2009年1月14日星期三

V家愛心禮物包 (2009年1月14日)

 每年農曆新年前,我都一定會收到V家寄來既郵包,內容都不外乎係野食! 因為有某d我好鍾意既食品,只係農曆新年期間先有得賣~~~~~


 裝得滿滿既一大箱!  (一打開箱,一大陣蠔豉、臘味、菜乾...既香味衝出來!!! )
今期內容......


 極品生曬蠔豉~ 了咀既我食蠔豉只食生曬!  細心既V媽媽仲幫我拆埋竹籤先寄比我~~~


 唔知點解包埋一齊既金銀潤、陳鴨腎、臘鴨脾~  我超鍾意食金銀潤!!!
 可惜每年只農曆新年先有得賣......一年只食得一次!!!

 我 + 老公都鍾意食既潤腸~ V媽媽話試咗隻新野好正
- 鵝肝腸 (粉紅繩)~

 靚蝦乾~ V媽媽託V婆婆喺長洲買既! (下次好唔好用蝦乾來整蘿蔔糕呢?)

 早排咳到死死下,上網見人話龍脷葉煲湯對咳好有幫助! 以前喺香港,V媽媽都成日煲龍脷葉湯,好好飲~~~ 不過英國買唔到新鮮龍脷葉,所以V媽媽就特登買咗2斤新鮮龍脷葉,曬乾寄比我......



 早排想跟blogmate Samwei 做韓式前菜鹹魚仔,不過我買唔到魚乾仔,所以V媽媽買咗包比我~ (仲好靚添喎!)


 香噴噴靚菜乾~ (有少少唔捨得煲來飲! )


 煲粥元貝仔~ 我比較鍾意用依種細粒元貝仔多過大大粒既乾瑤柱! 後者一來貴,二來煮前要浸好鬼耐!!!!

 零食即食帆立貝~

 依枝係台灣既豉油膏~ 可以用來炒麵! 查實依枝野係我上次返香港時買既,不過我喼超哂重,又怕個膠樽會爆(爆咗就大大鑊嘞!!!),所以留低咗叫V媽媽寄野比我時順便寄埋~

大家估唔估到依樽係乜東東????? 一陣先開估~~~

剛同V媽媽通電話,佢話有2盒比老公既朱古力 + 利是忘記放入箱裡面......


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

來咗英國咁多年,每年我都會收到2、3次V家寄來類似既郵包~ 內容千變萬化,每次都唔相同! 其他V家郵包裡面最常有既係書、CDs、VCDs、衫、罐頭...etc~ 總之英國係冇得賣 / 少有既野!

而最經典既就有......

- LV 手袋 + 銀包各1個: 當年第一次去巴黎比人打咗荷包,V媽媽為氹返我開心,喺香港買咗個手袋 + 1個銀包(同我比人打咗果個一樣),速遞寄來比我;


- 金鍊連玉吊咀: V媽媽寄開食物比我順便寄埋! (我已經叫咗佢唔好再咁做!!!!! )

- 北京菜心2大包: 依個最最經典!!! 事源V媽媽有次過來探我,佢見到中式超市蔬菜好貴......而佢寄親野比我都係用特快專遞e.g. 今日香港寄,後日我英國就收到~ 所以V媽媽忽發奇想 - 不如試吓寄2包菜啦! 可惜...V媽媽買咗菜芯後,竟然放入雪櫃!!!
 

寄來時仲用膠袋包到密一密~ 打開後我只聞到好勁"梅菜味"......
(最後緊係唔要得揼鬼哂啦!)

V家郵包係由V媽媽預備內容,V爸爸親手逐樣包裝! 對我來講,每個步驟背後都係一份心意! 雖然英國天氣咁凍,但收到屋企寄來既郵包,感覺好warm~~~

答案: 陳年鹹柑桔1樽~


26 則留言:

  1. Wow   你既V媽媽好細心,對你無未不致,樣樣都唯你設想。睇到你個V媽媽寄郵包這份心意,真係羨慕死人呀   好warm,不過我個L媽媽住係我樓上,所以每日都飲到L媽媽靚燙。不過這枝陳年鹹金桔真係好有心,有錢都買唔到呀!
    [版主回覆01/15/2009 17:40:00]我重羨慕妳啦~ 媽媽住樓上!   隨時想見都得...我同V媽媽多數都係煲電話粥咋!

    回覆刪除
  2. 哇..你父母真係好細心呀~~ 樣樣野都0岩哂你用的!
    [版主回覆01/15/2009 17:37:00]依度百冇嘛~ 咁佢地咪間中寄d救援物資比我囉!!!

    回覆刪除
  3. 好sweet唷...羨慕死我啦...
    [版主回覆01/15/2009 17:35:00]thanks~ 不過我比較羨慕妳多d喎 - 妳喺香港乜都有得賣!

    回覆刪除
  4. 好sweet唷...羨慕死我啦... 不過海味, hkg可以mail到uk收到... 我次次都比人捉到= =
    [版主回覆01/15/2009 17:33:00]應該係唔得既! 唔好話寄,就算返香港放喼帶過來,都應該係唔得既......
     
    不過我來咗咁多年,V媽媽寄過咁多次都冇事喎!

    回覆刪除
  5. 嘩~V媽真係寄好多野比妳喎,連陳年金桔都寄比妳,我咳得緊要都要靠我媽啲陳年金桔幫我止咳
    [版主回覆01/15/2009 17:29:00]樽野咁既色...應該浸咗唔少日子! 好彩安全到達冇爆樽咋,如果唔係就慘嘞~~~~~~

    回覆刪除
  6. 我每年都會訂鵝肝腸0架,放响飯面煲超好食呀!
    [版主回覆01/15/2009 17:27:00]鵝肝腸應該係近幾年既新野來???
     
    其實我之前已經食過鵝肝腸,係99比既~ 我都覺得好好食!  不過我冇話比V媽媽知~~~~~

    回覆刪除
  7. 我估岩左樽陳年柑桔呀...我阿媽都浸左一樽超過10年架喇...!!
    你d口味都好地道hk下,你個d食品,其實我都好岩食架.... 這個冬天真溫暖呀阿傻!!
    [版主回覆01/15/2009 17:25:00]叻蕉!   鹹柑桔真係越浸得耐越矜貴越正架!!!!
     
    我住喺英國啫,但我係100%港女來架嘛,口味緊係香港啦!

    回覆刪除
  8. 你有個咁鍚你既媽媽+老公...真係好幸福.........
    [版主回覆01/15/2009 17:21:00]V爸爸都好鍚我果喎!!!!
    thanks~ 天下間父母都愛鍚子女架啦!

    回覆刪除

  9. 有時間來看看我們的漫畫,謝謝。 今期漫畫是: 愛老人家的原因



    Have a sweet and warm chinese new year Samwei
    [版主回覆01/15/2009 17:07:00]我唔係Samwei, Samwei 係我blogmate!

    回覆刪除
  10. 樣樣正 ...樣樣齊
    係呢...妳V媽媽有無 睇吓妳個blog架?
    [版主回覆01/15/2009 17:18:00]V媽媽知道我依度資源好缺乏嘛......
     
    V爸爸 + V媽媽都唔識用電腦架! 而且V媽媽一有時間都寧願去shopping, 打麻雀, 煲韓劇.......

    回覆刪除
  11. I'm so glad for you and 張家總管 for having received your family parcels from HK!!     I hope that the next person'll be me !!  My family sent me a big parcel by sea last November from Macao.  Normally, I should have received it as it normally takes 1.5 months to arrive in France.
    Before they sent me the parcel, I asked them to send me by REGISTERED MAIL so as to ensure that I can get it; but my little sister forgot to do it!     I guess that I won't receive it anymore as it might have been lost during the Post Office peak season (x'mas + NY).    
     
    [版主回覆01/15/2009 18:31:00]OMG! we've never tried sending anything by sea cos we know that it takes ages to arrive! also my family always put food in the parcel, that's why they must use express service.
     
    to France just 1.5 months? to be honest it's not that bad! cos UK's sea service takes up to 12 weeks......
     
    ask your family to use the express service~ yes it's a bit expensive but they will provide you a register number for online tracking! also you need to sign it when they deliver. it's much more secure!
     
    anyway, hope you'll receive you parcel soon!
     
     
     

    回覆刪除
  12. 鵝肝腸七年前我陀住大女時已食過, 當時老媽帶了很多鵝肝腸來英國陪產, 她當時說是近來興的.....
    所以我想是大約七年前開始流行..........
    當時我老公說過話好味, 跟住每年總有一次收到鵝肝腸.............
    [版主回覆01/15/2009 21:20:00]咁咪即係近幾年囉!  
    我話"新野" - 係V媽媽佢試咗新野! 唔係我~ 我99之前買過比我地架嘞,不過我冇同V媽媽講之嘛~  (唔知妳有冇睇我回其他人既reply?)

    回覆刪除
  13. Your parents so good to you ah.    I don't have family live in HK la.  So, If I want to eat those foods, I guess I have to buy it when I back to HK la.  
    Anyway,  I love to eat 潤腸 too.   If me, I will not put   蝦乾   into the carrot cake la.  Because I don't like to eat 蝦乾.
    you recieved so many different kinds of foods from your family.  What you will cook tonight? 
     
    [版主回覆01/16/2009 19:39:00]the food i received - they're all my favourite!  i love dried shrimps very much woh~~~~~
     
    haha~~~ didnt cook last night cos my husband worked late yesterday, couldnt be bothered to cook!
     
    thinking about tonight's menu!
     

    回覆刪除
  14. 我諗既話 我真係會喊~ 真係好感動呀~
    [版主回覆01/16/2009 19:35:00]我今次都冇喊喎!  冇錯我係好感動,不過真係冇喊既意慾...... 唔想妳覺得我好冷血~ 講件事妳知:
     
    而家結咗婚,同老公一齊返香港會住喺太62太99屋企(沙田)~ 早排我地返香港,幾乎晚晚喺太62屋企食完晚飯,老公就陪我返太子娘家,陪V爸爸 + V媽媽食飯。
     
    有一晚我去到娘家樓下,見到一個明愛賣物會既廣告,於是我同老公講,記得我細個時有次V爸爸帶我去明愛賣物會,買咗個好cheap 既膠陀螺比我,我唔識玩,於是V爸爸帶我去公園教我玩......講講吓我就喊咗出來!
     
    我細個時父母要工作,所以我同V婆婆住長洲,只放長假期先會返V家住。 果次賣物會係我一個美好回憶,果次我玩得好開心! 不過賣物會第二日我就要返長洲......
     
    我從小到大,我用既食既都係我父母能力範圍內,可以比到我最好最靚既野,我會感動 + 感恩~ 不過我最"恨" + 最珍惜係同佢地相處既時間!  所以幾乎每晚返完娘家,返去沙田時一落樓下...我又喊!
     
     
     

    回覆刪除
  15. 我媽有V媽媽一半都夠喇,
    我估你前世應該做左好多好事,係一個善心人,
    所以有個好爸爸媽媽同好老公,你真係好幸福呀,
    打緊哩段野果陣,我有D眼濕濕,
    諗起自己既身世,緊係前世冇做好事,
    好彩應該冇咩做壞事,所以都叫有個好老公,
    但係真係好"善務"你呀,
    [版主回覆01/16/2009 19:09:00]唔好咁啦~ 其實妳唔應該咁講架! 父母生咗我地出來依個世界 - 淨係依個恩,我地依一世都唔會報得完~ 父母為我地做既其他額外野,只係bonus!
     
    我相信每個為人父母都愛鍚自己仔女,不過每個人性格經歷都唔相同,所以表達方式都唔同!
     
    唔好意思啊~ 我唔知我既野會令妳咁大感觸!  我係覺得自己好幸福,不過我覺得妳唔洗羨慕我 + 妳都應該要覺得自己好幸福 - 妳都識話妳有個好老公啦!  係咪???
     
     

    回覆刪除
  16. Hello my friend~~ 你今日好嗎 新年就嚟到喇, Kitty祝你2009牛年快樂,新一年萬事如意,身體健康
    [版主回覆01/16/2009 18:52:00]新年快樂!

    回覆刪除
  17. Thanks for your reply and advice!   In fact, I've tried a few times to use sea mails for big parcels more than 10 kgs and it worked quite well!  But this time.... aie....   I'll take your advice and ask my family to send the parcels (with precious stuff!) by air or express.
    I went to my blog today as I received a message from someone!  It's from YOU!   Thanks for your NY greetings!  It's so sweet of you and now I understand 100% the reason you're loved so much by everyone...... especially V papa-mama and of course, Mr. T!!
     
    [版主回覆01/16/2009 18:51:00]you're welcome! im just sharing my experience, everyone knows that mail is not a very reliable service!
     
    btw im not as good as you said~

    回覆刪除
  18. V女
    妳爸爸媽媽對妳幾細心,樣樣都係妳最鐘意食嘅
    妳真係好幸褔呀,
    [版主回覆01/16/2009 22:46:00]多謝!
     
     生女緊要知女心肝啦! 何況佢地得我一個女,冇籍口比佢地話唔知 / 搞錯我鍾意乜野!!!

    回覆刪除
  19. 好羨慕呀, 我先同張家總管話, 靚豬喺英國十五年啦, 豬媽寄嚟嘅郵包五隻手指數完..........懶到出汁.........-___-"
    收到愛心郵包一定好窩心.........
    [版主回覆01/17/2009 10:16:00]其實我自己都有少少唔好意思!  因為我年年都返香港...不過我就買野買到爆喼~ 如果唔係好多野我都可以返香港時買埋帶過來,唔洗V爸爸V媽媽做咁多功夫!
     
    不過我自己唔識揀靚海味靚臘味就真~~~~
     

    回覆刪除
  20. 好羨慕呀! warm! 十幾年前我家人寄我錄影帶 (係香港的電影劇), 有次寄臘腸比海關扣留咗, 有信要我上court 喎, 彩佢都傻啦, 為咗臘腸......  現在英國多了好多中國野, 但海味真係唔得啦!
    [版主回覆01/17/2009 10:11:00]妳咁唔好彩既~~~ V媽媽係咁寄咗十幾年都冇事喎! 有時仲有海參、花膠、鮑魚.....
     
    都係唔好咁鬼揚........

    回覆刪除
  21. v媽連陳年鹹柑桔都寄比妳, v媽真惜到你燶!
    Happy New Year!
    [版主回覆01/17/2009 18:54:00]新年快樂!
     
    尋日同V媽媽通電話來,佢話樽鹹柑桔有成十幾廿年歷史架嘞! 真係好彩寄來時冇打爛!!!

    回覆刪除
  22. v媽媽&爸爸好錫你呀~
    羨慕死人呀!!!!
    [版主回覆01/17/2009 20:54:00]thanks~ 個個為人父母都鍚自己仔女架啦!  好似妳好鍚肥仔 + 晴晴咁囉~~~~

    回覆刪除
  23. v媽媽&爸爸好錫你呀~
    羨慕死人呀!!!!

    回覆刪除
  24. 你好幸福呀~~
    [版主回覆01/18/2009 20:05:00]多謝! 祝大家都幸福啊~

    回覆刪除
  25. 你屋企人寄咁多野俾你真係好錫你
    我都覺得收到親人寄既郵包好warm!
    我屋企人都會寄朱古力俾我,不過重未收到
    [版主回覆01/19/2009 18:35:00]本來我老公都有2盒朱古力,不過V媽媽唔記得放入箱.....

    回覆刪除
  26. 有我鍾意食ge蝦乾同蠔豉呀,超正,d蝦乾就咁蒸飯都好好食架
    [版主回覆01/23/2009 20:02:00]其實我仲好鍾意食蜆乾架!  不過V媽媽話而家d蜆唔靚唔夠肥用來曬蜆乾...佢話遲吓等d蜆肥返,先買來幫我曬再寄比我喎!
     
    蠔豉我一向用來煲湯、煲粥or 就咁蒸完加頭抽~ 蝦乾我就用蒜茸蒸完加頭抽...好鮮甜~  等我下次都試吓用來煲飯先!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...