2009年4月13日星期一

一條冷返香港食食食2009 - 歎茶 (明閣, 潮館, 好彩 & 翠園)

雖然英國都有中式點心飲茶,不過水準同香港既酒樓完全唔可以相比~  喺依度飲茶唔難食的話......真係要偷笑架嘞!!!

今次返香港,去咗5個不同既地方飲茶~ 次序以日期先後排名......

明閣 - 3月19日


 "明閣"位於朗豪酒店6樓,04年開業,今年獲2009米芝蓮1星級~

"明閣"內部裝修簡潔,比較新派帶fusion 味,網上好多人認為明閣既裝修"好有品味"~ 不過並唔係我杯茶! 個人感覺就比較造作......(不過可以話我"冇品味"既! )

當日並非我點菜,所以我冇睇過餐牌,3人各點一個$400既set lunch,埋單總數$1200......

 頭盤 - 唔知咩筍涼拌鮑魚絲~ 依個唔知咩筍口感似西芹,配合埋有麻油香既汁,鍾意食鮑魚既我覺得整體上味道只係不過不失......

 竹笙翅~ 湯底唔錯,不過翅一向並非我所愛! 而且依個個翅唔多夠熱......

 露筍班片~ 露筍 + 班片都非常新鮮! 好食~~ 但稍嫌份量太少......

 蠔汁北菇鵝掌鮑片配大蝦(龍蝦??)炒飯~ 炒飯炒得非常好; 北菇, 鵝掌 + 鮑片都炆得好入味! 好食~~~ (席間有人認為炒飯中既係龍蝦肉......我唔知呀!! )

餐後甜品 - 楊枝金露~ OK~ 唔太甜,冇乜特別!

V食後感: 總括來講,依餐係好食既~ 不過個人覺得 - 咁既價錢係應份要好味既! 但並唔係物有所值 - 好味既程度,並非同佢既價錢成正比! 始終我唔多接受中餐以西餐既格局來進行,感覺扮哂野之餘,亦不能夠食得開懷!

或者蔡瀾講得啱 - 西方人去評中國食物真係冇乜說服力...... 米芝蓮星評級既準則,我唸並唔適合套用喺香港依個臥虎藏龍既美食天堂之上!
(好鬼憎朗豪酒店向街果部lift~~~ 我有畏高架嘛!!!!!)

地址: 旺角上海街朗豪酒店6樓

潮館 - 3月21日

旺角新世紀7樓既"潮館",又係另一間黑沉沉既新派裝修中式飲茶食肆......(係咪依期興呢???)

不過"潮館"有一樣野可取 - 樓底好鬼高! 所以就算枱排到密麻麻,感覺都唔會焗促!Thumbs Up

當日係星期六爆哂棚~ 好彩一早訂咗位! 門口坐滿等位既客人~ 4個人叫到成枱都係野! 仲有食剩可以打包......

 好鬼難食既小籠包~ 蒸到穿哂窿,裡面既湯汁流哂出來乾爭爭......(叫做"潮館"乜唔係食潮州野既咩??? 點解會有上海野既???)

 賣相 + 味道都唔掂既排骨~ 唉......

 蝦餃、燒賣 + 右面既話梅豬手.....甜既! 唔好食~~~ (都唔知邊鬼個點既? 點咗又冇人食!!!)

 濃味 + 甜到阿媽都唔認得既叉燒包!

去完地獄~  卒之進入人間......

 潮州粉果~ 普通!

 咩菜苗餃~ OK!

 不過不失既日式燒茄子~ (個汁其實係好味既,不過可能落太多馬蹄粉!!?? 似鼻涕......)


 又係叫咗但冇人食既煎堆仔 + 鹹水角~

漸入佳境~ 上天堂嘞.......

 牛肉腸粉~ 尚算皮薄 + 滑!

 食到我拍哂手掌既潮州蠔仔粥~ (始終打潮州菜招牌,都係整返潮州野好好多! )

 蜆介鯪魚球~ 好味道!!!! 蜆介尤其香口~ 不過蜆介好鬼少啊......

 超香脆既香茜腐皮卷~ 依個好好味! 咬落卜卜脆 + 真係好香莞茜香味!!!

V食後感: 我唸中式點心並非"潮館"既強項!!??!? 依餐食物水準好參差,有好好食亦有好鬼難食! 至於價錢方面......我唔知! 因為唔係我埋單既~~~

地址: 旺角太子道西193號新世紀廣場7樓728-731號舖


好彩海鮮酒家 - 3月23日

因為就腳 + 食物好味,所以V媽媽經常去"好彩"飲茶而成為咗熟客仔~ 於是V媽媽成日恃熟賣熟 - 想坐邊度就坐邊度! 得我地兩丁友,明明人地裡面果邊得返大枱,經理親自走過來將大枱拆細比我地坐......真係好鬼麻煩!

是日我地得兩丁友都餓鬼上身......

 我獨霸既燒鵝瀨粉~

 我一向鍾意食"好彩"既蝦餃~ 叉燒包係V媽媽既!

 醉香BB鴿~ 好香紹興酒味道,好好味! 一人一隻~~~

 熱辣辣,外面香脆 + 裡面超滑滑既"椒鹽九肚魚"~

 "好彩"好鬼正既"蒜茸春卷"~ 不過今次個腐皮卷唔夠脆而失色咗少少......

 涼瓜班腩煲~ 超級好食!!!!! 我又鍾意食涼瓜又鍾意食班腩,一次過滿足哂兩個願望! 班腩既皮仲好鬼爽口啊~~~~ (唸返起都流口水......)

V食後感: 因為已經唔係第一次去"好彩"飲茶,所以係預期中好食~ 價錢又大眾化! 不過好好好失望既係 - V媽媽 + 我都好鍾意食既"卥水豬仔腳"......賣哂!!!!!!

地址: 旺角 彌敦道760號 聯合廣場4樓

翠園 - 4月3日

銅鑼灣"翠園"係V媽媽同麻雀腳經常茶聚既地方! V媽媽話我知,"翠園"有一味"豬潤燒賣"好好味,於是就同我去試吓~~~ 點知去到......點心紙更新咗~ 冇咗豬潤燒賣!!!! 不過幸好 - "翠園"係我今次返香港眾多飲茶經驗,最好既一間!Thumbs Up

果日又係得我 + V媽媽兩個人......

 先來一碟蝦腸~ 皮超薄 + 超滑! 鮮蝦又大大隻......(平時我係唔食蝦腸架! 不過V媽媽唔食得牛肉先點蝦腸~ 依碟蝦腸充滿驚喜!!!)

 強力推介既特點 - 川芎蒸魚雲~ 上菜時離遠已聞到好鬼香!!! 唔食過依個,都唔知蒸魚雲依個點心可以好食成咁!!!!! 係形容唔到既好味道.....想知有幾咁好味的話,就自己去試吓啦! (依個係我最最最掛住既點心......)

 另一強力推介 - 啫啫通菜煲~ 已煮好既通菜 + 燒紅咗既砂鍋先分開,上菜時侍應先將通菜放入砂鍋裡面! "咋~~~~~"一聲即時香氣四溢!!!! 唸返起都流哂口水.......

 北菇超香、綿花(魚肚)超多、雞肉超滑 + 入味既綿花雞~ 超好食!!!

 湯汁 + 肉丸都好好味既瑤柱節瓜甫~ 又係超好食!!!

 清淡既魚湯鮮竹卷~ 鮮竹卷好足料,條條都脹卜卜! 不過個人稍嫌太清淡,不過魚湯湯底非常鮮甜!!!

 晶瑩剔透足料既海皇豆苗餃~ 餃皮通透得來.....仲竟然煙軔彈牙! 好犀利......

 鬆化 + 味道恰到好處既叉燒包~ 唔似一般叉燒包餡料杰撻撻 + 味太濃! 唔好叉燒包既我都覺得好好食!!!

 個人認為一定要食既菠蘿叉燒餐包~ 少量好味既叉燒包餡,配上非正香脆好味既菠蘿皮,再加埋熱辣辣軟腍腍既餐包......我一個人可以食哂2碟!!!!

V食後感: 依餐我一食傾心~~~ 雖然食唔到我想試既"豬潤燒賣",不過今次所有我地點過既食物都係我強力推介! 難怪V媽媽經常特登過海落銅鑼灣同朋友飲茶......有機會的話,一定要帶老公去翠園試試!!!!

地址: 銅鑼灣希慎道1號

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

請大家來評評理!!!!!

請問大家認為依間酒樓叫做咩野家呢? "湖家"? "潮家"?? "湘家"???

事源愚人節當日我打電話比太62(老公既爺爺),約太62 + 太99第二日出來飲早茶。因為外家有白事唔方便返去太62屋企,加上太62雖然住喺沙田,但搭完火車之後再要轉車......所以我就直接約兩老喺酒樓等~

太62太99一向最常去既就係沙田明星海鮮舫~ 之前返香港都陪過佢地朝朝晨咁早去明星飲茶無數次......所以雖然我由太子娘家入去沙田唔算就腳,不過最少對唔熟沙田既我來講叫做"知訂"!

點知太62話因為佢年紀太大,由舊年開始已冇得再渣車,唔方便再去明星海鮮舫~ 而家轉咗去沙田街市附近,一間新開叫做"湖家"既酒樓飲早茶! 酒樓樓下有個報紙檔云云......

咁我當時就唸: 雖然我唔熟沙田 + 唔知新酒樓喺邊......不過太62話喺沙田街市附近,應該唔太難搵,我早少少去咪得囉! 為求保險,我同太62約好時間收線後,就打電話去電話公司詢問"湖家"既電話,唸住再打去"湖家"問清楚地址......咁就萬無一失啦!

點知電話公司同我講 - 電腦資料顯示喺沙田區並無一間叫"湖家"既酒樓!!!!!!!!

唔係呀化??!!?!??!??!??!??!???!??!!!?!?!?!!!!!!!!??!??!?!
我當時認為......
(1) 既然太62認為間野叫做"湖家",我相信打電話比佢都冇用;


(2) 我唔想太62覺得我好蠢而得失佢老人家!

當時已經係夜晚8點幾......我唯有即時由旺角搭火車入沙田,去街市果頭搵依間唔存在既酒樓 - "湖家"!!! 我又即時越洋打電話比老公求救~~~ 老公又打比99......99又打比我........

卒之行到去沙田街市果頭,離遠見到依間野,再望望角落頭有個報紙檔......我即時好鬼火滾!!!!!!!

我當然唔係火滾太62啦~ 而係因為依間野個招牌寫得真係衰到冇人有!!!!! 唔好話老人家睇錯吖,就算係我都唔肯定依間野叫做乜Q!!!!!

嘥鬼哂我d時間!

(依餐茶因為太早,完全食唔落野~ 純粹陪陪老人家既啫! 依個愚人節真係金......)



16 則留言:

  1. 我估先...吾係湖家...係吾係潮家呀...
    [版主回覆04/14/2009 15:07:00]冇錯係潮家~ 不過唔知既人大部份都唔敢肯定!
     
     

    回覆刪除
  2. 好勁呀...你二母囡二個人係翠園都食左九碟點心呀...勁呀..
    [版主回覆04/14/2009 15:08:00]我地一家都係大食既~ 但翠園d食物又確係好得!!!!
     
     

    回覆刪除
  3. 我估係潮家~佢寫得懶型~
    [版主回覆04/14/2009 15:10:00]直頭係扮哂野啦! 我喺街問過人間野叫咩,佢地都唔敢肯定~ 都係答我: 應該係潮家啩!!?!??
     
     

    回覆刪除
  4. 下次講英文名啦...

    回覆刪除
  5. 哇!V媽同你都好食得喎!勁呀!
    [版主回覆04/14/2009 15:12:00]過獎~ 過獎! 喺英國食唔到既好味道,返香港緊搏命食返夠本!
     
     

    回覆刪除
  6. 我都覺得係"潮家"~
    妳其中一張"排骨"相真係齋睇果樣都知佢唔好食
    [版主回覆04/14/2009 15:14:00]唉~ 而家就緊係易估啦! 唔知有間咁既野 + 只立吓眼的話,真係唔知佢叫咩架!
     
    我唔會話潮館唔好食~ 不過要小心點菜囉!
     

    回覆刪除
  7. 挽吓手個嗰都唔係個 "家"字添喎,  "了"到隻字咁, 有d似個 "眾" 字. 咁你入到去飯茶有冇問佢哋究竟貴寶號??
    [版主回覆04/14/2009 15:32:00]我都有懷疑過咁果個係咪"家"字......
     
    冇呀~ 果朝太鬼早我仲半夢半醒......見到太62太99來咗就算嘞! 話之佢叫乜鬼名!!!!!!
     
     

    回覆刪除
  8. 你同你老媽子都好食得喎.. 勁~
     
    依, 咩原來沙田有間咁0既野嫁?
    我都係宜家先知...
     
    P.S. 間野的確係叫潮家呀
    http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=22126
     
    [版主回覆04/14/2009 15:35:00]係呀~ 我 + V媽媽都好大食架!
     
    太62話間野係新開架~ 我唔知呀! 我一向唔多熟沙田,如果唔係嫁咗老公都好少去......
     
    而家知道間野叫潮家~ 不過如果唔知的話,立吓眼真係唔會知佢叫乜鬼名架!!!!
     
     

    回覆刪除
  9. 翠園真係ok架 , 我都約朋友過海飲茶都會選翠園囉 .
    嘩 ....沙田果間咩酒樓 , 開酒樓既人都要檢討一下自己個 "招牌" 啦 , 舖頭名都令人唔識點讀好 , 看來都好快 ......   
    [版主回覆04/14/2009 15:39:00]V媽媽話原來我細個時,佢成日同我去翠園食晚飯喎~ 不過我一d印象都冇......翠園既點心真係好好食!!!! 我覺得好過利苑好多,而且冇利苑咁貴~~~~~
     
    果間野個招牌真係......夜媽媽要我特登去沙田街市果頭,d檔又收哂喎......正一死人頭!!!!
     

    回覆刪除
  10. 好好的分析同分享! 有機會真係要去試試!
    [版主回覆04/14/2009 15:41:00]多謝! 個人認為翠園既川芎魚雲 + 菠蘿叉燒餐包一定要試!!!!!
     
     
     
     

    回覆刪除
  11. 嘩,我在沙田住,都無為意有這間酒樓.我自己則同樣喜歡去翠園,但要出城.因我比較經常在沙田溜連,在沙田我則喜歡去利園,在新城市廣場6樓,啲點心都好好味,不過選擇不多,而且現在啲點心縮水了.細件了很多.但味道仍然好好,下次回港可以去試吓,不過訂位要提早些,因好鬼full.
    [版主回覆04/14/2009 21:26:00]太62話依間野新開架~
     
    翠園尖沙咀都有架! 不過V媽媽去親都係銅鑼灣果間~
     
    妳講沙田果間利園......同利苑有冇關係? 太子果間利苑我就成日去,不過我覺得利苑晚飯好過飲茶!
     

    回覆刪除
  12. 利苑,你對,是同集團的.係我打錯字咋.飲茶同晚飯都唔錯.
     
    [版主回覆04/15/2009 06:09:00]我覺得利苑晚飯好好多,飲茶太少點心選擇嘞......
     
     

    回覆刪除
  13. 係蒿筍

    [版主回覆04/15/2009 19:53:00]唔多似喎~ 因為我想知係咩來,食完時睇過個餐牌,我記得個名好古怪架! 不過我又唸唔起係咩......但我唸我再見到個名的話會記得~~~~
     
     

    回覆刪除
  14. 我睇落似潮家, 你又幾難得, 親自走入沙田揾間酒樓一趟喎!
    你同v媽真係好食得喎, 兩個人食咁多野, 仲好多時每樣野兩鍱。
    [版主回覆04/19/2009 03:24:00]太62太99對我唔錯~ 我好尊重佢地老人家!
     
     

    回覆刪除
  15. 睇佢個樣就似係蒿筍,寧記麻辣火煱都有得叫,佢地就叫清水筍
    [版主回覆04/20/2009 18:10:00]妳講既清水筍,我已經見過依度有舖頭有得賣~ 膠袋啤住 + 有水浸住! 不過我記得明閣依個不過個名太怪,所以應該唔係蒿筍~~~~~
     
     

    回覆刪除
  16. 咁要等你下次返黎再食先知佢係咩筍啦
    篙筍既話香港街市有新鮮賣,啲葉有啲似油麥菜,不過通常只食下面嗰part,但其實啲葉好爽甜,我個人覺得好味過下面嗰part添,但係睇書雜誌話啲葉好寒涼,我都唔敢食太多
    [版主回覆04/22/2009 03:39:00]我冇唸住再去明閣食野喎! 扮哂野懶高級,但又唔係話真係好食既地方,一向我都唔太欣賞!
     
    原來蒿筍有新鮮架? 我只見過包裝果種~ 不過兩種都未食過!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...