2011年10月3日星期一

Verona (Italian) - 2011年10月2日


尋日同Mr.T 試咗Glasgow 一間新開既意大利餐廳......

有幾新?

餐廳尋日新開張!

 而且我 + Mr.T仲係餐廳第一枱顧客呢!!

事源Mr.T 早幾日放工時渣車經見到依間新餐廳......


 佢見到餐廳個名"Verona"就唸起佢老婆 - 即係我個英文名"Veronica"~

於是Mr.T 今日帶我去試吓!

1pm 去到餐廳門口見裡面一枱客人都無,只有著制服既侍應,仲以為餐廳未開門呢......

依個時候一位老闆娘型既意大利女士過來開門歡迎我地 + 同我地講 - 餐廳今日開張!


 老闆娘好友善! 佢話我 + Mr.T 係餐廳first customers,所以請我地飲free drinks!


 餐廳樓面好大,裝潢好classy,坐位亦好舒服~

對餐廳既第一印象非常好!


不過一間餐廳最重要始終都係食物!!

咁食物水準又如何呢?


 我地仲睇緊餐牌,侍應奉上餐前小食 - 油漬橄欖, 香草蕃茄乾麵包配黑醋橄欖油~

我經常都買油漬橄欖當口痕小食~ Verona 既油漬橄欖絕非超市貨式! 非常好味;

香草蕃茄乾麵包 - 新鮮香軟;

黑醋橄欖油 - 香濃 + 香甜,高品質既味道~

連依份送既餐前小食都咁講究,已經知道餐廳好有誠意!





 Mr.T 既頭盆 - Dry Cooked Chicken Wings with Homemade Sauce~

老公好鍾意; 我就覺得普通咗少少,但都係好味既~ 不過反而拌碟果咋淋咗意大利陳醋既沙律仲精彩!!




 我既頭盆 - Chicken Liver Pate~

無錯我係話過自己學識整雞肝醬後,去街就唔再點雞肝醬......不過我發現真係好難抗拒呢! 而且我覺得試新既意大利餐廳點都要試吓個雞肝醬......

結果証明我既選擇係完全正確既!

出街食雞肝醬好少會唔好食~ 不過喺我既"好味指數"之中又分有好多層 - 而依碟雞肝醬絕對係喺超班好味果一層!!




 Mr.T 既主菜 - Calzone~

裡面有芝士、雜菜、牛肉丸 + 雞肉; 因為我暫時唔食牛肉,所以無試到~

但according to Mr.T - 依個Calzone 係佢喺英國食過所有Calzone 最正宗最好味既!


  睇吓幾鬼大份!!




 我既主菜 - Lobster Ravioli~

一到見到份Ravioli 蕃茄醬加埋火箭菜,紅紅綠綠賞心悅目且香噴噴,雖然啱啱食咗兩舊膽固醇,即時胃口再次大開!



 portion 好大份,每一塊Ravioli 裡面都裝滿龍蝦肉餡,每一啖都充滿龍蝦香味!

每食一啖都想快快吞咗可以再食下一口......





 無唸過主菜portion 咁大份,所以另外叫咗個芝士蒜蓉包~

好食! 不過因為我地太飽,所以只麻麻地enjoy......



依餐無論環境、服務 + 食物水準都一流!

希望佢地會一直保持高水準既服務 + 食物質素,或更進一步!!

臨走時老闆娘親自送我地出門口話: Hope to see you again~

依餐我 + Mr.T 非常滿意,我地一定有回頭!







9 則留言:

  1. WAKAKAKAKAKA, No.1 again 
    [版主回覆10/04/2011 23:30:00]妳好似唔洗瞓覺咁既........
     
     

    回覆刪除
  2. 環境真係唔錯喎,啲野食真係好吸引,睇啲橄欖我已經吞口水,睇埋其它野食,我邊睇邊流口水    去煮宵夜食先,bye ~~~~~ 
    [版主回覆10/04/2011 23:28:00]依餐真係好好食! 一定要再幫襯~
     
    佢果碟橄欖真係好食到......可惜一般超市買唔到咁好味!
     
     

    回覆刪除
  3. 你的 Lobster Ravioli 好“正”wo....... Mr.T 的 Calzone 我就没兴趣 ,因为我不吃牛肉的。
    [版主回覆10/04/2011 23:26:00]全部野都好正!
     
    Calzone 唔一定係牛肉架,可以選海鮮加雜菜都一樣得~
     
     

    回覆刪除
  4. 嘩聽你咁講咪好似米芝蓮咁正?? 睇到我armarm食完飯都流晒口水牙...!!! 如果真係可以keep住咁"passionate about food"既話就最好喇!!!
    [版主回覆10/04/2011 23:25:00]個個人口味喜好都唔同~ 我地覺得好好食,其他人唔一定一樣覺得咁好味果喎!
     
    我同Mr.T 依餐都好滿意! 希望將來再光顧時可以維持到高水平!
     
     

    回覆刪除
  5. Gaileは林家歐巴桑2011年10月3日 下午6:36

    今日太醒目嘞,落樓下嘆咗個早餐先入黎睇!! 不過而家打打下字個胃開恆turbo...
    [版主回覆10/04/2011 23:23:00]唓~ 妳咪又係日日食好野!  妳食果d都好鬼正~
     
     

    回覆刪除
  6. wa...個 Calzone超大個
    食完一定勁飽!!!!!!!!!
    [版主回覆10/04/2011 23:22:00]無唸過佢地portion 咁大份呢!  其實我碟 Lobster Ravioli 都唔少野架!!
     
     

    回覆刪除
  7. The restaurant name remind me of your name, too!
    [版主回覆10/07/2011 00:20:00]really? haaahaaa~~~~
     
     

    回覆刪除
  8. 份Lobster Ravioli好吸引
    [版主回覆10/07/2011 00:19:00]個lobster raviolli 真係好正既呢!
     
     

    回覆刪除
  9. 我鐘意你個Lobster Ravioli呀 ~
    [版主回覆10/07/2011 00:19:00]個lobster raviolli 真係好正既呢!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...