2009年4月17日星期五

V媽媽靚正餸2009 - 3月22日



菜乾湯; 蜜汁雞翼; 清蒸紅頸魚; 蒸膏蟹; 鹹酸菜炒卥水豬腸 & 炒菜心

是晚有之前一晚既剩菜 - 鹹魚頭 + 蜆介鯪魚餅~ 至於鹹酸菜炒卥水豬腸就係新炒既,因為前一日V媽媽買咗太多卥水豬腸,所以前一晚只炒咗一半......

 V媽媽既蜜汁雞翼~ 做法好鬼簡單...只用雞粉 + 少許生抽略醃雞翼 > 以慢火煎香雞翼後,淋上蜜糖就搞掂! (洗鬼好似阿蘇咁 - 用一大碗汁來醃雞翼咩!!!! )


 我最鍾意食大條 + 啖啖肉既魚~ 不過V媽媽就鍾意食好鬼細條既魚仔......

 不過只要我鍾意食,V媽媽就會整! 依條叫做紅頸魚~ 又多肉又滑滑!

 依晚仲有超多蟹膏既超級膏蟹! 未蒸前已經好鬼多膏......
 蒸咗後仲加"壯觀"!!!!
 個蟹蓋多膏到吖~~~~~~


 加大紅浙醋撈勻蟹膏......啖啖膏! 正~~~~~

依餐膏蟹隻隻都大大隻,唔單止多蟹膏,原來仲好好肉喎~ 而且肉仲好鮮甜呢! 我覺得仲正過三點蟹啊~~~~~




18 則留言:

  1. 睇到我漏哂口水,我都好鍾意食蟹,蟹膏都勁鍾意,奈何最近check到謄固醇有些高,所以有得睇無得食.你就好啦.咁有口福.
    [版主回覆04/17/2009 18:48:00]奈何好味既食物,大部份都係高膽固醇 + 冇益既! 我都覺得自己好有口福! 不過英國冇乜海鮮,所以我都係返香港先有咁既狂食海鮮機會~~~~
     
    但係我平時喺英國食既野,都好勁膽固醇......
     
     
     
     

    回覆刪除
  2. 又睇到我 "嘩""嘩""嘩",因為我都好鐘意食蟹架! 係咪响你話朗豪方嗰邊個街市買架, d蟹買咗幾多 $ 啊?
    [版主回覆04/18/2009 01:07:00]今次d蟹唔係嘞~ 條魚 + d蟹都係喺花園街街市買既! 幾多錢我唔知呀,我付責食既啫!
     
     
     
     

    回覆刪除
  3. 睇見d膏係咁吞哂口水,正呀~~~
    [版主回覆04/18/2009 01:06:00]睇來妳同我都係膽固醇怪來喎!
     
     

    回覆刪除
  4. 嘩 ... 隻膏蟹好多膏 , 好澎湃喎 ....
    不過我鐘意食肉蟹多過膏蟹 , 黃油蟹我都唔Like 呀  ..... 除非大閘蟹啦 .  
    膏蟹要蒸先好味 , 但炒就會D膏甩哂出來呀 !
    雞翼煮法好簡單喎 , 阿蘇有時教整的餸 , 好多時都簡單複雜化囉 , 講真要湊細路 + 返工 , 邊有咁多時間準備咁多呀 .....
    [版主回覆04/18/2009 05:43:00]依隻膏蟹好鬼好肉地架! 我好surprised 佢咁鬼好肉~ 一啖膏一啖肉.....  正!
     
    我都覺得膏蟹最好用來蒸! 原汁原味~ 好彩果晚我堅持要蒸咋!!!! V媽媽想用來薑蔥焗......
     
    阿蘇煮野食完全得啖笑! 生抽老抽麻油乜鬼都話落少少~ 話就話少少,但落就落多多......吹脹~~~~
     
     

    回覆刪除
  5. I am drooling!!! =P~
    [版主回覆04/18/2009 05:44:00]me too~~~~~~~~
     
     

    回覆刪除
  6. 條魚啲顏色好得意
    [版主回覆04/18/2009 05:47:00]我都覺得好得意! 我都係第一次見咋~
     
     

    回覆刪除
  7. 越唔健康果d越鍾意食呀,我都好耐冇身體檢查喇,
    [版主回覆04/18/2009 05:48:00]我完全冇身體檢查......
     
     

    回覆刪除
  8. 條魚好有色彩呀! 唔講我以前係唔食得的熱帶魚...
    [版主回覆04/19/2009 01:46:00]條魚未打鱗時,d顏色仲靚呀!
     
     

    回覆刪除
  9. "走入去冇幫襯問人攞盒,就算人地肯比,我都唔會好意思走去問囉" ------ 所言甚是!
    但買多個又唔捨得........
    唉! 還是作罷!
    最多下次, 如果再有下次, 就自己 sharp醒少少吧!
    [版主回覆04/19/2009 02:06:00]買袋時佢地比唔比盒根本冇特定係咩情況! 通常佢地如果知道妳係用來送禮,都會主動提出比盒~ 不過有時某d袋款太大,只會另外用一個大LV 紙envelope 入住! 或者有時相熟sales serve 我,就算佢知我係自用,佢都會問我要唔要盒~ 但遇著唔相熟既,我一樣都係冇! 不過我真係從來都未試過開口問要盒......
     
    買同一款袋,有d人有盒; 有d人冇...返去問人攞盒就算人地肯比,並唔係因為人地"補返"比妳~ 畢竟人人都係比同樣價錢買同一款袋,比既錢只係手袋既價錢!
     

    回覆刪除
  10. V媽咁叻, 買啲蟹咁多膏, 我都好鐘意食膏架, 不過我爸媽唔係時時買到啲咁多膏。
    [版主回覆04/19/2009 02:09:00]哈哈~~~~ V媽媽同檔主熟嘛! 我記得佢買蟹時問檔主有冇膏架? 個檔主特登搣爛一隻蟹比V媽媽睇......
     
     

    回覆刪除
  11. 估唔一d蟹咁 細隻都咁多膏...睇到我流哂口水..正呀.
    [版主回覆04/19/2009 02:12:00]唔止多膏~ 仲好鬼多肉呢!
     
     
     

    回覆刪除
  12. 萱萱媽/費媽2009年4月18日 上午1:33

    條魚我都係第一次見,係V媽媽本身識,定街市D魚檔介紹食架? 我都好鍾意食蟹架...不過依家大肚唔食得,第時生完後一定要狂食吖!! 
    [版主回覆04/19/2009 02:13:00]V媽媽都係第一次買依種魚食架咋~ 係檔主介紹既!
     
    乜大肚唔食得蟹架? 咁妳幾時先可"解禁"呀?
     
     

    回覆刪除
  13. 我鐘意食肉蟹多過膏蟹
    [版主回覆04/19/2009 02:15:00]依隻膏蟹好好肉地架! 全隻蟹都好好食~
     
     

    回覆刪除
  14. 叫紅頸魚  有啲似'錦鯉'啊!
    [版主回覆04/19/2009 03:52:00]似錦鯉? 唔係吓哇!!?!??! 鹹水魚來喎......
     
     

    回覆刪除
  15. V媽識食呀!! 魚仔先甜呀~~!
    [版主回覆04/20/2009 01:22:00]我都覺得魚仔好食,不過成日要累骨實在太麻煩嘞! 基本上我係好鍾意食魚,魚仔大魚都啱~ 只係有得揀我就會揀大條魚!
     
     

    回覆刪除
  16. 嘩  我最鍾意食蟹架,其實只要係海鮮我都鍾意,不過蟹真係'賣飛佛'。
    [版主回覆01/21/2011 18:43:00]蟹我其實麻麻地,我只鍾意食蟹膏! 所以鍾意食膏蟹 + 三點蟹!!
     
     

    回覆刪除
  17. 咁大閘蟹同黃油蟹你都應該好愛喎
    [版主回覆01/23/2011 02:48:00]都好鍾意架! 不過V媽媽話大閘蟹太寒涼 + 黃油蟹多食激素.....所以最少食為妙喎!
     
     

    回覆刪除
  18. 其實依家好多食材都有激素,燕窩都係。有個真人真事,由我嘅營養師朋友話我知,佢有個朋友有咗BB,奶奶好錫佢,日日燉一大碗燕窩俾佢食,點知個B女一出世,個胸口有一舊舊嘅硬塊,就係因為啲激素太犀利。
    [版主回覆01/23/2011 21:09:00]燕窩係本身含激素,所以患癌既既病人唔可以食燕窩!
     
    不過V媽媽指既係飼養黃油蟹 + 大閘蟹時去餵激素,另佢地產生大量黃油 + 蟹膏~
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...