2011年10月6日星期四

七味胡瓜魚


胡瓜魚(Sprats)係沙丁魚 + 鯡魚(Herrrings)既親戚~ 係一種英國超市魚檔常見 + 非常平價既油性小海魚,含豐富omega 3~  全身由頭到尾連骨都可供食用,唔需要劏肚!

1. 胡瓜魚洗淨抺乾水份,用少許海鹽、胡椒粉和七味粉略略撈勻。


2. 鍋中燒熱油,每條胡瓜魚沾上一層薄薄的麵粉。


3. 魚放入油鍋前拍去多餘麵粉,放入油鍋炸至金黃色及挺身。


4. 撈起放在廚房紙上吸去多餘油份。


5. 灑上七味粉和喜山粉紅岩鹽即成。





2 則留言:

  1. 好野味,我都好鐘意依啲細細條既魚!
    [版主回覆10/07/2011 18:05:00]其實依種魚味道幾似多春魚! 不過無春 + 平過多春魚好多~
     
     

    回覆刪除
  2. 呢只魚經常見到有得賣, 但係我唔知點煮, 不過而家知點啦, 我會買黎試下,  妳提到 沾麵粉後 炸, 可唔可以留 麵粉英文比我, 最近整蛋糕,包包, 攪到我將D粉既名 亂晒
    [版主回覆10/10/2011 04:53:00]炸依種魚仔用中筋粉 - plain flour / all purpose flour~ 又或者可以用粟粉代替麵粉都得!
     
    英國無純低筋粉賣,所以整蛋糕就用self raising flour; 至於整麵包就用高筋粉 - bread flour / strong flour~ 通常包裝上會有講適合用來整乜架!
     
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...