2013年8月5日星期一

麥當V - 老翻麥麥Strawberry & Banana Iced Fruit Smoothie


今個熱辣辣既英國夏天,
各大咖啡店快餐店都推出唔同口味既smoothie~
雖然我極少飲凍飲,不過有時喺街真係太鬼熱,
無理由仲整杯滾熱辣Earl Grey架嘛!


眾多smoothie當中,
以麥麥既士多啤梨香蕉
smoothie最得我歡心~
所以我又要翻一翻!


1. 冰塊10粒、香蕉1隻、士多啤梨5粒、蜜糖yogurt 5湯匙、蜜糖1湯匙、果汁100ml。

2. 全部材料放入高身杯內,以Bamix chopper打碎即成。
(此份量為2人份!)


NOTE


依隻地捫Orange & Mango果汁,
味道同依個smoothie非常配合!




我用依隻蜜糖味既yogurt~
若用原味
yogurt,隨自己合味自行勺量增加蜜糖份量!




Photobucket

5 則留言:

  1. 如果本身唔鐘意 yogurt , 咁仲可以用咩代替?
    [版主回覆08/06/2013 19:19:49]唔用yogurt 可以用奶代替,不過味道 + 口感會唔同咗果喎!

    回覆刪除
  2. 我支神仙棒仍然封塵中...
    [版主回覆08/06/2013 19:18:30]我同妳相反 - 幾乎日日用來整smoothies、醃雞翼豬扒用來打碎配料....連Mr.T都玩埋一份!

    回覆刪除
  3. 我有個stupid問題呀...究竟smoothies同milk shake有咩分別呀? 係咪就係落奶同yogurt既分別?
    我好鍾意食Greek既yogurt with honey架呀! 不過香港買好貴呢~
    [版主回覆08/06/2013 19:16:21]其實......我都唔知! 我見milk shake多數有雪糕; 而smoothies有d食譜齋加奶,有d就加yogurt; 有d兩樣都有.....我估可能只係配方唔同!

    依隻蜜糖Greek yogurt我第一次試,我覺得好香好好味!

    回覆刪除
  4. 你依杯實好飲個老麥啦,真材實料喎
    [版主回覆08/06/2013 19:13:14]其實我依杯.......同麥麥味道差唔多! 我就係鍾意麥麥果杯味道嘛,所以先要老翻!!

    回覆刪除
  5. 我想飲妳整既smoothie

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...