2013年8月6日星期二

青紅蘿蔔煲日月魚



1. 紅蘿蔔3條和青蘿蔔1條洗淨,去皮後以滾刀切件備用。


2. 瘦肉1塊洗淨,汆水瀝乾備用。


3. 日月魚2小札
洗淨略浸備用


4.
水大滾先放入瘦肉,後放青紅蘿蔔和日月魚,再加入蜜棗3粒和果片1片。


5. 先以大火煲至再大滾,後轉小火煲3小時,用鹽調味即成。




Photobucket

6 則留言:

  1. 日月魚好有益, 煲湯又鮮甜呢!
    [版主回覆08/06/2013 19:28:20]係呀~ 所以我好好好鍾意煲日月魚!

    回覆刪除
  2. 我好中意飲青紅蘿白湯,但好奇怪,飲親都會頭暈肚痛...所以..我耐無飲過了..嗚..
    [版主回覆08/08/2013 00:27:55]青紅蘿蔔湯係偏涼,可能妳體質太寒,所以唔受得啊!

    回覆刪除
  3. 個湯望落去已經知好甜,我真係發現真材實料煲出黎d 湯係唔同樣架,出去食飯d 例湯,一望已經知個間舖得唔得!
    [Concon 煮意回覆08/12/2013 09:23:50]非常之讚成,我完全都係咁諗!
    [版主回覆08/08/2013 00:25:45]其實一碗好飲既老火湯只要"捨得" - 捨得用料 + 捨得用時間,就一定會好飲! 同壓力煲之流煲出來完全兩回事~

    回覆刪除
  4. 日月魚好有益,呢個湯好正!
    [版主回覆08/08/2013 20:19:25]青紅蘿蔔湯本身已經好甜,加埋日月魚仲加甜到不得了! 真係好好飲~ 日月魚煲完湯都好好食啊!!

    回覆刪除
  5. 我媽咪煲過呢個湯俾我飲,真係好甜,好好飲,話日月魚明目既喎
    [版主回覆08/11/2013 05:50:43]係呀~ 日月魚好補眼架! 加埋紅蘿蔔天雙重補眼~

    回覆刪除
  6. 請問日月魚係咪乾貨黎架? 要喺海味舖買架?
    [貓小玲回覆08/22/2013 23:03:01]唔該晒你呀! 其實我未聽過日月魚呢樣野, 估唔到個樣係咁得意喎
    [版主回覆08/22/2013 18:24:37]妳買時要注意,日月魚有好多假貨架! 妳可以參考吓依張相 (左假右真!)

    http://www.hkheadline.com/news/images/091021/wttp00p07b_mi.jpg
    [貓小玲回覆08/22/2013 10:07:55]thank you!! 見你講到咁好飲, 我都要試下先!
    [版主回覆08/21/2013 22:24:35]日月魚係我返香港時V婆婆買比我! 我只知佢喺長洲既海味店買,妳可以去海味舖搵吓

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...