2013年1月28日星期一

芝士煙三文魚洋蔥炒飯



1. 雞蛋打勻; 洋蔥切碎; 煙三文魚切小塊;預備白飯和蔥花。


2. 芝士刨碎 - 我用cheddar~ 其他芝士或芝士片都可以。


3. 燒熱油先下洋蔥丁炒一會至變黃後下蛋液,再即時加入白飯炒勻。


4. 用少許糖和生抽調味,加入三文魚炒勻後熄火。


5. 下芝士碎快手兜勻上碟,刨上少許芝士碎及灑上蔥花即成。






Photobucket

7 則留言:

  1. 睇見都覺香噴噴^^
    [版主回覆01/28/2013 22:35:41]真係好香 + 好好食呢!

    回覆刪除
  2. 我鍾意妳既炒飯每次都炒得好靚
    [版主回覆01/30/2013 01:01:40]Thank you Andrea!

    回覆刪除
  3. 炒得好乾身好靚
    [版主回覆01/30/2013 01:01:25]Thank you Amy!

    回覆刪除
  4. 睇見都好想食呢!!~~
    [版主回覆02/05/2013 06:07:03]咁鬼容易,妳又炒返碟啦!

    回覆刪除
  5. ~個炒飯,炒得好靚呀!!
    ~請問依個炒飯,落幾多隻雞蛋嘅蛋液??炒得好平均
    [版主回覆02/05/2013 06:06:33]Thank you Vicky!

    依兜好似大約一碗半冷飯 + 一隻蛋~

    其實我一向炒飯係直接打隻蛋落去,唔會打勻隻蛋架! 最緊要個鑊夠熱,打隻蛋落去後即時加白飯,然後快手炒炒炒.....只要隻鑊夠熱,就一定炒得勻架!

    回覆刪除
  6. 緊張大師-小女人2013年1月31日 下午8:55

    嘩,好吸引,我只愛薑米炒飯加菜粒等我試下三文魚先得
    [版主回覆02/07/2013 20:30:45]我知用薑米炒飯幾好食,因為我用秋葵炒飯時有落薑米嘛! 只係唔係炒所有飯都落
    [緊張大師-小女人回覆02/07/2013 09:01:52]唔好客氣,只是那老醫師在電台講教人養生所以媽媽就教我之後我就炒來吃,但如喜愛薑不妨一吃幾好食架
    [版主回覆02/07/2013 04:57:33]係呀? 咁我都開始習慣吓炒飯時加薑米先! 多謝分享啊~
    [緊張大師-小女人回覆02/06/2013 08:21:03]係一位中醫師教的,他今年八十有多,個樣一點也不像,他養生係吃薑米炒飯,還可以防老人痴呆那我聽後每次炒飯都用薑米,雖平日我們成日都食薑但可能薑炒飯又係不一樣的食療
    [版主回覆02/05/2013 05:58:11]我好少用薑去炒飯,除非炒飯有比較寒涼既材料e.g. 秋葵,不過我見人地話炒飯加薑幾好,我都開始加吓薑先~

    回覆刪除
  7. CHOKの 風 - 美容護膚部屋2013年4月30日 上午9:57

    芝士+ 煙三文魚 ~ 好夾~ 一定好正
    [版主回覆05/01/2013 19:38:04]有幾位blog友試整過之後都話好味呢! 妳都試吓啦~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...