2013年1月2日星期三

老翻名廚系列 - Gordon Ramsay's Beef Wellington 威靈頓牛柳 (酥皮焗牛柳)



1. 預熱焗爐200C。





2. 牛柳1條約530g,灑上海鹽和黑胡椒調味。






3. 大火燒熱橄欖油,將牛柳表面快速煎成金黃色封住肉汁。





4. 牛柳掃上一層英式芥醬,灑上切碎thyme (我自己加既!)。




5. 啡蘑菇500g用食物處理器打碎成蓉,以海鹽和黑胡椒調味。





6. 燒熱白鑊不下油,下蘑菇蓉炒出水份,再用牛油布將蘑菇蓉水份搾出,蘑菇蓉完全放涼備用。





7. 拉出保鮮紙一大張,打橫鋪上6塊parma ham,再平均地鋪上蘑菇蓉。




8. 牛柳放正中間,捲起保鮮紙,將頭尾兩邊扭實,放入雪櫃雪20分鐘。





9. 現成puff pastry 約300g輾薄。(我用依個牌子!)





10. 蛋黃3隻打勻。




11. 從雪櫃取出牛柳,剥去保鮮紙,將牛柳放在puff pastry 正中間。




12. Pastry 四邊塗上蛋黃液將牛柳包裹收底,放入雪櫃雪5分鐘。




13. 取出在puff pastry 掃上蛋黃液,用刀界上紋路,灑上岩鹽。





14. 放入焗爐烤30分鐘,至puff pastry 金黃色。






15. 出爐後用鍚紙包裹保溫待8至10分鐘,切成厚件上碟,配上red wine gravy 同食。







各個做法步驟詳情請睇以下YouTube video.......


此video 只示範部份步驟做法,並非完整食譜! 
以上材料份量 + 烹調時間,
係我從Channel 4 F Word 官方網站取得,
再根據我條牛柳大小重新計算出來既份量 + 時間~












Photobucket

21 則留言:

  1. 你这餐新年晚餐超超正.....看到都想吃。.想问你,我也有在超市看过你用的那些puff , 为什么会有不同的颜色? 上次你用的那个Filo sheets (紫色) 不能用来做这个吗??
    [版主回覆01/03/2013 04:33:33]Jus-Rol 依個牌子專出現成pastry,不過唔同顏色係唔同pastry 來,用法都唔同!

    上次用既紫色係filo pastry,一片片薄皮似雲吞皮;

    今次用既puff pastry 同video 裡面Gordon 用果種一樣,兩種唔可以互相取代!

    妳買時要因應返自己需要邊種pastry,要睇字唔好只睇顏色呀!

    回覆刪除
  2. 我上星期在tvb網上重溫看到這個節目, 以前我都好鍾意食牛柳, 而家戒左吃牛肉, 用豬柳唔知好唔好呢 ?
    [版主回覆01/03/2013 19:29:45]可以! 不過因為豬肉要全熟,所以煎封豬柳 + 烤焗時間要自己預返長少少~

    回覆刪除
  3. 嘩...又係得過睇字既美食....
    [版主回覆01/03/2013 19:23:58]多謝小車! 哈哈~~~

    回覆刪除
  4. 正我都好喜歡睇他的節目架!!!
    [ok回覆01/16/2013 15:27:13]thx!!太愛你了!阿v
    [版主回覆01/15/2013 00:17:04]果個節目叫做Kitchen Nightmares
    [ok回覆01/14/2013 13:58:58]係呀?我依家上網睇返他d係youtude 的舊作炸!
    依家追緊master chef, 我記得他有一個系列教一d差唔多執得的餐廳點樣起身回身,我覺得好正,但搵唔返叫咩名..
    [版主回覆01/03/2013 19:23:06]佢而家d節目好少係講煮野食

    回覆刪除
  5. 好完美既粉紅色牛柳呀! 呢個菜係我must cook list之一呢~ 請問呢隻puff pastry同一片片薄身果D有冇分別? 用果款得唔得呢?
    [版主回覆02/17/2013 08:58:50]我一向焗肉個焗盆都一定墊鍚紙架,就算唔黐底都無咁多油容易洗好多嘛! 妳下次記得墊鍚紙咯喎~

    唔洗客氣! 我有解說都要妳親手去整先有得食嘛,妳應該多謝妳自己~
    [貓小玲回覆02/15/2013 11:51:14]噚晚情人節, 我跟左你整呢個威靈頓牛柳呀! 不過我都係買唔到你呢隻puff pastry, 最後用左一片片, 雖然唔知味道有冇分別, 但都算好成功呀... 不過呢...你將舊牛柳放入焗爐時, 駛唔駛用錫紙之類墊底架? 我用錫紙墊, 出焗時黐住晒囉... anyway, 謝謝你詳細解說!
    [版主回覆01/03/2013 19:20:29]Thanks 貓小玲!

    薄身果隻puff pastry 我未用過,唔知效果係點,其實依隻我都係第一次用,不過依隻同Gordon 用果隻一樣~

    果日我去買材料間超市無哂puff pastry,所以依pack 係我老公幫我買既! 佢買時打比我話puff pastry 有2種(另一種就係妳講一片片果隻!),但我用依種包裝上有講明用來整beef Wellington,所以我個人覺得最好用返要碌依種!

    回覆刪除
  6. 焗得好靚睇見都想食
    [版主回覆01/03/2013 19:14:14]Thank you Andrea!

    回覆刪除
  7. 好掂呀!
    [版主回覆01/03/2013 19:13:58]Thank you Winnie!

    回覆刪除
  8. 掂!掂!掂!

    吾知我幾時會dig起心肝整呢 XD
    [版主回覆01/03/2013 19:13:42]Thank you 兔!
    等我幫妳擇個日子....就今晚啦!!

    回覆刪除
  9. 減肥中的WiNniE-->變左陀b中的靚媽^^2013年1月3日 上午4:39

    好正好好味咁wo~果然係有大廚風範呀~
    [版主回覆01/03/2013 20:46:52]過獎~ 照住大廚方法去整啫

    回覆刪除
  10. Hi V女, 睇你個blog好耐喇, 妳咩都整到, 實在係 Mr.T 嘅 the best wife~
    好慚愧, 我d廚藝仲係bb班咋~
    [版主回覆01/05/2013 22:14:20]妳好艾美! 多謝捧場 + 讚賞~

    我都係邊煮邊學,煮得多試得多自然會有進步架嘞! 加油啊~

    回覆刪除
  11. 好正!
    [版主回覆01/05/2013 22:11:04]Thank you Chan!

    回覆刪除
  12. 嘩嘩嘩~~好想食耶
    [版主回覆01/05/2013 22:11:38]Thank you LING!

    回覆刪除
  13. 呀.....依刻既我就只有@口@ <<< 依個表情~
    睇見咁多step ,
    [版主回覆01/05/2013 22:10:35]過獎嘞瓜!

    多steps 唔等於難整! 親手整過就知道唔係難~

    回覆刪除
  14. Thank you soo much for the link! its so useful!!! I definitely will copy yours! :) xxx
    [版主回覆01/05/2013 22:09:27]you're welcome Angel! pls note that the video is not the full recipe!!

    回覆刪除
  15. 請問唔食磨菇可用甚麽代替? 落磨菇是否是唔想牛肉出水, 整林d酥皮??
    [版主回覆01/05/2013 22:08:18]正宗Beef Wellington 係應該用foie gras (肝醬) 而唔係蘑菇蓉! 不過我果日買唔到靚既肝醬又唔夠時間整先用Gordon Ramsay 依個食譜~

    落磨菇是否是唔想牛肉出水, 整林d酥皮 </// 我個人覺得唔係! 因為牛柳先煎封咗,已經鎖咗肉汁喺裡面,所以我認為無論用蘑菇或肝醬都係餡料來! 如果乜都唔用只用酥皮包住牛柳來焗我會覺得太單調 + 好無聊.....

    回覆刪除
  16. 牛肉切出來都好 juicy !
    [版主回覆01/06/2013 18:07:34]Thank you 芹菜!

    回覆刪除
  17. ahhhhhh V~ love you so much!!!! i was working in jockey club as a trainee 10 years ago and i tried this once and i miss it until today...... i am making it!!!!!!!! thanks~
    [版主回覆01/07/2013 06:29:37]you're welcome! however i suggest you use pate instead of mushroom puree since a traditional Beef Wellington uses pate not mushrooms. (i couldnt find good pate and didnt have enough time to make my own on New Year's eve, that's why i used this recipe.)

    回覆刪除
  18. You are really good! :) any chance next time to also name the ingredient in English? ;) Thk!
    [版主回覆01/07/2013 06:18:18]Thanks.

    re your request - im afraid i have to say no since this is a chinese blog. i would only name the ingredient in English if i thought it's necessary.

    回覆刪除
  19. V記, 你煮呢個牛柳真係勁呀!! 我本來諗呢個餸要好大條牛柳, 而家見你煮530G, 應該2個人都可以K.O.到, 可以一試...
    [版主回覆01/07/2013 20:02:51]係呀~ 整依個唔洗要好大條牛柳架,Gordon Ramsay 完整食譜果條牛柳得400g 添! 不過牛柳一定要夠粗,否則煎封完都熟咗大半咯~

    回覆刪除
  20. Molly 公路之星2013年1月7日 下午3:06

    好正呀~看到我好肚餓~下星期又試下你的食譜先^^
    [版主回覆01/11/2013 04:06:22]

    回覆刪除
  21. 我屋企聖誕節都整左呢個beef wellington! 再加D鵝肝醬落個蘑菇醬度,超!!好味!!!
    [版主回覆01/16/2013 20:53:31]我唸住下次整時改落肝醬

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...