2013年1月2日星期三

Creamy Broccoli Soup in Bread Bowls 麵包碗西蘭花忌廉湯



"麵包碗" - 顧名思義係一個用麵包做既碗,
而麵包係食得既(廢話...),所以依個係一個食得既碗! 


先做麵包碗(2個).......

1. 預熱焗爐200C。

2. 高筋麵粉230g和鹽少許一同篩勻。

3. 快速酵母5g、菜油15g和暖水150ml,所有拌成麵糰。

4. 將麵糰搓至光滑不黏手,滾圓收底放在塗油大碗中,蓋上濕布靜置發酵至2倍大。

5. 拍出麵糰空氣並分成2份,,滾圓放在焗盆上,蓋上濕布再發酵至2倍大。

6. 蛋白和清水拌勻,掃在麵糰上,放入焗爐先烤15分鐘。

7. 再掃一次蛋白水,放回焗爐再烤15分鐘至金黃,出爐放涼備用。


8. 麵包涼後打橫切開頂部,將麵包挖出,即成麵包碗。


麵包碗做法參自: 
http://agneta.pixnet.net/blog/trackback/37a791becd/28222060

西蘭花忌廉湯做法........


1. 洋蔥半個切碎,燒熱橄欖油將洋蔥丁炒至變軟。


2. 加入西蘭花1個兜拌炒一會,用鹽和黑胡椒調味。



3. 加入清雞湯600ml,小滾5分鐘至西蘭花變軟。



4. 放入攪拌機內完全打碎成淡綠色。


5. 湯倒回鍋中,下double cream 100ml拌勻煮滾。

6. 將湯盛入麵包碗中,下少許忌廉畫成漩渦狀即成。





Photobucket

6 則留言:

  1. 蕙食廚房 - Cat's kitchen2013年1月2日 下午4:30

    慳返唔洗洗碗呢
    [版主回覆01/03/2013 19:49:12]無錯~ 因為食咗個碗,所以無碗洗!

    回覆刪除
  2. Yummy Yummy!
    [版主回覆01/03/2013 19:48:45]

    回覆刪除
  3. 你個麵包碗好得意呀! 我平安夜大餐都煮左西蘭花湯, 不過用薯仔代替忌廉! 健康又yummy!
    [版主回覆01/03/2013 19:46:21]可以一路飲湯一路食包!

    回覆刪除
  4. 嘩你好勁啊!我看了西廚cook show 十幾年,有好多廚師初初用原材料做菜到而家一切都用街外買的成品再煮菜,例如初初真是教人熬雞湯而家用罐頭雞湯就算。你的面包碗竟然由搓面粉䦕始,真不簡單!
    [版主回覆01/03/2013 19:42:58]過獎嘞Sydney!

    其實都無可厚非既! e.g. 就算佢地真係教人自熬雞湯,觀眾睇完都未必會照做! 一來鬼超買雞一pack pack去皮去肉,去邊度搵雞骨? 仲要加大咋蔬菜煲幾粒鍾,自己整個清雞湯要幾錢? 仲未計gas 喎! 加上自己熬雞湯唔擺得耐.....比我用包裝或罐頭雞湯啦!

    第一次做麵包碗做得唔係好好! 一來唔夠圓,二來第一張相個切口咁大係因為用錯個黐底焗盆,個麵包比我剷爛咗個底..... 希望下次會整得靚d!

    回覆刪除
  5. Yummyx1000耶
    [版主回覆01/06/2013 02:33:12]Thank you LING!

    回覆刪除
  6. 其實睇facebook見到你個大餐都流晒口水, 入嚟見埋你自己搓包, 就知到呢個愛心餐滿分~~
    [版主回覆01/07/2013 19:56:31]Thank you Ivy! 今次第一次整麵包碗,加上果日忙到氹氹轉,個麵包唔記得掃蛋白水又用錯個黐底焗盆.....攪到其中一個麵包碗甩底要反轉來用....

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...