2009年1月5日星期一

2009第一擊

Boxing Day 果日開始大減價,同老公出去行咗成日,完全冇收穫~ 因為我睇啱既衫 + 鞋,通通太大冇我size!!!!

自從Bonnie 來暫住後,少咗行街shopping......一來成日落雨,帶埋Bonnie 出街的話,佢污糟時又會整污糟架車~ 而且我一行街就要行全日,要留低Bonnie 自己一個咁耐,我又唔於心不忍! 加上Bonnie 要定時定候食野,行到興高采烈時,要返屋企餵佢,真係好掃興 + 冇癮......

之前都心大心細想養隻西施...不過我而家決定都係唔養狗嘞!!!!

依個weekend 返咗6299度食飯,返親去食飯都要幾粒鐘,所以帶埋Bonnie 去~ 食完飯已經成3點幾,又要趕住5pm 前去圖書館還書...9千幾樣野要做!!!!

不過我真係忍唔住嘞!!!! 於是老公先車我去City Centre,放低我後就帶埋Bonnie 趕去還書,而我就爭取時間大減價作戰~~~~

短短唔夠2粒鐘,收穫已經好豐富!!!

本來仲想行耐d...不過得我一個人,再買野都冇手攞!!!

Boxing Day 果日一件衫都買唔到,而家補返數......

 Mango 買既半價褸~ £90 減到£45!  一著上身我已經好鐘意  仲要細碼只得返一千零一件!!

 依2件喺Primark 買既~ 超鍾意件灰色恤衫!!!  我已經搵咗依種款既雪紡恤衫好耐,依件符合哂我所有要求,又平又靚!!! 而且都係一千零一件8號~~~~

 買咗2對屋企當拖鞋著既暖暖襪比我對凍腳,又舒服又暖!!! 
 
等我過兩日買多幾對寄比同樣係凍腳人既V媽媽先!


我去shopping 點少得買廚具......

想買個電炸鍋好耐!!! 之前已經物識格價 + 型號一段時間!


 之前喺Lakeland 見到依個Moulinex Minuto,靚仔的式唔阻訂~ 於是決定買佢!!!

不過尋日行緊去Lakeland 時突然心血來潮,走咗去John Lewis 及及...竟然比我發現John Lewis 平過Lakeland £8 喎! 呵呵~~~~

 之前買咗個黑色Le Creuset stoneware casserole 都仲未用過~ 早排見到個oval dish 又心思思...於是扑槌買埋佢!

 順手換咗個搪瓷焗爐用焗盤~~~


 本來想買套純白被單,不過睇唔啱之餘,反而買咗2個新枕頭......

仲有好多野想買但又未買!!! 如冇意外Bonnie 主人會今個星期接返佢...咁下個weekend 就可以多d時間行街!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

尋日喺Mango 買野時,撞到College 舊同學Vijiha~ 大大話話我地冇見成6、7嘞,如果唔係佢主動嗌我,我都唔認得佢!  College 時我地大家都幾close,不過college 之後Vijiha 冇讀大學,就係咁我地失咗聯絡~~~

談及近況...知道佢最近正失業~ 希望新一年新開始,Vijiha 會快d搵到一份理想既工作啦!

  



9 則留言:

  1. 件褸真係好得喎!
    [版主回覆01/06/2009 07:43:00]好彩我手快立咗!

    回覆刪除
  2. 我都鐘意件褸呀!!!可能d外國人著唔到細碼,所以仲有last一件,你真好彩呀.
    [版主回覆01/06/2009 19:57:00]以前大減價收穫好豐富架! 不過英國現時有四分一既成年人癡肥,連店舖都因應依個趨勢~ 我地依種細粒既人越來越難買衫!

    回覆刪除
  3. 嘩.....你隻野呀...唔洗2個鐘就可以買到咁多野...真係好利害呀....
    我都好想買個電炸鍋...你快D試用下...啦...
    LE CREUSET個焗盤又真係幾靚喎....煲我就覺得太重....焗盤都可以諗下買喎....
    依家香港都大減價..不過好耐都無買過衫..買完兩部電腦真係心都寒曬..
    [版主回覆01/06/2009 20:13:00]自從Bonnie 來咗阻住我行街,我已經抑制咗我既購物慾一段時間.....
     
    好呀~ 搵日我用個炸鍋試吓炸薯條!
     
    其實Le Creuset 既焗爐廚具有2種架 - Cast Iron & Stoneware~ 重到阿媽都唔認得果隻係Cast Iron; 而我買依個焗盤 + 早排買既燉肉煲,都係Stoneware~ 冇咁重架!
     

    回覆刪除
  4. You managed to take everything home by yourself?
    [版主回覆01/06/2009 20:15:00]No~ my husband dropped me off at the shopping centre and went to the library 1st, then he came back to pick me up!

    回覆刪除
  5. Congratulations on your 'good harvest'!   It's true that in UK, it's VERY DIFFICULT to find small sizes as the English women are quite 'well built' in general. 
    Among all items, I love your chiffron shirt which is so elegant!  You can wear it in all occasions without time limit! 
    Haha, now I understand why you love to do shopping in Paris because you can find your size easily.
    [版主回覆01/06/2009 20:24:00]nowaday over a quarter of british adults are obese, and unfortunately the shops are following the trend...
     
    yes you're right! it's much easier for me to shop in Paris~~
     
    i love the chiffron shirt very much!  not just it's nice, it's also cheap! very good bargain~~~~
     

    回覆刪除
  6. 件褸好抵呀.......上次靚豬去mango都只係買咗件背心同一條裙~ 忘記了睇褸~
    [版主回覆01/07/2009 19:19:00]Boxing Day 我都去Mango 睇過,睇仲咗幾件top...不過全部冇我size!!!!

    回覆刪除
  7. 遲d有埋bb,你仲唔得閒呀,
    [版主回覆01/07/2009 19:17:00]BB帶出街有車仔嘛! 又可以喺街餵...我覺得冇狗仔咁麻煩嘞!

    回覆刪除
  8. 樣樣都買到~犀利喎!
    [版主回覆01/07/2009 22:23:00]除咗個炸鍋...其他全部都係冇打算買既!
     
    其他一早打算買既,就仲未買到~~~

    回覆刪除
  9. 好羨慕你著8號,唉~我以前都係8-10
    [版主回覆01/08/2009 23:49:00]我細粒加埋單骨啫!
     
    我其實係6-8~ 10號有少少太大! 所以有時d衫標碼8-10,我未必著到......

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...