2010年10月15日星期五

孖T結婚4週年之 - 孖T如何撻著?


上個月孖T拍拖11週年時有網友留言問我: "其實追左你個blog咁耐你都無講過你地2個點識都埋佢點追你既?"

我 + Mr.T 既開始過程其實並不浪漫......

第一次見Mr.T 時,我剛同ex 分咗手~ 一日老公表哥想約我既靚女好友出街,但又怕死約埋大班二打六出來幫佢壯膽,Mr.T 就係其中一個陪佢表哥既二打六;

咁靚女好友緊係無理由單拖應約架啦! 於是約咗佢表妹 + 我陪佢一齊應約 - 所以其實我都係一件二打六......

果次約會老公表哥並無成功追求到靚女好友 (P.S. 佢地後來各自搵到另一半,大家都已經結咗婚嘞! ) 不過就造就咗一對二打六 - 因為Mr.T 對我一見鍾情!

果日大班人出來,其實我同Mr.T 根本連Hi 都無講過,完全零交流~ Mr.T 話我比佢第一個印象係好串好高竇!2008110915241730.gif image by veronica_tsim

不過佢話唔知點解果次之後成日都會唸起我(可能Mr.T 犯賤!! ),於是就向當日有份出來既人查問關於我既事,
但其實Mr.T 當時連我叫乜名都唔知! 只係知道我係"果個頭髮好短既女仔"......_1282.gif image by veronica_tsim

成班人知道Mr.T 對我"有興趣"後,老公表哥就仗義地從自己手機搵咗我手機號碼出來比佢,但Mr.T 雖然攞咗我電話後不了了之,並無打過比我.....

如是者不了了之大半年後,我 + Mr.T 一次clubbing 重遇,經朋友正式介紹之後我地就開始咗嘞! _1345.gif image by veronica_tsim

140698393_c.gif image by veronica_tsim 不過有一個謎到而家仍然未解開 - 其實果時我根本完全唔識老公表哥! 點解佢手機裡面會有我手機號碼既呢??  直至而家大家做埋親戚,我 + Mr.T 都無問過阿老表,仍然搲頭......

咁Mr.T 點追我呢? 追女仔來來去去不外乎果d既啫!

我一向好少睇Facebook 周圍傳閱既"垃圾",不過尋日喺FB睇到依篇野 - 發現完全係講緊Mr.T......仲要全部中哂!!

男友 vs 老公‧做到這些時才叫他做老公 by 蕭傳獻

男朋友在乎你的體重有沒有升; 老公在乎你今晚有沒有吃飽。

男朋友在乎你今天打扮的夠不夠漂亮; 老公在乎你今天穿的那麼少會不會凍著。

當你遇到困難的事情時候,男朋友會安慰你; 老公會在第一時間趕到。

男朋友在乎你今天開心過沒有; 老公會在乎你今天遇到不開心的事沒有。

男朋友只給你買漂亮的時裝; 老公給你買溫暖的羽絨服。

男朋友和哥們吃飯不會想你在幹什麼,吃飯怎麼辦; 老公和哥們吃飯會不踏實,時不時給你發資訊,一遍遍告訴你他很快就會回來。

如果你夠漂亮,男朋友會考慮要不要把你帶給他的朋友看,長長面子; 如果你不夠漂亮,你的老公走到哪都會帶著你,也許你沒有勇氣,但是他會給你鼓勵。

男朋友的家人如果不喜歡你,他會放棄你; 老公的家人如果不喜歡你,他會盡自己最大的努力去保護你。

男朋友覺得你們不合適,他會走開,即使他還喜歡你; 如果全世界都覺得你們不合適,可是你的老公還是會守候你。

男朋友只會限於他所認為的人知道你的存在; 老公會告訴整個世界: 你是他的寶貝!

男朋友打完電話會急急掛掉; 老公會等你掛斷,他才會掛斷。

男朋友會在你煩悶的時候讓你自己靜靜; 老公會留下來跟你吵架,幫你發洩。

男朋友在你特殊的幾天裡會躲著你; 老公會在那幾天給你沖熱水,給你講笑話。

男朋友會把你說分手當真; 老公會在你說分手之後挽留你,因為他知道你希望被挽留,並不想走。

男朋友會在自己有能力的範圍內滿足你; 老公會付出一切都要滿足你,即使滿足不了,他還是會盡最大努力。

男朋友想的明天和未來很少; 老公會把你們以後的寶寶名字都取好。

男朋友不敢給承諾,給了也未必做到; 老公敢於做出了承諾,而且一定會做到。

男朋友不敢相信你們的愛情; 老公會把娶你當做他的人生目標,並且渴望和你一起變老。

2008111213530154.gif image by veronica_tsim 以上咁多點,老公既所有部份,Mr.T 仲做緊我男朋友時已經全部做得到! 我唸都唔洗再講佢點追我嘞啩!!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

2006年10月11日香港婚禮完成後攰到隻屐咁!

Mr.T 送咗我返酒店房沖涼,佢就去些粉買我指定既叮叮點心返來比我食,我食完野數埋d禮就覺覺豬瞓到不醒人事!2008111213530172.gif image by veronica_tsim

 而Mr.T 就同佢3個鬼仔兄弟喺酒店lobby 酒吧飲酒,佢飲到幾點返上房我都唔知!

洞房花燭夜Mr.T 竟然咁大膽去蒲?????biaoqing036.gif image by veronica_tsim


當然係得到我既批准啦!  事實上係我叫Mr.T 陪佢地去玩既!!

CJ、Jeff + Ian 同Mr.T 由細玩到大,人地千里迢迢自費去香港出席我地婚禮; 洋人一向出席完婚禮後仍然會好high 好有party mood,佢地幾個人生路不熟,唔通叫佢地返房瞓覺咩? _1284.gif image by veronica_tsim


佢地3個覺得Mr.T 好勁 - 因為結婚當晚竟然唔洗陪老婆! 所以幫Mr.T 起咗個好勁既花名叫做"Legend"(傳奇)!

雖然我唔係一個聽話既老婆,但我絕對係一個識做既老婆! biaoqing059.gif image by veronica_tsim

 不過佢地好衰 - 佢地話我個裙褂look 似Ali G! _1646.gif image by veronica_tsim

_2006.gif image by veronica_tsim




1 則留言:

  1. it sounded like you two are destined to be together on account of your second encounter. It's sweet actually! Haven't heard from you on this blog site for quite some time. I hope we will get to hear from you again someday:) Take care!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...