買返兩對!)


先來每枱都送
既前菜,一樣好"迷你"........

泡菜、韓式蛋卷 + 鹵昆布絲,全部都好好食!  photo 29_3_16.gif
Mr.T一向唔吼泡菜,益哂我~


會不定期更換款式既餐湯 - 是日係薯仔湯...有點似罐頭湯!
每人只有大約一個shot glass既份量,一啖就飲得哂,
其實應該換過一個較細既容器,
presentation會無咁ridiculous~


Kimchi Jeon with Seafood 海鮮泡菜煎餅
份量唔算大,但非常足料一路食一路跌泡菜 or 海鮮,
辣度啱啱好又香又脆,一餅兩三下手勢就比我 + Mr.T攪掂哂!


個煎餅實在太好食本來想encore.........


好彩無再叫多份煎餅,因為正餐好鬼大份!




而且正餐包埋既紅豆飯仲係免費無限添飯!
btw 第一次食紅豆飯,好特別又幾好味~



我既Chicken Bulgogi~
大份足料好多雞肉,辣辣惹味好好送飯!  photo 29_3_16.gif
不得不提果碟附贈賣相麻麻既生菜沙律.......
果pat白色既汁絕非一般沙律醬,
帶微鮮果酸味,出奇地好味!!!!
(我 + Mr.T都認為有菠蘿既成份! )



Mr.T既Dolsot Galbi~ (韓式藥膳排骨)
石頭鍋上,上菜時湯仍然係大滾滾過不停,
未食已聞到排骨湯既強烈香氣~~~~

排骨煮得入味爛熟,唔需要費勁肉輕輕一扯就骨肉分離,
果啖湯唔知熬咗幾耐,香甜到不得了! (而家唸起都口水直流~~
)原諒我趕住開餐無用心影好依張相,
依張相完全表達唔出依兜野千份之一既美味!!!
難怪我地入座後,差不多見其他人枱枱都有兜排骨湯~


我點咗既人蔘茶,普普通通~
(反而覺得佢套茶杯好靚! 哈哈~~~ )

依餐我 + Mr.T滿意度爆哂燈!
餐廳的式,連餐牌都好的式,
只有5個頭盆 + 17個主菜供客人選擇,而且無韓國燒烤~
不過依個絕對唔係問題,
始終餐廳好細,

集中煮好主要既拿手菜,生意已經可以好到排隊排到出門口!
食物正宗韓國,我去洗手間時經過廚房,
見到裡面煮緊菜既都係"阿朱媽"來~

Kim's Mini Meals裡面既客人好多元化,
除咗韓國人、香港人 + 大陸人之外,
連蘇格蘭人都唔少,而且佢地都好識貨竟然會點藥膳排骨!

依間可愛既小小韓式餐廳
同其他韓國餐廳最大分別係 - 除咗對鐵筷子同個韓國石鍋之外,
其他餐具都非常英式! (所以我懷疑此舖前身係一間咖啡店!
)
不過話之佢用咩式餐具,最重要係食物真係超水準!!
Mr.T話要試勻哂餐牌上所有菜式喎~


Kim's Mini Meals: http://kimsminimeals.com







Photobucket

10 則留言:

  1. 個煎餅食完要飲涼茶....
    [版主回覆08/20/2013 22:16:55]我寒底,唔洗飲!

    回覆刪除
  2. 蕙食廚房 - Cat's kitchen2013年8月19日 下午6:20

    我鍾意食d前菜, 仲可以refill!!
    [版主回覆08/20/2013 22:16:34]我都鍾意食前菜,不過相比之下我都係揀主菜!

    回覆刪除
  3. 睇到我流晒口水添~ 個海鮮泡菜餅齋睇都覺得脆... 平時已經好鍾意韓式炆牛肋骨, D湯鮮甜到不得了...所以幻想到呢個藥膳排骨一定都會好好味呢~~
    [版主回覆08/20/2013 22:15:41]依餐真係無得頂! 而且正宗又唔貴,好鍾意依間小餐廳~

    回覆刪除
  4. 我好鍾意韓國食物嘅前菜...好多都好好味....泡菜, 芝麻菠菜, 醃八爪魚...諗起都好想食...
    不過香港嘅韓國餐館好多時D主菜嘅份量都好少....hehe....成日都食唔飽
    [版主回覆08/20/2013 22:14:45]我都好鍾意食前菜! 鹹魚仔、大豆芽、芝麻菠菜、韓式粉絲、泡菜蘿蔔......
    V媽媽好鍾意食韓國野,次次食到飽仲打包返屋企,食到香港某間出名韓國餐廳VIP! 每次去都有私人醒韓國沙律....

    回覆刪除
  5. 睇到都流口水,我都好喜歡韓國食物呢!!
    [版主回覆08/20/2013 22:11:35]我唸返起依餐都流哂口水!

    回覆刪除
  6. 紅豆飯又幾特別喎
    [版主回覆08/20/2013 22:11:05]日本同韓國都有食紅豆飯既習慣架! (不過我都係第一次食~)

    回覆刪除
  7. i was also planning to buy the Korean style chopsticks. You think London Chinatown or Japan Center will have them? I did not see them in Europe yet.
    [版主回覆08/20/2013 22:34:21]ive seen them at London Chinatown before, not sure whether i will be able to find them or not~ how many pairs do you want?

    回覆刪除
  8. Thanks for your kind offer, Veronica!
    I will go to London in October. So, if you find them in London, just let me know where you find them, and i will buy them myself. Thanks!
    [版主回覆08/21/2013 03:43:54]OK~

    回覆刪除
  9. 下次出去一定要試試!!!! 唔知貴唔貴呢?? lee 間野近邊頭??
    [版主回覆08/22/2013 21:04:19]上面餐廳條link有哂地址 + 餐牌價錢!
    唔識講近邊頭,唔係city centre,要渣5至10分鐘車

    回覆刪除
  10. 宜家住緊個巿亞洲人不少, 但一間韓國餐廳都無
    [版主回覆09/02/2013 02:12:48]咁不如自己煮啦!
    [Ka回覆08/30/2013 22:51:12]呢樹無什麼亞洲餐廳(唔計連鎖),不過亞洲超巿都有幾間,買野OK方便, 係食亞洲菜真係要去遠些。
    [版主回覆08/30/2013 21:36:08]其實幾千個中國留學生真係好少喎!
    Glasgow + 愛丁堡,一個係蘇格蘭最大城市,一個係蘇格蘭首都,2處加埋7間大學,加埋colleges,中國留學生數以萬計~
    其他亞洲地區留學生都一樣,近年除咗多內地人之外,台灣 + 韓國人都多咗好多,所以出街食飯都多咗選擇!
    [Ka回覆08/30/2013 20:21:13]宜家住係DEVON, 以上你所講既城巿都要渣3﹣4個鐘頭車先去到。

    呢個巿有幾千中國留學生, 但一間飲茶食點心既酒樓都無, 平時茶癮到, 最近要去BRISTOL先飲到茶(來回3個鐘)(早前去倫敦食左餐韓國菜, 雖然一般但都好開心)
    [版主回覆08/30/2013 20:02:52]其實Glasgow都有一間韓國餐廳架,不過Glasgow果間改名前我地有唔好經驗,改咗名幾年我地都無去幫襯過! 但Mr.T喺愛丁堡返工,因利承便~
    妳住果度近邊頭呀? Manchester, Birmingham + London 都有好食既韓國餐廳架!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...