2010年10月19日星期二

新產品 - Sanyo Gopan



現今麵包機非常咁普遍,平至幾舊水已有交易......

日本三洋電機剛於10月8日喺日本本地推出咗一款名為Gopan 既麵包機,售價為50,000日圓(約4,755HKD)!

 點解Gopan 咁鬼貴? 有乜咁巴屎閉??

_342.gif image by veronica_tsim此機除咗可以當一般麵包機咁使用之外,最大賣點就係可以將米直接做成麵包!




width="560" height="340">


Gopan 以米做麵包來作賣點,主攻以米作為主要食糧既國家 + 針對患有小麥過敏既顧客為銷售對象;

Gopan 除咗有一般麵包機搓揉麵糰、發酵 + 烘焙既功能外,仲有自動碾磨功能,可以將白米、玄米、小麥等穀類由零開始做起成為新鮮麵包~

4小時可以做出一個350g 既麵包; 總共可以做出22類唔同材料既麵包!


 不過用米做既麵包,其實仲應唔應該叫做"麵包"呢?

 Gopan 外型相當靚仔 ,仲有紅白二色任揀;

暫時Gopan 只作日本本地售賣,出年就會陸續登陸其他亞洲國家市場!

我覺得依部野幾得意! 不過我對佢完全無興趣~

一來我無小麥過敏症;

二來我都係鍾意用原始方法整麵包!  用麵包機禁幾個制就焗到麵包實在太無challenge,太唔好玩嘞!!



沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...