2009年4月21日星期二

二人世界的簡單西餐 - 2009年4月21日 (附食譜)



Corn Beef Hash & Corn Bread (洋蔥薯仔焗鹹牛肉 配玉米麵包)

星期六(4月18日)去Ad Lib 食過cornbread,老公問我幾時自己再整; 網友又問我有冇食譜......擇日不如撞日啦!  即去Tesco 買包cornmeal......其實cornbread 非常易整~ 所以雖然我已經2年冇整過,不過出來效果好好!

其實我發現cornbread 依種食物係有段故既......

唔知大家有冇睇過Tom Hanks 既"The Green Mile" (綠里奇緣)?

戲裡面擁有能醫百病特異功能既死囚John Coffey,幫飾演獄警既Tom Hanks 治好咗病 (好似係膀胱石)~ Tom Hanks 既太太為咗答謝John Coffey,特別焗咗一份cornbread 送比佢! 善良大方既John Coffey 仲將cornbread 分比其他囚犯......

睇緊戲既時候,我 + 老公都唸緊同一樣野 - Cornbread 個樣好似好好味喎! 唔知味道係點既呢???

已經係好多年前既事~ 始終cornbread 係比較美式既食物,當時喺英國根本完全冇見過!  近年間中會見到餐廳有cornbread,但依然唔係流行既食物~~~ 不過2年前好難買到cornmeal; 而家就常見好多!

Corn Beef Hash (洋蔥薯仔焗鹹牛肉)食譜click here~

Corn Bread (玉米麵包)食譜click here~


沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...