2013年5月6日星期一

冬菇土魷肉餅煲仔飯


1. 冬菇和魷魚乾洗淨浸冷水至軟,冬菇搾乾去蒂切粒; 魷魚乾剁碎備用。


我用依種魷魚仔乾,特別鮮味!


2.
半肥瘦豬肉洗淨瀝乾,用手剁碎成用免治肉,加入少量麥皮一同拌勻。


3. 免治肉用胡椒粉、糖、生抽、魚露、紹酒、薑末、清水少許和粟粉拌勻醃好,用筷子順著同一方向搞至成糰。
4. 將冬菇粒和魷魚乾粒加入免治肉內一同拌勻成肉餅備用。


5.
米洗淨後浸30分鐘。


6. 生鐵煲掃上少許油,將米放入煲內,加入和米同等份量的清水。



7. 大火煲至水大滾,略略搞拌後轉小火加蓋煮至飯開始收水。



8. 將(4)的肉餅放在飯上,上面再放上少許薑絲
9. 蓋回蓋繼續以小火煲至肉餅熟透和飯收乾水份(約10至15分鐘),期間不要開蓋。


10. 熄火後不要開蓋焗10分鐘,灑上蔥絲,淋上煲仔飯豉油拌勻即成





Photobucket

3 則留言:

  1. 魷魚仔乾是你在香港買的嗎?
    [版主回覆05/07/2013 03:19:39]唔洗客氣! 其實無咁細隻的話,都可以用大隻魷魚乾架~
    [嘉嘉回覆05/07/2013 00:09:27]我下次去中式超市到找找先,謝謝回應呀!
    [版主回覆05/06/2013 23:36:41]V婆婆買比我既! 我次次返香港佢都買包比我~ 不過我喺Glasgow中超都見過,但無我依d咁細隻

    回覆刪除
  2. 好正喔, 想问,你是用什么煲的?
    [版主回覆05/07/2013 02:32:09]cast iron casserole

    回覆刪除
  3. 知不知電飯煲得唔得?
    [版主回覆05/10/2013 19:01:34]我未試過,不過應該都得既! 但肉餅最好細d + 薄d,而且我覺得可能要早d加肉餅(飯煲到收水先加肉餅我怕會唔熟!)

    肉餅會出水,所以飯煲水份要留意一下,否則飯好易變一pat pat! 用鐵煲比較容易控制水份,煲出來既飯粒粒分明

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...