2009年4月16日星期四

胡椒白果腐竹豬肚湯


1. 豬肚1個去除肥膏,用粗鹽和生粉反覆洗擦內外,用水沖洗乾淨。

2. 豬肚汆水片刻,再用清水洗淨瀝乾,切小塊。

3. 排骨適量汆水; 腐竹浸軟備用。

4. 白果去殼; 白胡椒粒約2湯匙洗淨瀝乾,略略拍碎備用。

5. 水大滾後先放入排骨、豬肚、白果和白胡椒粒。

6. 大火煲至再大滾後,轉慢火煲1.5小時後,加入腐竹再煲1小時,用鹽調味即成。

NOTE

- 此湯暖胃,豬肚有豐富營養,加白胡椒煮湯可治胃寒; 若加入花生對腳氣病有預防功效。

- 煲過湯既豬肚,可加入鹹酸菜同炒; 或用蠔油爆香,可物盡其用多一道可口既餸菜!



8 則留言:

  1. 去我blog比個大大cm 唔該晒
    [版主回覆04/16/2009 16:28:00]唔去! 妳已入我blog 黑名單~
     
     

    回覆刪除
  2. 好好食咁喔,我都試下整下
     
     
    好多日韓款式得閑上拍賣網睇睇 http://hk.auctions.yahoo.com/hk/booth/lizhappy520
    [版主回覆04/16/2009 16:26:00]點好食呀? 湯係用來飲架! 唔該唔好整個行貨message 入來賣廣告!
     
     

    回覆刪除
  3. 你又煲了喎 , 你D腸胃炎好番未呀 ?
    [版主回覆04/16/2009 19:19:00]係呀~ 好好飲啊! 果日妳出完blog,我見另一blogmate 又係煲依個湯,個湯好似好潮咁!  搞到我好想飲~~~
     
    好返哂嘞~ 有心! 不過老公話我其實係胃抽筋喎~ 因為我冇肚瀉,係個胃間中扯住痛.....不過而家好返哂嘞!
     
     

    回覆刪除
  4. 呢個湯正呀! 你用熟豬肚定係新鮮豬肚?
    [版主回覆04/17/2009 20:26:00]兩樣都唔係! 我係用雪藏豬肚架! 依度冇新鮮豬肚賣,如果唔係我都想用新鮮貨~ 依個湯對腸胃好有益架!
     
     

    回覆刪除
  5. 我鐘意加埋咸菜, 不過我亞媽成日話咸菜無益, 所以唔加, 不過我都好鐘意食豬肚。
    [版主回覆04/19/2009 02:58:00]唔用腐竹白果先加鹹菜架嘛~~~~
     
     

    回覆刪除
  6. 豬肚湯我真係冇煲過~~
    [版主回覆04/19/2009 02:58:00]妳食唔食豬肚架? 怕麻煩定怕核突??
     
     

    回覆刪除
  7. 我老公鍾意飲,去親打冷都order呢個湯,等我星期六試吓先,但係唔係要煲前煎吓佢呀!
    [版主回覆05/19/2009 16:06:00]我睇食譜書,有d會白鑊煎吓豬肚; 有d又唔洗煎~ 我都冇煎 + 煲出來冇問題! 我唸個人喜好既啫~~~~
     
     

    回覆刪除
  8. I like to drink 豬肚 soup very much but feel very lazy to clean up!  so i only can drink 豬肚 soup in restaurant BUT with MSG normally! 
    [版主回覆06/19/2010 06:31:00]actually it's not that hard to clean a pig's stomach! you should try it yourself~
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...