2013年1月29日星期二

美國 - Buffalo Wings 水牛城雞翼


正宗既Buffalo wings 其實應該係炸既!
不過我唔鍾意食炸或脆既雞翼,
所以我唔加麵粉 + 改用焗既方法~


1. 雞全翼10隻,分開雞中翼及雞翼槌(不要雞翼尖!)。


2. 辣汁: 美式辣汁8湯匙、無鹽牛油6湯匙、白醋1又1/2湯匙、
茄汁1湯匙、黃糖2茶匙、Cayenne pepper 辣椒粉1茶匙、喼汁各1茶匙、蒜蓉1/2茶匙,; 將所有材料放入鍋中拌勻煮開,熄火待涼備用。
我用依隻Frank's RedHot Original,
被公認為作Buffalo wings 最好既美式辣汁!
(就算搵唔到依個牌子,
我建議大家盡量避免以Tabasco 來代替,
最好去洋人超市嘗試搵吓其他牌子既美式
辣汁! )


3. 另外留起約4湯匙(2)調好的辣汁,將雞翼放入其餘辣汁中拌勻,以保鮮紙包好放入雪櫃醃過夜。


4. 預熱焗爐200C; 焗盆放上烤架,雞翼放在
烤架上,放入焗爐先焗15分鐘。


5. 反轉雞翼,放回焗爐再焗10分鐘。


6. 取出雞翼放大碗中,倒入(3)先前留起的辣汁,撈拌讓每隻雞翼沾滿辣汁。


7. 西芹洗淨抹乾切段。



8. 雞翼和西芹上碟,另預備小兜辣汁和soured cream 作沾汁即成。





Photobucket

13 則留言:

  1. pizza 和 chicken wing 都好正,但是wing 可不可以拿其它(鸡髀 or 鸡上髀)来代提呢??
    [版主回覆01/30/2013 17:55:25]依個雞翼通常作為頭盆或小食~ 我未見過有人用雞肶來代替喎.....妳係要用雞肶的話無話唔得架,不過夠唔夠入味 + 好唔好食就係另一回事!

    回覆刪除
  2. 妳隻碟好靚呀~~~不過英國D雞翼好細隻無啖好食。
    [版主回覆01/30/2013 17:53:05]我又唔覺得英國雞翼特別細隻喎

    回覆刪除
  3. 唔食得辣既我都好想食!
    [版主回覆01/30/2013 17:51:58]因為係雞翼嘛!

    回覆刪除
  4. 焗都好好味吖^v^
    [版主回覆02/05/2013 05:55:31]應該係話 - 焗既仲加好味!

    回覆刪除
  5. 我最鍾意既BUFFALO WINGS AR!!!~~
    以前O係IRELAND成日去餐廳都叫架,原來係咁整既~
    等我下次都試下先~
    [版主回覆02/05/2013 05:55:10]餐廳正宗做法係炸,我依個係無咁熱氣既焗version~

    回覆刪除
  6. 正啊
    [版主回覆02/05/2013 05:54:36]唔係想自己讚自己.....不過我真係食到停唔到口!

    回覆刪除
  7. 炸野我唔like,依個食譜正合我意,打包走啦,謝謝!
    [版主回覆02/05/2013 05:54:13]唔洗客氣! 希望妳會鍾意啊~

    回覆刪除
  8. 我好喜歡食水牛城雞翼ga,不過又係唔喜歡炸,你呢個岩哂
    [版主回覆02/05/2013 05:53:36]咁依個妳一定會鍾意! 而且唔洗炸無咁麻煩呢~ 塞佢入焗爐就攪掂!

    回覆刪除
  9. 如果唔落6湯匙既牛油唔知會點呢?慘啦!我都驚緊呢個食到停唔到口囉。
    [版主回覆09/30/2013 17:26:05]唔落牛油汁會好水 + 味道會太shape! 洋人好常用牛油或麵粉來調味 + 令汁變稠

    回覆刪除
  10. 想問吓嗰支 Frank's RedHot Original 係邊度可以買得到呀? 唔該。

    回覆刪除
  11. 想問吓嗰支 Frank's RedHot Original 係邊度可以買得到呀? 唔該。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...