2013年1月22日星期二

秋葵火腿蛋炒飯




1. 預備白飯; 雞蛋打勻; 火腿切絲備用。


2. 秋葵洗淨抹乾,切片備用; 預備薑米適量。


3. 燒熱油鑊,先下火腿絲炒一會後盛起備用。


4. 再燒紅油鑊,下蛋液後立即加入白飯炒勻。


5. 加入薑米,下少許糖和生抽調味炒勻。


6. 火腿絲回鑊,加入秋葵兜勻炒熟即成。

秋葵又稱羊角豆、毛茄或潺茄; 英文名Okra 或Lady's Fingers~
秋葵表皮爽脆帶有細茸毛,內裡有黏稠滑滑既汁液,含豐富纖維果膠,可降低血液中膽固醇,並預防胃潰瘍及其他腸道疾病。







Photobucket

4 則留言:

  1. 羊角豆,马来西亚人通常要来煮加哩(鱼/鸡)!
    [版主回覆01/23/2013 03:45:02]印度中東一帶都係用來煮咖喱多,不過我鍾意比較清淡既口味~

    回覆刪除
  2. 我前兩日都食左呀!好似真係對腸胃唔好有幫助呢!食完後真係正常返..
    我諗以後要食多d先得!
    [版主回覆01/28/2013 22:54:10]
    [ok回覆01/25/2013 10:57:08]謝謝提醒,我會留意了!
    [版主回覆01/24/2013 21:50:09]除咗對個胃好之外,對糖尿病 + 血壓高都好有幫助架!
    不過要注意 - 羊角豆較涼,如果妳本身係寒底,最好加薑或辣椒平衡返~

    回覆刪除
  3. 秋葵--有機會買嚟try吓先~~~
    [版主回覆01/28/2013 22:54:43]香港有得賣架! 留意吓吖~

    回覆刪除
  4. 秋葵如果用黎切粒抄野我都 ok,但我試過去食印度野,佢地會一條條咁用黎煮咖哩,
    滑潺潺〜感覺好核突,我好怕呢種食法的
    [版主回覆07/05/2013 05:40:15]秋葵切開粒粒都係會滑潺潺果喎,依個係秋葵特性來架嘛!
    我反而覺得秋葵同咖喱汁好襯~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...