2011年10月8日星期六

數字雞翼


食譜來自: 雞翼皇后食譜 (http://chickenqueen.blogspot.com/2010/12/blog-post_03.html)

1. 雞翼用胡椒粉和雞粉略醃備用。

2. 數字汁料: 紹興酒1湯匙、糖2湯匙、鎮江香醋(或黑米醋)3湯匙、豉油4湯匙(生抽老抽各2湯匙)和清水5湯匙,一同拌勻備用。

3. 燒熱油鑊爆香薑片,下雞翼爆炒至金黃色。

4. 下汁料兜勻煮滾,至雞翼熟透及汁料收乾,上碟灑上蔥絲即成。



P.S. 汁料中各材料份量為1至5湯匙,因此名為"數字"~ 此份量其實是比例,可自行按雞翼或排骨等其他肉類份量來增減汁料。





6 則留言:

  1. d雞翼都幾大隻啖啖肉正呀!
    [版主回覆10/10/2011 04:44:00]Andrea 妳真係好眼力喎! 今次依盒雞翼的確係大隻好多!!
     
     

    回覆刪除
  2. 同數字骨好似,不過數字骨用老抽,而且排位有少少唔同~~~不過最緊要啱食~~~(我整開既口味排唔到 12345 架~~哈哈哈哈~~)
    [版主回覆10/10/2011 04:43:00]我唸依個汁其實有好多組合既! 老抽最主要用來上色,基本上無咩味道,生抽既鮮鹹可以平衡返糖既甜 + 醋既酸,依個組合都幾啱我地~
     
     

    回覆刪除
  3. 因為我係超級雞翼粉絲
    [版主回覆10/10/2011 18:51:00]唔怪之妳對雞翼既大小咁有研究啦!
     
     

    回覆刪除
  4. hehee~好耐無o黎睇你個blog呀><""
    依個雞翼好吸引呀!!! 要搵日試下整~
    不過我想問...生抽同豉油...唔係同一樣o野o黎ga?!=V=""
    [版主回覆11/14/2011 02:44:11]豉油有分 - 頭抽、生抽、老抽~ 生抽係for 味道,老抽係for 顏色

    回覆刪除
  5. 我整o左依個雞翼啦~第1次整都算成功!
    全靠你咋:P 以後都要靠你la... hahahaa*
    [版主回覆11/17/2011 22:33:13]個汁既份量可以隨自己口味增減架! 鍾意酸d就加多少少醋; 甜d就加多少少糖~ 依個餸好好送飯架! ^^

    回覆刪除
  6. 我明天試下..不過我用陳醋..睇下咩味先..HAHA
    [版主回覆10/03/2012 02:18:25]應該都可以既!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...