2010年10月21日星期四

鮮人參雞湯


1. 雞去皮 - 我用雞脾~ 但我鍾意有d油水,所以雞槌保留皮,只去雞上脾既皮!

2. 瘦肉適量汆水備用。

3. 圓肉、杞子和紅棗各適量洗淨瀝乾備用。

4. 鮮人參一包拆開備用。

5. 水大滾後先放入所有肉類,再放入其他材料煲至再大滾,轉慢火煲3小時,用鹽調味即成。



13 則留言:

  1. 我嚟飲湯o架!
    [版主回覆10/21/2010 21:06:00]妳排頭位准妳裝多碗啦!
     
     

    回覆刪除
  2. 嘩,好補呀!!
    [版主回覆10/21/2010 21:06:00]係呀~ 因為蘇格蘭已經好鬼凍,已經係時候進補嘞!!
     
     

    回覆刪除
  3. 我好鍾意人參果陣味, 不過可惜的唔食得, 只可以聞...
    [版主回覆10/21/2010 21:05:00]妳係暫時唔食得定permanent 唔食得呀?
     
     

    回覆刪除
  4. 你係蘇格蘭都買到咁靚既人蔘, 真係好過澳洲好多喎! 煲雞湯通常我冇去皮, 雖然油好多, 但但係一去皮D肉變到太乾食唔到, 丟左D肉又好浪費咁! 所以我連皮煲, 食埋D肉啦唯有...睇你個blog, 你同你先生好恩愛呢  nice to meet u ar
    [版主回覆10/21/2010 21:04:00]妳好啊阿德萊德的主婦~ 歡迎妳啊!
     
    我住喺蘇格蘭最大既City Glasgow~ 全蘇格蘭最大既中式超市泗和行喺Glasgow; 而且全蘇格蘭最多中超既城市又係Glasgow!  所以我買中菜材料都好方便~
     
    我煲雞湯都唔鍾意完全去哂皮! 不過我用cornfed chicken雞上脾兩邊有好厚肥膏,所以我都去咗上脾肉~ 我都會食湯渣架! 尤其係雞湯~  
     
     

    回覆刪除
  5. 哈哈 一包包現成人參 又幾方便 !!!!!
    [版主回覆10/21/2010 20:56:00]咁鬼遠運過來依邊,一定要真空包裝啦! 如果唔係運到來都爛鬼哂!
     
     

    回覆刪除
  6. Gaileは林家歐巴桑2010年10月21日 上午5:42

    飲依個都好暖,岩哂妳而家咁凍既天氣啦...話時話,佢人參味係咪一樣咁濃架?未試過鮮人參,都想試下
    [版主回覆10/21/2010 20:54:00]10月煲人參來補......真係第一次!
     
    依包鮮人參一開袋就大陣人參香味攻出來! 我喺韓國試過正宗既人參雞,記憶佢地都係用鮮人參,但真係無咁鬼香!
     
     

    回覆刪除
  7. 食完會唔會流鼻血呀? 咁 補
    [版主回覆10/21/2010 21:53:00]睇吓每個人體質囉! 如果係燥底分分鐘會流都唔出奇架~
    (不過我 + Mr.T 都無流! )
     
     
     
     

    回覆刪除
  8. 好補喎! 不過天氣凍應該補下o既!
    [版主回覆10/22/2010 00:45:00]係好補! 不過依邊有實際需要~
     
     

    回覆刪除
  9. 哈哈....我家也有一包你这个 鮮人參,还不知道该放什么才料呢?
    现在可以参考参考你的啦!!
    [版主回覆10/22/2010 21:16:00]包人參妳自己買架? 唔知點煲又會買既??
     
     

    回覆刪除
  10. 我都想飲呀。
    [版主回覆10/22/2010 21:15:00]香港仲係廿幾度,未有耐飲得人參住!
     
     

    回覆刪除
  11. 好正喎, 香港下星期都開始涼啦
    [版主回覆10/22/2010 21:15:00]10月11月香港凍極有限喎! 煲人參遲多個零兩個月就差唔多~
     
     

    回覆刪除
  12. 天氣凍真係時候要進補
    [版主回覆10/23/2010 05:56:00]真係無唸過10中就要開始進補......
     
     

    回覆刪除
  13. 咁岩既~ 呢個我都買左成包現成韓國料呀~ 不過未煲~ 其實我怕有苦味呀~
    [版主回覆10/24/2010 19:40:00]人參唔苦架! 係甘甜先啱~ 煲湯出來好香好好飲架!!!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...