2010年10月4日星期一

復古Feel (2010年10月3日)


99星期二晚喺Glasgow Mitchell Theatre 又有篤篤撐表演!

我依個"得獎業餘攝影師"新抱又係時候出動嘞!!  (自從我攞咗業餘攝影比賽第3名,老公成日叫我做"prize winning photographer"! 哈哈~~~ )

經過上次影影吓中途camcorder + DC 輪住來無電  (網誌); 今次我地要未雨綢繆,晨早摷哂所有架生出來 - 1部 camcorder, 2部DC, 加埋我個DSLR,一次過叉飽哂佢地!

118712532_c.gif image by veronica_tsim仲比我摷返部咁既野出來 - Polaroid Joycam~

唔知有無網友都玩過依部野呢?

我唸好多網友可能見都未見過依部野~ 因為依部野除咗係N年前既出品,仲已經停產咗N年! 

已經唔記得買咗幾耐?  只記得依部野好鬼平!  果時我買咗之後,仲毒埋好多朋友齊齊買來玩!! 嘻嘻~~~~

 我只保留咗少量當時用Joycam 影既相,因為好多時影完相,即時將相分發比哂朋友!

 Joycam 可以話係我用過最易用既相機!

雖然好大舊,但好鬼輕,似小朋友玩具多過相機!!

發現部Joycam 裡面原來仲有幾張菲林喎!

 不過第1張影出來完全無料到!

 另外2張仲得喎! 不過變到黃"禁禁",好有懷舊復古feel~~  (不過有d一撻撻.......)

Polaroid 喺2007年已經全線停產即影即有相機 + 菲林,改為生產數碼相機,所以我依部Joycam 得返個殼,得物無所用~Sigh-small.gif image by veronica_tsim

09年中Polaroid 曾經公佈今年會復產菲林,不過唔知最終有無實行到? 因為佢地既產品仍然絕跡英國......

_2267.gif image by veronica_tsim 但係..........

 我仲有1包未開既Joycam 菲林喎! 呵呵~~~~~~ _1272.gif image by veronica_tsim


 不過有效期係2005年2月.......

我估應該都仲影到!  最多唔知係咩feel 既啫!! 哈哈~~~~Laugh-small.gif image by veronica_tsim




沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...