2013年5月10日星期五

Silhouette Pappardelle with Flaked Cod, Garlic, Chilli Flakes & Lemon 鱈魚香草剪影闊麵


1. 鱈魚柳洗淨抹乾,切成小丁,用少許胡椒粉和海鹽撈勻備用。




2. 煮熟意粉,瀝乾水備用。



今次用既係新鮮homemade闊麵,煮既時間同乾意粉大不同 - 水大滾下新鮮意粉,待水再大滾後開始計時煮1-3分鐘即可。


3. 燒熱橄欖油,下蒜蓉炒香,再下鱈魚塊和乾辣椒碎炒勻一會。
(唔洗怕鱈魚會碎而就住就住,依個意粉d鱈魚係suppose to be 碎既!)


4. 下白酒至鑊中材料約一半煮滾,煮至酒精蒸發掉。


5. 下(2)煮好的意粉兜勻後調味。


6. 熄火後灑上檸檬汁和少許橄欖油略拌後上碟,灑上少許新鮮切碎parsley即成。


手工香草剪影闊麵做法click here~




Photobucket

5 則留言:

  1. HI, 睇左你個BLOG好耐都無留過言因為無開ACCOUNT, 想講既係煮D野好靚好正, 我成日都有跟住煮架!不過有D難個D就跟唔到LU...HAHA...THANKS!
    [版主回覆05/11/2013 21:50:04]妳好啊Mary! 多謝讚賞 + 多謝捧場試煮啊~
    其實我blog既食物全部都唔難煮,我煮到既其他人一樣煮得到~

    回覆刪除
  2. 我又見到一碟心機
    [版主回覆05/14/2013 01:28:37]其實依碟係整麵果晚煮架~ 不過之後唔係好得閒打個食譜,而家先post上來囉!

    回覆刪除
  3. 言語治療師加英文教師Carley2013年5月17日 上午6:51

    色香味俱全呢
    [版主回覆05/18/2013 08:21:54]Thank you Carley!

    回覆刪除
  4. 好靚呀
    [版主回覆05/20/2013 16:43:22]Thank you Yvonne!

    回覆刪除
  5. 正喎!!
    [版主回覆05/20/2013 16:43:08]Thank you TIK!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...