2010年10月26日星期二

一人車仔檔 - 2010年10月25日 (附食譜)

發神經架! 連續2晚臨瞓前check 天氣update - 竟然只得-3!!!!
10月尾之喎,洗唔洗凍得咁過份呀??
凍到連我廚房枝花生油都變咗白白地色........
早幾日見扑友林家歐巴桑Gaile 整咗咖喱魚蛋,搞到我流哂口水~~
雖然我都就快返香港可以大食特食,不過見食物櫃有包豬皮......

Weekend 我又去買咗2包炸魚蛋,星期日晚炆咗大煲咖喱豬皮魚蛋~

其實之前我都整過一次車仔咖喱豬皮魚蛋,不過今次我改咗個食譜少少野仲加好味! (食譜已更新!) 同香港街邊檔一模一樣!! 呵呵~~~~~

 尋日lunch 整咗大碗車仔瀨粉;

晚餐encore 再來一大碗! (不過今次加咗棵小棠菜~ )

本來唸住預埋老公既,點知佢話唔想食湯粉!  天氣咁鬼凍食碗熱辣辣湯粉唔好咩??

話之佢由佢自己去整三文治~

不過我食緊粉時,佢又話想試吓d魚蛋; 一粒又一粒,一粒又一粒......最終足足偷咗我4粒魚蛋!! 
煮果時又話唔食,人地食緊佢偷食又要話好味......衰鬼格!!Peeved-small.gif image by veronica_tsim


biaoqing035.gif image by veronica_tsim我終於忍唔住嘞~~~~~~~~~~~~~~~

我終於忍唔住要買返依枝我人生中食過最好味又最鬼貴既麻油!

我由初來英時開始,一直都係買依隻日本極上胡麻油~ 由我初來英時賣£2.XX,到大約2年前竟然加價加到£4.55 (約56HKD),我就唔捨得再買來食......轉買香港或台灣麻油!

價錢實在相差太遠嘞! 香港或台灣麻油,最平99p (約12HKD)有交易,其他平均都只係£1.50左右 (約18.5HKD)......

依枝極上胡麻油實在貴到離哂譜!_2006.gif image by veronica_tsim

有網友介紹我日清麻油好正,我都見網上好多人讚好味,但我依度無得賣......

 所以我上次返香港時特登買咗枝來試吓,大約22HKD~

th110715881.gif image by veronica_tsim 不過我可以話比大家知 - 我試過極上胡麻油之後已經不能自拔,日清唔該行埋一邊!

依2年幾來我試過好多麻油愛的替身,但我始終對極上念念不忘......最終都係要重投極上既懷抱~~~~~~

 不過依枝162.8ml 既死野,如今已經加價加到£5.35 (約66HKD)!! _1651.gif image by veronica_tsim

果日將佢放入購物籃時有少少手震~~~~~~_1562.gif image by veronica_tsim

見到依枝台灣蔭油膏,唔係好知點用不過都買咗先算......

問過林家歐巴桑Gaile,佢話原來係用黑豆整既醬油膏!


廚房通告 (2010年10月26日)

各位網友可能已經發現咗我blog 裡面好多網誌 + 食譜相片死哂圖得返個交叉......

唔洗問阿貴當然又係Yahoo 做既好事啦!

除咗好多死圖之外,我 + 其他好多用戶網誌版頭小圖都顯示唔到!!

依個情況我上星期已經發現咗,我亦填咗表日日追佢地快d整,今朝終於見小圖 + 死圖情況有改善!

我會繼續追佢地快d幫我搞返掂大咋死圖,各位睇食譜既網友請見諒!


 車仔咖喱豬皮魚蛋食譜click here~



沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...