2009年4月28日星期二

豬流感

豬流感來勢洶洶,至今墨西哥因為感染而死亡既人數已增至152人~  短短時間已蔓延到歐洲,連蘇格蘭都証實咗有2個人受感染; 世界各國又不停有疑似個案......真係唔可以睇小豬流感啊!!!

剛收到朋友傳來一篇有關豬流感資料既email,喺度同大家分享......

豬流感QA - 吃豬肉有無關係?

[綜合整理] 聯合新聞網 2009-04-27

 Q: 什麼是豬流感?

A: 豬流感是豬隻常見的疾病,近期發現的豬流感主要為H1N1。豬隻染禽流感、人流感和豬流感後,病毒株發生基因變異成為新的病毒。

 Q: 豬流感跟一般流感的差異?

A: 單從症狀難以分辨,兩者都有發燒、咳嗽、喉嚨痛,全身痠痛等症狀,但豬流感的消化道症狀比較明顯,會有腹瀉症狀。

 Q: 豬流感會不會人傳人?

A: 會。感染途徑與人類流感相同,主要透過咳嗽,打噴嚏飛沫傳染。

 Q: 豬流感大流行會造成大規模死傷嗎?

A: 近百年的全球流感殺傷力,都遠不比一戰(第一次世界大戰)時期造成5,000萬人死亡的"西班牙流感"。最嚴重的1968年"香港流感"估計造成70萬人死亡。一般流感每年都造成25萬到50萬人死亡。

 Q: 豬流感對經濟有何影響?

A: 即使疫情輕微,仍可能重創全球旅遊與貿易,並給衛生檢疫體系帶來沉重壓力。

 Q: 豬流感病毒有多毒?

A: 目前看來,墨西哥豬流感的H1N1毒株毒性不如禽流感的H5N1。但目前豬流感案例集中出現在免疫系統較健全的20到40歲成年人,與西班牙流感相同。西班牙流感與豬流感也同是H1N1種類的病毒。

 Q: 可能避免豬流感蔓延嗎?

A: 為時已晚。豬流感已從墨西哥蔓延到美國與加拿大,歐洲與亞洲也可能已出現病例。(註: 歐洲e.g. 西班牙, 蘇格蘭已有証實個案; 今日韓國出現一宗疑似個案~)

 Q: 能夠開發豬流感疫苗嗎?

A: 一旦病毒結構分析完成,就可開發專屬疫苗。但目前全球疫苗產能有限,疫苗一旦開發成功,可能要四至五個月才能發送全球。

 Q: 不接觸疑似流感症狀患者,就不會染豬流感?

A: 是的。但因豬流感患者在發病前一天到發病後七天都有傳染力,旁人可能在無症狀下遭感染。 

 Q: 如何預防豬流感感染?

A: 加強手部及呼吸道衛生,避免接觸疑似病患; 自美、墨返國旅客,若有發燒、咳嗽、喉嚨痛、全身痠痛及腹瀉等症狀,要儘早就醫,並告知旅遊史。

 Q: 防豬流感,打現有流感疫苗有用嗎?

A: 因病毒株已突變,保護力極有限,提升免疫力、加強手部及呼吸道衛生更重要。

 Q: 豬流感有沒有藥可醫?

A: 豬流感對舊的抗病毒藥物已有抗藥性,但因對新抗病毒藥物(克流感跟瑞樂沙)尚未出現抗藥性,目前毋須擔心沒藥可醫。

 Q: 豬流感大規模流行的風險有多高?

A: 豬流感病毒有可能與人類流感病毒結合並突變,變成能夠輕易在人類間流傳的病毒,世界衛生組織聲明,豬流感可能爆發全球性傳染。

 Q: 豬流感會變全球疫疾嗎?

A: 流感病毒非常易變,沒有人能預測狀況有多嚴重。世界衛生組織(WHO)警告豬流感的H1N1病毒有可能全球蔓延。


 Q: 吃豬肉有沒有關係?
A: 以攝氏七十度以上溫度烹煮豬肉,就能殺死豬流感病毒,但調理生豬肉時可能有些微的感染風險。衛生署葉金川表示,此次案例是豬流感變型,在人與人之間傳染,吃豬肉沒有問題。

大家一定要小心身體啊!




15 則留言:

  1. http://hk.myblog.yahoo.com/telling123/article?mid=6490
    [版主回覆04/28/2009 21:06:00]你已入黑名單~ 因為你喺我度賣廣告!
     
     

    回覆刪除
  2. 唔該晒妳呀,希望大家都平安無事!~
    [版主回覆04/29/2009 00:55:00]唔洗客氣~ 其實香港醫療配套好充裕,而且經過沙士一役有咗經驗,今次我對香港好有信心! 我反而有少少擔心英國就真......
     
     

    回覆刪除
  3. V女..你都要小心身體唷^^" 真係要小心E隻 ^00^"
    [版主回覆04/29/2009 00:58:00]會嘞~ 有心!
    總之大家都要小心啦!
    希望好快會冇事啦~~~~~
     
     

    回覆刪除
  4. 謝謝靚V整理資料Q&A讓我多了解豬流感, 知道多了就沒那麼害怕, 我想我們都要更注重個人&環境衛生喇~!   Take Care!
    [版主回覆04/29/2009 16:24:00]唔洗客氣!
    其實我地點都一定要同病毒共存,咁佢地又會不停變異......人類可以做既就只有多注重衛生來預防囉!

    回覆刪除
  5. Mrs Williams 威廉C太太2009年4月28日 下午6:14

    thanks for sharing! Take care
    [版主回覆04/29/2009 16:21:00]you're welcome! Take care~
     
     

    回覆刪除
  6. 好暢細呀,thank you!
    [版主回覆04/29/2009 16:20:00]唔洗客氣~ 希望大家對豬流感認識多d,做好預防準備!
     
     

    回覆刪除
  7. 見到原來以前流感試過咁多人死過, 我都好驚呀! 亞太區都中咗蕉呀....
    [版主回覆04/29/2009 16:19:00]咁又唔洗咁驚~ 舊時代科學冇咁倡明,醫療設備冇而家咁完善,一爆發疫症,當然會死好多人啦! 以前既時代連霍亂都會死人......
     
    而家社會先進咗咁多,而且香港經沙士一役後會作好準備架嘞! 今次我對香港好有信心!
     
     

    回覆刪除
  8. Everybody please care .
    [版主回覆04/29/2009 22:44:00]禁錯制呢?
     
     

    回覆刪除
  9. Everybody please take good of yourself and no need to worry so much.
    [版主回覆04/29/2009 22:46:00]yes~ really no need to worry too much! hope that it will be over soon!
     
     
     
     

    回覆刪除
  10. 小心身體
    [版主回覆04/29/2009 22:46:00]大家咁話! Take Care~
     
     

    回覆刪除
  11. 係...香港既口罩..已經又唻炒賣過.....希望唔好再要戴口罩過活....
    希望呢個流感快D.....消失....
    [版主回覆04/30/2009 03:03:00]暫時香港未有証實既個案,應該唔洗太過敏感擔心~ 只要多注意衛生,應該會冇問題! Take Care~
     
     

    回覆刪除
  12. I am worried when my son's at school...but can't worry too much since there's really nothing much we can do...just hope this will be over soon and everyone is healthy. Take care all!
    [版主回覆04/30/2009 04:25:00]my husband told me that his office received an internal email saying that any staff recently return from Mexico area should take 7 days off at home before returning back to work......
     
    yes true - there's nothing much we can do! so let dont worry too much~~~ take care!
     
     

    回覆刪除
  13. I think your husband's management team made the right decision. It's better to be isolated for the sake of everyone's health.  
    [版主回覆04/30/2009 19:36:00]i think so as well~ esp there are 32 possible cases in Scotland already - only Scotland! other 20 in Wales...... 
     
     

    回覆刪除
  14. 唉~ 我都唔明 點解香港人經過上次"沙士" 都唔識驚 原住沒有公民意識 咳or打噴嚏呢d 唔好話用唔用口罩啦 就算係用隻手去掩住個口 都唔會
    [版主回覆04/30/2009 23:21:00]講起沙士.......沙士剛完冇耐既夏天,我 + 老公返香港,有一日搭火車去又一城,剛到九龍塘快停站時我地準備落車,突然我地睇住企我地隔離果位阿伯,冇60都有70......佢突然眾目睽睽之下用手 - 只係手呻鼻涕,再將成手鼻涕揩落車門!!!!!! 成塊玻璃都係佢既鼻涕!!!!!! 我當時完全呆咗! 過咗3幾秒先識彈開......
     
    依條阿伯都唔識個死字點寫!!! 我去到又一城成個幾兩個鐘頭先食得落野~~ 我好後悔當時冇出聲話個阿伯.......
     
     

    回覆刪除
  15. 大家都要小心身體~~~
    但我發覺好多人都好冇公德心,見到佢地既行為就驚
     
    [版主回覆05/05/2009 04:19:00]係呀~ 我今日去超市買野見到個收銀用口水捽膠袋....... 唯有自己做好自己本份啦! 其他人都理唔到咁多~~~~
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...