2009年4月27日星期一

一條冷返香港食食食2009 - 損友飯局

返到香港當然要同損友們見吓面啦~ 去蒲我就冇乜心情嘞,不過飯始終要食!

朗豪坊泰蘭花 (3月23日)

是晚約咗Joanne, Erica + Karen 喺朗豪坊泰蘭花食泰菜~ 依餐普普通通,個人覺得"泰蘭花"都係屬於fusion 果隻多過正宗泰菜!

 生蝦刺身配秘製酸辣汁~ 成餐最好食既食物! 生蝦刺身好鮮甜,同秘製酸辣汁非常配合,好惹味!

 冬蔭功~ 熱既時候還可以,一凍咗少少就完全唔好飲!

 烏欖肉碎炒蜜糖豆~ 我好似冇掂過依個餸......因為完全唔記得係咩味!

 肉片濕炒貴勺~ 好普通! 冇乜泰菜feel......

 泰式明爐青檸辣烏頭~ OK! 不過雖然條魚有火爐烘住,但唔知點解完全唔夠滾既呢? 我曾經喺西貢一間露天泰式餐廳食咗依味菜,西貢果間餐廳就整得好好味嘞!

 豬頸肉就唔錯! 唔太甜又夠爽口~~~

一向對依種新派裝修既餐廳都冇乜好感! 尤其仲要係做某一類特定菜式,經驗話我知 - 多數都唔足正宗 + 就算唔難食都唔慌好食......唔通要食好食既泰菜一定要去九龍城???

(不過依餐志在同損友們聚聚! 傾計多過食......)

地址: 旺角朗豪坊L8-02鋪


帝京酒店花月庭 (4月2日)

是日約咗V姨丈 + 一眾auntie 出來食飯!

 人多最好就係食自助餐! 乜都有得食,唔洗唸餐死食乜野~~~~

 今次老公冇返香港,V爸爸 + V媽媽兩個都係完全唔食日本野,所以冇人陪我食! 自助餐有壽司就啱哂我嘞!!!! (仲有我好鍾意既牛肉壽司喎~~~~ 呵呵!!!)

 有好多海鮮! 我最鍾意翡翠螺 + 蟹腳~~~

 酥皮忌廉魚翅龍蝦湯~

 味道普通~ 不過裡面真係有龍蝦肉 + 魚翅架!

 仲有大大隻燒龍蝦~ 我發現香港人食自助餐有一個非常失禮既習慣......

當晚燒龍蝦每次新鮮出爐,排頭位果位仁兄 / 阿姐都好似前世未食過龍蝦咁款,不停猛咁夾夾夾......爭在未成盆捧去自己枱! 完全唔洗理其他客人~~

相中箭咀所指既係蜜糖豆炒桂花蚌,不過每次更新咗後,好多客人只會夾哂桂花蚌,留返好多蜜糖豆~~~ 真係衰格到冇人有!!!

 今次佢地有隻日式燒薄牛扒好正! 我 + V媽媽都認為好食過平時既燒牛肉~~~ 仲有相中串住既係龍蝦球天婦羅都好好味!!

 平時我唔食甜品,不過去親花月庭食自助餐,我都一定會食佢地既豆腐花! 好香豆味之餘,仲非常滑滑!!

今次仲有迷你燕窩蛋撻 + 芝士餅 (朱古力果個唔記得咗係咩~),個芝士餅非常香濃! 好好食!!!

一向我都幾鍾意花月庭既自助餐,不過今次返香港,我覺得食物比以往更好~ 好驚喜經濟低迷之際,佢地都冇降低質素將貨就價!

地址: 旺角太子道西193號帝京酒店2樓


Herpa Cafe (4月3日)


 是晚約咗由細玩到大既幼稚園同學兼伴娘Cass 喺銅鑼灣食飯~

 Herpa Cafe 係一間以飛機模型為主題既餐廳......

 餐廳裡面周圍都可見飛機模型陳設!

其實餐廳並冇乜特別,食物價錢非常大眾化,不過水準普普通通,但環境就非常適合飲野傾計! 餐廳位於天樂廣場36樓,如果唔係Cass 帶我去,我都唔知香港有間咁既餐廳!

我地每人點咗一個set dinner......

 餐湯可選忌廉湯......

 亦可選羅宋湯~

 餐湯包埋蒜蓉包~

 主菜我地都係要牛扒意粉! 佢地煎扒又煎得唔錯喎~ 我話要五成熟,真係五成喎!!

 甜品朱古力慕司~ 唔知咩味,因為我冇食到!

食物係其次~ 不過Herpa Cafe 真係一個同朋友傾計既好地方! 依餐我地由8點食到人地開燈收工(11pm)!

地址: 灣仔摩利臣山道9號天樂廣場36樓




7 則留言:

  1. 花月庭我好少留意, 點解比你介紹過就覺得好似唔錯喎 !
    P.S.  我鍾意你穿紅色衫, 精神又搶眼
    [版主回覆04/28/2009 08:56:00]V家多數去花月庭食自助餐,係因為就 腳! 而且食物真係唔錯架~~~
     
    我老公都話好鍾意我著紅色衫! 佢話因為覺得我著紅色衫好姣喎......(咁即係佢鍾意我姣......)
     
     

    回覆刪除
  2. 哈哈, 我早兩個星期, 我老公生日都係去左 花月亭呀, 雖然唔係咩大酒店, 但係近我屋企, 價錢又ok, 食物都算多choice, (係無生蠔), 我仲好like 個個酥皮忌廉魚翅龍蝦湯, 好熱幾creamy, 正呀^^ 你有冇食魚生呀? 我覺得d 劍魚 都算唔錯
     
    [版主回覆04/28/2009 15:37:00]我比較鍾意食壽司多過魚生! 所以冇留意果晚有冇魚生食呀~~~~
     
    香港自助餐對我來講超多食物選擇,因為依度幾好既酒店,自助餐既食物選擇少到嚇死妳!!! 我又唔介意自助餐冇生蠔喎~ 生蠔係最唔襟放既食物 - 應該即開即食架! 放得喺度任攞既生蠔都唔慌係靚野......所以就算自助餐有我都好少食!
     

    回覆刪除
  3. buffe啲食物好似都幾得咁喎~
    [版主回覆04/28/2009 15:39:00]花月庭一向都係唔錯架! 不過今次仲加好味~~~
     
     

    回覆刪除
  4. Mrs Williams 威廉C太太2009年4月27日 下午11:52

    個buffet好吸引呀, 返到香港我簡直做左buffet queen, 係澳洲d 酒店buffet 無香港既甘多選擇, d口味又唔同! boring~
    [版主回覆04/28/2009 15:46:00]我唸英國依度既buffet 仲加嚇死妳 - 選擇少到吖!!!!! 而且又鬼死咁貴,因為只有5星酒店先會做自助餐......
     
     
     
     

    回覆刪除
  5. 睇唔到d相呀
     
    [版主回覆04/29/2009 00:47:00]唔出奇吖~ 去小編輯度及及咪知咩事囉! 踏入第二個星期係咁啦!
     
     

    回覆刪除
  6. Mrs. T 你好, 我第一次留言的. 我一得閒就睇番你以前寫嘅blog. 今次俾啲 壽司吸引到我差唔多留口水, 望落去真係好正. 講起來, 我都有成年無食日本菜, 唉........
    [版主回覆04/29/2009 04:59:00]Hi~ Mrs. P 歡迎妳!   我以前既blog 有部份冇相喎! 因為有次唔小心洗哂......
     
    睇妳個名應該都係嫁咗去異鄉喎~~~~
     
     
     
     

    回覆刪除
  7. Mrs. T.....
    我幾經辛勞, 終於來到你個廚房報到....
    不過睇唔到相, 激死我!!!!!!!
    [版主回覆04/30/2009 03:08:00]唉......真係辛苦哂大家!
    我日頭都用到好火滾!!!!
     
     
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...