2013年1月28日星期一

素炒粒粒



屋企現成既材料就地取材既快手小炒素食!



1. 燒滾一鍋水,下生腰果煮至回小滾,,轉小火小滾3分鐘,撈起腰果完全瀝乾水份。


2. 小火燒熱油(剛足夠蓋過所有腰果就夠!
),下腰果邊炸邊輕輕用鑊剷翻兜。


3. 5至8分鐘後腰果開始變輕身及轉金黃色,熄火撈起腰果,用廚房紙吸去多餘油份備用。


4. 豆腐切丁,炸至表面微微金黃,撈起瀝去多餘油份備用。


5. 菜脯以清洗搾乾水份後切粒; 秋葵洗淨抹乾後切粒。


6. 燒熱油先下薑片和菜脯粒爆香,再下豆腐丁和腰果兜勻,以蔬菜調味粉調味。


7. 最後加入
秋葵兜勻炒熟即成。






Photobucket

2 則留言:

  1. 呢個炒得好乾食,看都知好好味!我最抗拒不到是腰果,昨天在灣仔街市買的半磅腰果,已給我吃了一半!
    [版主回覆02/05/2013 06:09:29]我比較鍾意腰果多過杏仁~ 不過好鍾意杏仁糊!
    [NatIvan回覆02/04/2013 22:19:42]我之前有朋友帶了一些有殼的杏仁都好好味,不過,我係為食,鍾意香口,所以,都係只愛加工了的腰果杏仁。
    [版主回覆01/30/2013 01:07:18]我好少食果仁,但就好鍾意食腰果架!

    回覆刪除
  2. 緊張大師-小女人2013年1月31日 下午8:55

    素炒粒粒好呀,簡單又容易加上又美味,我愛腰果又有益.
    [緊張大師-小女人回覆02/06/2013 08:15:36]我地就係咁在家無外出有乜食乜.....叻呀
    [版主回覆02/05/2013 06:08:37]係呀~ 果日食齋但落大雨唔想出街買餸,喺屋企摷到依幾樣撈埋來炒!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...