2013年1月27日星期日

Burns Night 的免費Haggis (2013年1月25日)



每年1月25日係Burns Night - 紀念蘇格蘭詩人Robert Burns 既日子!

Robert Burns 係乜水?
相信大家對"Auld Lang Syne"依首歌應該好熟識,
"Auld Lang Syne"就係出自Robert Burns 手筆架嘞~


唔明"Auld Lang Syne"點解?
唔出奇~ 因為唔係英文來!

而係Scots Leid, aka Lowland Scots - 一種蘇格蘭方言,
即係好似我地既客家話、潮州話......之類~


Burns Night 係一個蘇格蘭傳統日子,
依一日好多人都會食一種蘇格蘭
傳統食物 - Haggis 作為晚餐!
Haggis 係以攪碎既羊內臟(心、肝、腰、肺)、

混合洋蔥、燕麥、香料、肉湯 + 調味
塞入羊胃中札好,再放入水中慢煮數小時而製成~
有人齋聽就已經覺得核突,不過我覺得好好食!


Burns Night 蘇格蘭人食haggis 時會配"neeps and tatties"同食,
Neeps 係蕪菁甘藍蓉(即瑞典青蘿蔔);
而Tatties 就係薯仔蓉,
依個組合被稱為Burns Supper~

我來咗蘇格蘭咁多年都未煮過
Burns Supper
今年決定要試吓整!
Burns Night 晏晝去超市買材料,
買買吓突然聽到有
人近距離吹bagpipes(蘇格蘭風笛)........

轉身一望,就見到一位著住kilt 既風笛手,
後面有位經理狀既男人手捧大個用鍚紙蓋住既焗盆......
我即時估到
焗盆裡面既一定係haggis!

Burns Night有一個我一直覺得好好笑既傳統.......
Mr.T認識一位女士,
每年
Burns Night 佢都會攪一個為癌症病人籌款既慈善餐舞會,
佢每年都會邀請我地去,我地去過2次,
依一晚既晚餐當然係
Burns Supper 啦~
不過Burns Supper 開飯前有一個好隆重既儀式......先有位風笛手吹住風笛帶頭,
後面有一至兩位同樣身穿成套kilt既男士,
捧住一個大盆,大盆上放住大舊haggis 跟隨風笛手出場,
(就好似我喺超市見到既情況咁!)

風笛手引領男士(們)到場中一張大枱放低盆haggis 後,
有人會朗讀一首
Robert Burns 既詩"Address to a Haggis"
朗讀完畢後全場賓客舉杯向舊haggis 祝酒,
之後男士就會切開舊
haggis 分比賓客......
每年我都忍住笑!


講返超市....我見好多人跟住風笛手,
我又八卦跟埋一份,
最後佢地喺近超市門口處一張大枱停低.......



職員開始將焗盆內既haggis, neeps and tatties 盛入發泡膠小杯,
免費派比超市內既客人!



無人讀詩,風笛手繼續吹風笛.......

我當然唔執輸攞埋一份啦!







Photobucket

8 則留言:

  1. 好食嗎??
    [版主回覆01/28/2013 17:46:24]好食

    回覆刪除
  2. hello,我叫Alice啊,唔知你記唔記得我呢?不過我覺得以你極好的記性,你應該會記得.我facebook send過msg比你架,我婆婆識種米果個呢.
    講翻正題(其實都唔係咩正題),我覺得你好大膽,好肯嘗試新食物啊,事後最多唔好食就唔再食,都起碼叫做試過啊,所以試到世界各地唔同風味的食物.呢樣我覺得我好佩服妳同應該向你學習.
    睇你個blog令我學到唔少異國風情風俗同菜式,thank you for sharing & support u!
    [版主回覆02/05/2013 06:19:55]妳似乎好有陰影喎.... 不知者不罪,唔緊要啦!

    野兔肉我都食過,我又幾鍾意佢陣game 味喎~
    [LoAlice回覆02/01/2013 11:23:42]好不幸地,我細細個係大陸被騙食過貓,狗,兔,貓頭鷹......全在不知情情況下比D大人tum左飲湯,之後佢地食湯渣果陣我先知係咩!
    [版主回覆01/28/2013 17:46:10]Hello Alice! 我當然記得妳啦,妳婆婆咁厲害識種米!

    唔好話向我學習~ 不過我覺得人一世物一世,有機會嘗試就應該咩都試吓,作為生活經驗! 無親身試過又點知好唔好味或自己鍾唔鍾意呢? 不過我都有例外 - 貓狗之類或唔合法既野,就算其他人讚到天上有,我都一定唔會試!
    多謝妳既支持啊~

    回覆刪除
  3. 係一個蘇格蘭朋友屋企食過一次,佢係特意由家鄉帶返上海,又係"開光"前唸詩。一試難忘,但係上海好難有得再食。
    [版主回覆01/28/2013 17:39:45]急凍肉都可以入境? 定你朋友買罐頭果隻?
    一試難忘 </// 係好既難忘定唔好既難忘先?
    你叫你朋友下次返蘇格蘭帶幾罐haggis 罐頭比你嘛!

    回覆刪除
  4. 緊張大師-小女人2013年1月28日 上午1:57

    雖然我們不太明白呢個日子的來源但多謝Mrs.T咁細心解釋給我們知道,但你手上那杯好吃嗎?
    [緊張大師-小女人回覆02/01/2013 12:53:35]噢,明白晒了,謝謝你靚太
    [版主回覆01/28/2013 22:38:36]Burns Night 係一個好蘇格蘭既日子來,其他地方唔會慶祝甚至未必知道有Burns Night

    好食啊~ 我一向都鍾意食haggis,佢地一大盆好派哂!

    回覆刪除
  5. 我都去過scotland, 阿媽話想試, 但唔記得最終點解冇食到...
    在edinburgh最滿意一餐, 係打邊爐自助餐哈哈
    [版主回覆01/28/2013 22:43:21]好多人口味真係好局限,唔多接受新野

    回覆刪除
  6. hi Mrs.T, I made the Coq Au Vin.. But I don't think it was successful at all.... I think the carrot/onion and chicken soak up too much of the wine favor....... Do u think it's because I put in too much wine? Thanks.
    [Alice~愛麗絲回覆02/08/2013 12:53:17]yeah, maybe Coq Au Vin is not my cup of tea... I will try another recipe next time... thanks
    [版主回覆02/05/2013 06:16:52]if you follow the exact recipe, it shouldnt have had any problems......maybe Coq Au Vin is not your cup of tea? why dont you try a few more different recipes?
    [Alice~愛麗絲回覆02/01/2013 07:53:18]http://www.foodnetwork.com/recipes/coq-au-vin-recipe4/index.html
    i used this one ar...
    [版主回覆01/30/2013 01:00:49]what recipe did you use?

    回覆刪除
  7. 蘇格蘭人對HAGGIS的尊重很有趣的!真想試一下!吹風笛加HAGGIS真係幾吸引!
    [版主回覆02/05/2013 06:11:01]而家氣候唔同咗嘞! 十月既蘇格蘭仲可以著短袖衫呢~

    我遲d都會整shortbread 啊~
    [NatIvan回覆02/04/2013 22:15:19]多謝先!我十幾年前去蘇格蘭跟鬼佬團時只記得SHORTBREAD及新鮮三文魚,仲有十月份已經凍到入骨的天氣,仲有好多不同城堡!
    [版主回覆01/30/2013 01:00:12]我下次返香港時帶一罐haggis 比妳吖!

    回覆刪除
  8. 多謝分享.
    [版主回覆01/30/2013 00:59:32]you're welcome!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...