2013年5月27日星期一

驕兵必敗 (2013年5月26日)

Mr.T有個下屬Dave睇我地FB,
見我地間中去食sushi會食到一大幢碟.......
上星期佢竟然不識相地主動向Mr.T下戰書,
要來個勁食壽司比賽,Loser要幫Winner埋單!
整整一星期雙方不停喺FB page互貼一d串對方既文章.....
e.g. How to cope with losing?

雖然我無份參賽,不過我係裁判,
而且星期日我都要食lunch......所以我跟埋去黐食!
Dave知道我都會去,
竟然同Mr.T講: Are you sure你要帶V來?
你唔怕你老婆睇住你輸咩?

Mr.T無見過Dave既食相/食量,
唔知對方從何而來既大口氣 + 自信,令Mr.T有點擔心.......
"HonHon~ 星期日我一定唔可以輸! 妳都唔知佢喺office幾串!!";
"雖然唔知佢食野係點,不過佢個人唔輕易give up......";
為此,
Mr.T星期六晚無食癲拿,準備第二日迎戰.......

我相信我唔洗多講,賽果非常呼之欲出!

其實開始咗約20分鐘左右,Mr.T已經開始抛離對手,
一粒鐘限時未完,Dave已經高舉白旗投降~



最終Mr.T以大比數24:15既彪炳戰績,
眾望所歸輕易擊敗對手Dave!
Mr.T: 早知我尋晚唔洗捱餓啦!


有人輸了後不停為自己搵藉口賴依樣賴果樣!

話自己之前一晚去pub睇波飲醉酒宿醉未醒,
(
不過佢尋日一早仲好串咁sms Mr.T,
叫Mr.T輸咗唔好喊,仲叫Mr.T唸清楚帶唔帶我去...)
最後又賴d壽司唔好食攪到佢輸.......
於是我同Dave講: 好吖~ 等你sober時,我challenge你!

黐飲黐食既我因為胃酸過多啱啱好返並唔敢太放肆,
所以尋日只穩穩陣陣食咗14碟~ (反正我都無份參賽!)
唔係牙擦呀,我唸Dave自己都心裡有數,
若我同佢鬥都一定贏硬佢! 所以佢知機地say no!!


Dave之痛苦連環圖........




你估我 + Mr.T依對"黑洞夫妻"浪得虛名架?
哇哈哈~~~~~






Photobucket

35 則留言:

  1. 哈哈哈~ 好嘢!
    [版主回覆05/27/2013 21:57:04]依嘻嘻~~~

    回覆刪除
  2. 佢個樣就黎噴野咁一碟係咪兩舊?如果係我會懷疑你地係外星人...haha
    [版主回覆05/27/2013 23:27:51]我問過佢係咪想嘔...佢話可能會!
    迴轉壽司緊係一碟2件架啦! 青瓜細卷果d就4件,厚切魚生一碟有8塊約有8塊....同香港差唔多! 我地兩公婆一向都好擦得!!

    回覆刪除
  3. hahahahahaha
    Ho yeah for your hubby! Of course he will win! :) He is a Scorpio. Rght?

    This post made me lol. So funny!

    I can only handle 8 dishes I think. lol When I go for sushi with my hubby, we only have about 15 dishes :) hehe
    [版主回覆05/28/2013 17:29:07]yes he's a Scorpio, why?

    Mr.T and I usually have around 30 to 32 plates la, we can eat a lot!

    回覆刪除
  4. 好好笑呀~~~~haha
    [版主回覆05/28/2013 06:26:29]Dave比我地笑足一日...今日星期一...Mr.T 周圍show 比人睇樓上第一張相!

    回覆刪除
  5. 笑死我!!!!!
    [版主回覆05/28/2013 06:26:00]Dave比我地笑足一日...今日星期一...Mr.T 周圍show 比人睇樓上第一張相!

    回覆刪除
  6. 一向有看你的blog, 見到你煮的晚餐多數起碼2餸1湯, 份量不細, 所以都估到你們的食量不少. 真是天生一對黑洞夫妻!
    [版主回覆05/28/2013 05:52:33]哈哈~~~~ 係呀! 我地去食自助餐好抵架!!

    回覆刪除
  7. 勁呀^^
    [版主回覆05/28/2013 05:49:20]依嘻嘻~~~

    回覆刪除
  8. , Congratulations to Winner, Mr T and sorry to Loser, Dave, wakakaka
    [版主回覆05/28/2013 17:27:26]Thank you mummy of two!

    回覆刪除
  9. 蕙食廚房 - Cat's kitchen2013年5月27日 下午5:57

    我地平時兩個人都只係食14-15碟
    [版主回覆05/28/2013 17:26:14]我地平時2個人食都around 30-32碟左右架!

    回覆刪除
  10. 24果然利害
    [版主回覆05/28/2013 17:25:31]初時以為Dave好勁,所以Mr.T之前果晚無食飯嘛!

    回覆刪除
  11. 黑洞夫婦好勁呀! 哈哈! 仲要食極唔肥先令人羡慕嘛~ 你朋友食到好似飲醉酒咁, 好搞笑~
    [版主回覆05/28/2013 17:24:48]果日我睇見佢都覺得辛苦!

    回覆刪除
  12. hahaha, so funny
    [版主回覆05/28/2013 17:23:54]

    回覆刪除
  13. 哈哈哈...利害利害!!!!
    [版主回覆05/28/2013 17:23:40]

    回覆刪除
  14. 笑左, 哈哈!!!!!!!!!!!!!!! 好勁呀~
    [版主回覆05/28/2013 17:23:31]

    回覆刪除
  15. "黑洞夫妻" ... 哈哈哈~~~
    [版主回覆05/29/2013 20:41:46]it's fine~ 唔洗唔好意思嘞! Yahoo Blog時時都神神地~
    [Quo-Quo回覆05/29/2013 20:34:31]唔好意思呀, 我真係無見過你個回應呀。
    [版主回覆05/29/2013 20:20:48]蒸魚果篇~ 不過唔緊要啦,我隨口問吓啫
    [Quo-Quo回覆05/29/2013 07:52:04]係咩? 我無見過喎,邊篇呀?
    我哩排個 blog 傻傻哋呀,啲 blog post 完淨係自己睇到。
    可能你個回應都唔見咗呀,唔好意思呀!
    [版主回覆05/29/2013 07:25:50]我早前喺妳其中一篇網誌回應過,我發現妳將我個回應del 咗,可唔可以話比我知點解?

    回覆刪除
  16. "黑洞夫妻"果然名不虛傳
    不過他都好串姐,講到Mr.T會輸硬咁...見到佢衰左個樣 +Mr. T 贏佢成條街真係條氣都順曬
    [ok回覆05/29/2013 16:58:43]我以為真係咁串呢
    [版主回覆05/28/2013 17:50:55]根本都無chok住條氣,之前大家串來串去講吓笑之嘛

    回覆刪除
  17. Scorpio is determined and powerful! Serious in their mission :) Love competition!

    Actually I can eat a lot too but I try not to! hahaha
    [版主回覆05/29/2013 20:19:43]OIC~ but im not really into horoscopes......

    回覆刪除
  18. 利害利害
    [版主回覆05/29/2013 20:15:55]其實唔係我地厲害....只係對手太弱!

    回覆刪除

  19. [版主回覆05/29/2013 20:15:11]

    回覆刪除
  20. 愛麗斯的夢想世界2013年5月29日 上午1:37

    鬼佬黎講, mr.t的同事算細食喎! 黑洞夫妻好野!!!!
    [版主回覆05/29/2013 20:14:08]何以見得洋人一定大食?

    回覆刪除
  21. 好搞笑, 鬼佬唔慣SUSHI吧?
    [版主回覆05/29/2013 20:11:07]喺英國開迴轉壽司店,妳唔係以為只得亞洲人幫襯吓哇?
    如果佢唔慣仲撩我老公話要挑戰食sushi,咁佢真係好蠢咯.......

    回覆刪除
  22. 嘩!你兩個真係好察得!但就好fit !羨慕死!
    [版主回覆05/29/2013 20:06:21]睇吓仲有無人夠膽挑戰我地黑洞夫妻! 哇哈哈~~~

    回覆刪除
  23. 平時見你嘅晚餐好大碟或碗飯已經心諗咁堅咁開胃?!
    嘩睇埋你地今次閒閒都食成28+14碟就真係信服
    [版主回覆05/30/2013 18:16:59]嘻嘻~~~ 我同Mr.T 平時2個人去食夾埋大約30至32碟左右,今次佢星期六晚特登唔食晚飯谷戰鬥力備戰!

    回覆刪除
  24. 你食到14碟都唔少.
    [版主回覆05/30/2013 18:14:27]其實我果日仲可以食多d,不過個胃啱啱好返唔想亂來!

    回覆刪除
  25. Mr.T好野
    妳就一定贏硬佢啦!
    [版主回覆05/30/2013 18:12:49]我絕對可以輕易贏佢!

    回覆刪除
  26. Mr. T 好嘢
    你穩穩陣陣都食 14 碟... 黑洞夫婦冇得輸....
    [版主回覆05/30/2013 18:12:19]Mr.T星期六晚無食飯備戰,緊抵佢贏啦!

    果日我其實應該都可以食到18至20碟,不過我對住Dave就來想嘔個樣都無哂胃口咯!

    回覆刪除
  27. 鬼佬個樣好好笑!
    [版主回覆06/08/2013 08:33:35]現場睇佢個樣仲好笑! 真係就快嘔出來咁既款,攪到我都有少少反胃.....

    回覆刪除

  28. [版主回覆06/08/2013 08:32:46]果幾個卡通公仔....主要作用係用來post 喺FB串Dave!

    回覆刪除
  29. U guys really so interesting!!!!!!!!!!!!!!!!
    [版主回覆06/08/2013 08:32:13]

    回覆刪除
  30. 黑洞夫妻好強呀~~~~
    [版主回覆06/08/2013 08:31:28]Thank you Mandy!

    回覆刪除
  31. 黑洞夫妻---真睇唔出
    [版主回覆06/08/2013 08:31:06]依d咪叫做"真人不露相"囉!

    回覆刪除
  32. 嘩,無天理,你同Mrs. V食咁多都可以咁瘦,我食多D都肥,我食唔到14碟,最多8碟。
    [版主回覆06/08/2013 08:29:20]話明係"黑洞夫妻"嘛! 落入黑洞既野全部自動消失去向不明!!

    回覆刪除
  33. This cracks me up, I showed that to my hub and he thought it's really funny too! lol...
    [版主回覆06/11/2013 01:24:43]heeheee~~~

    回覆刪除
  34. ::ee5097 呢位朋友食得十五碟都敢下戰書??佢食過寿司未架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢話有食過架! 不過佢果日賴話之前果晚飲醉咗,宿醉未醒影響表現.....喎!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...