2013年1月9日星期三

越南酸肉 Nem Chua


我小學時代V媽媽舖頭斜對面有間越南餐廳,
有一種一抽抽吊起,用油甘葉包紥成圓條狀,
外型似迷你粽
,打開似豬肉腸既即食小食,
叫做Nem肉 (越南酸肉)~

第一次食到Nem肉既美味,
彈牙豬肉夾雜住爽口豬皮絲......
味道酸酸地,加埋強勁蒜頭 + 魚露既香味........
驚為天人!

後來餐廳結業,其他越南餐廳無賣Nem肉,
就無再食過
Nem肉......

經此一別大約10年後去加拿大旅行,
喺唐人街一間越南人開既小食店重遇Nem肉,
記得果次搏哂命食返夠本!
不過之後我同
Nem肉又再一次分離.......


加拿大之後又隔咗十幾年........

幾年前喺泗和行買過一次依種包裝既Nem肉,
不過味道口感都麻麻地,但總好過無,
可惜可能無乜demand,買過一次後就無再見過......
直至星期日貪就腳去一間我極少去既中超買出前一丁.......

比我喺凍櫃再次見到Nem肉既蹤影!



Wait a minute.......produced in EU!!?!?!


幸好打開包裝後,仍然係果陣久違得來好熟悉既香味~


每塊Nem肉都有一整條辣椒,不過我覺得太辣,我一定會搣走佢!

Surprisingly 依隻EU製既Nem肉,
味道雖然唔夠我細個時喺香港果間越南餐廳,
甚至加拿大越南小店既
Nem肉咁好味;

不過我記得早幾年喺泗和行買既
Nem肉係由越南入口,
但相比之下,今次依隻比泗和行果隻好食好多喎!
對我來講已經足夠,可以喺蘇格蘭食到依種味道我已經好滿足!!


有朋友話我知,佐敦舊樓區文英樓附近,
有一間賣越式法包但唔起眼既小店有
Nem肉賣!
(詳細地址或店名不詳......
)
有興趣試吓
Nem肉滋味的話,
不妨去佐敦
碰碰運氣吖!






Photobucket

10 則留言:

  1. 喔....没听过也没吃过,等我在sheffield 找找看,如果找到,我寄给你吃!!
    [版主回覆01/11/2013 03:09:34]唔洗煮架,剥開包裝就食得架嘞!

    先多謝月兒~ 不過就算妳搵到都唔洗寄比我嘞,我依度有得賣嘛!
    [yoong回覆01/09/2013 22:39:48]想问,这东西是怎样吃的,要拿去煮吗??

    回覆刪除
  2. 上次同事去越南玩買番黎請我地食,好似小食咁唔洗煮..真係好好味!
    [版主回覆01/11/2013 03:08:25]樓上yellow c比咗小店既資料link~

    回覆刪除
  3. http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=9069
    [版主回覆01/11/2013 03:07:31]Thanks for the information yellow c!

    回覆刪除
  4. 《Ka MaN 日記》2013年1月9日 下午3:08

    我食過啦.. 我覺得好得意酸酸地辣辣地(因為佢地放一片辣椒向面)...
    個樣同你上面圖一粒粒咁個款差唔多, 不過就紅色D, 好似深粉紅色咁...
    我一細舊好似一隻麻雀咁大粒, 不過厚度只有麻雀的一半...
    [版主回覆01/11/2013 03:02:16]我依條都有一隻辣椒喺裡面架

    一粒粒果款我只買過一次就無再見過,不過我覺得果隻麻麻地

    回覆刪除
  5. 其實九龍城賣泰國食品的鋪頭好多都有得賣呀...
    不過就係泰國出的唔係越南...
    [版主回覆01/11/2013 03:00:33]係呀? 我未試過泰國出既,唔知味道會唔會有唔同呢.....下次返香港試吓先! thanks

    回覆刪除
  6. 成日好鬼happy既Mrs. T.
    -我鐘意越南依d nam 肉.
    -依個一條條獨立包裝, 衞生又方便. 就咁切片食or 夾下麵包都好美味!
    -新一年祝你身體健康,生活愉快.
    [版主回覆01/11/2013 02:59:16]我食過所有nem 肉都係獨立包裝果喎! 我未試過夾麵包,每次都係就咁空口食~

    Thank you Vicky! Happy 2013~

    回覆刪除
  7. 我住係 Vancouver 咁耐都唔知有呢個 Nem 肉買,呢邊越南超市同餐廳很多,抄咗呢個名問吓越南朋友邊度有得買!
    [版主回覆01/11/2013 02:57:31]我唔記得果次去加拿大係喺溫哥華定多倫多唐人街見到.....不過妳有越南朋友就啱哂,佢地一定知!

    回覆刪除
  8. Will you try to make it yourself later on? It looks so yummy ah.
    [版主回覆01/11/2013 02:56:14]no i wont, it's too much of a hassle to make this myself.

    回覆刪除
  9. 睇完真係好想試下 , 我會去佐敦八下 , 多謝你的介紹呀 !
    [版主回覆01/11/2013 02:48:52]唔洗客氣! 希望妳都鍾意啦~
    樓上yellow c 有條link,有果間越南小食店既地址啊!

    回覆刪除
  10. 我都勁鍾意食呢隻肉, 我都係而家先知係叫NEM肉, 我多數係D泰式鋪頭度買, 幾乎架架都有賣架, 佢個PACKING係一粒粒個款, 真係好好食
    [版主回覆01/15/2013 00:08:54]咁妳平時去買叫佢做乜架?

    明明係越南食品,泰國舖頭有得賣,越南餐廳反而唔見.....

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...