2013年5月25日星期六

梅菜紅蘿蔔刀豆炒飯


又香又甜熱辣辣既全素炒飯~


1. 甜梅菜適量,攤開菜葉沖去沙粒和多餘鹽粒,搾乾水切碎備用。
2. 紅蘿蔔和刀豆適量切小丁備用。

我用依種已預先切成條狀既Cut Beans,
Google譯做刀豆,正確名稱就唔知........
不過由於齋菜唔可以用蔥花,
所以依個食譜刀豆既主要作用只係加點點綠令賣相靚d!
唔用刀豆或用其實綠色蔬菜代替均可~


3. 燒熱白鑊,(1)的梅菜下鑊,下少許糖和麻油炒勻炒香,盛起備用。


4. 下油燒熱鑊,先爆香薑米,加入(2)的紅蘿蔔和刀豆丁炒勻。


5. 下一同冷飯炒散兜勻,下糖和生抽調味。


6. (3)的梅菜回鑊炒勻即成。





 photo Untitled-1-1.jpg

5 則留言:

  1. 炒飯硬係要加番d綠色先覺得係正常
    我屋企都係咁,但吾会專登去買菜,咩綠色蔬菜都會放落去eg菜心莖,青瓜.......
    [版主回覆05/28/2013 17:00:02]梅菜分甜梅菜 + 鹹梅菜~ 平時用來整梅菜肉餅既就係甜梅菜,所謂甜係甜口咁解,並非好似糖果種甜味,正如形容海鮮"鮮甜",其實唔係真係甜!
    [puiki回覆05/28/2013 12:55:47]不過梅菜炒飯係甜嫁,我未食過,好似ok謂
    甜既炒飯我只係食過話娒炒飯,夏天会好開胃
    [版主回覆05/27/2013 20:33:32]係呀~ 炒飯一定要有綠色,如果唔係硬係覺得爭緊d野!
    我屋企長備有蔥,不過果日食齋唔食得蔥,所以先要去買豆~

    回覆刪除
  2. 梅菜炒飯甜甜地ok wor,等我又試下先。
    [版主回覆05/27/2013 20:31:54]又香又甜,淨係食依個炒飯唔洗餸都無問題!

    回覆刪除
  3. 嘩嘩嘩~~~夜Mama一開電腦就見到碟咁美味的炒飯
    引死人咩
    [版主回覆05/27/2013 20:31:20]依個真係好好味! 就咁食依個炒飯唔洗餸都無問題!!

    回覆刪除
  4. V女,how's everything going? 我好耐都無留言啦,因為最近轉左工,有好多野要學.
    寒暄完畢,轉入正題先,其實每次見到你煲d飯都好靚,好似好軟熟;而炒飯就粒粒分明,好乾身.睇到都想食.我可吾可以八卦下你用邊隻電飯煲?同埋你係咪跟電飯煲suggest的水量?定係你有咩訣竅?我覺得煮飯煮得靚好重要,少少送都可以送幾碗飯;相反,如果飯煮得吾好,D送幾好味都假.
    最後預祝你下次奪冠成功(我有追你blog架)
    [版主回覆06/20/2013 02:42:18]so far so good! thank you Alice~
    哈~ 其實我又唔覺得自己炒飯炒得特別靚,不過次次我post 親炒飯都有人話我炒得靚 + 粒粒分明!
    但我唸應該唔關飯煲事,因為我個只係平價英國雜嘜迷你西施飯煲! (得兩丁友唔洗用大飯煲嘛!)
    依篇有我個飯煲既相: http://blog.yahoo.com/_CGP6UH62KANBDKVGXW7MOFHWQQ/articles/707688
    我由第一次煲飯到而家都無跟飯煲suggest水量,而且又習慣哂無特別去量幾多杯米用幾多水.....我估其實應該係米既問題! 唔理係咩牌子都好,但我一定要買泰國既茉莉香米,其他米我唔會考慮~
    多謝妳啊Alice!

    回覆刪除
  5. 我好鐘意食抄飯,但每次抄,個味道 ok ,但個飯唔夠乾身無好似你抄既粒粒分明,
    係咪應該煮飯既時候比平時落少啲水呢?
    其實我覺得煮意大利繪飯比抄中國抄飯容易啲,我成日都覺得中菜好難煮呢
    [joey回覆06/30/2013 03:31:25]我就係見啲人成日話唔用冷飯,所以咪試下,點知效果唔好!
    下次我都係試下用冷飯抄啦! Thanks
    [版主回覆06/30/2013 03:00:08]其實我係用隔夜冷飯來整炒飯架! 雪櫃會抽濕,所以用放過雪櫃既冷飯好適合用來做炒飯~
    我見過有人話唔洗用冷飯,只要煲飯時落少d水....但我個人唔多buy依個方法! 落少d水理論上煲出來既飯會乾身d,但其實唔同種米受水性都唔同,煲飯時隨意減少水份有可能煲出來係生米飯唔熟,炒飯本身又係乾身既,生米炒完都唔會熟.....幾粒粒分明都無用!
    妳下次試吓用冷飯炒啦!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...