2010年6月9日星期三

二人世界三餸一湯 - 2010年6月9日 (附食譜)



鹹菜苦瓜排骨湯; V女土匪雞翼; 蠔汁鮑片扒白露筍 & 炒Spring Greens

依餐本來係尋日星期二晚煮既!

不過尋晚老公放工時臨時有手尾要搞,返到屋企都晏晏地; 我又好似有少少作感冒所以無煮到,餸就留返今晚煮~

尋日去咗Health Centre 做body check,仲要驗血..................................

我本身算好忍得痛,不過我超驚打針架!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

我全程驚到拎歪面唔敢望,都唔知佢抽咗幾多枝!!?!?

 雖然護士手好定,但我都覺得好痛~~

捱咗一針一定要食好d補返數......

 就整罐車輪鮑啦! 鮑魚係我至愛~~~~

 煮依碟野之前,我仲特登問定V媽媽點整,所以整出來激似V媽媽手勢! 正~~~~~

早排天氣開始熱時,我打開個雪櫃時覺得好似唔夠凍,於是我較凍咗個雪櫃~

唔知係咪我較得凍得滯呢?

 尋日我攞條苦瓜出來煲湯時,竟然雪到變咗咁樣!!!!!

咁既樣我都唔知仲食唔食得?  醒起屋企仲有苦瓜乾......都係唔好搏嘞!

所以個湯係用苦瓜乾來煲既~  而且今次無落豆腐,但加咗鹹酸菜去煲咗2個鐘!

好耐無整過土匪雞翼嘞,今晚焗緊時真係香到呢~~~~~~~

我喺廚房一路整緊其他餸,一路都流哂口水.......

今朝為咗玩新買既食用金粉......

 整咗盆櫻花櫻桃鬆餅~

老公放工返到來: 哇~~~~~ 好靚呀!

就快開飯都話唔聽整咗1隻......

整鬆餅時用咗新買既電子磅......


 終於都量到單數嘞!!!!  (舊果個電子磅黐黐地只量到雙數......)

 櫻花櫻桃鬆餅食譜click here~

 鹹菜苦瓜排骨湯(參考食譜)click here~

 V女土匪雞翼食譜click here~

 蠔汁鮑片扒白露筍食譜click here~


14 則留言:

  1. 我諗佢地抽左你3筒﹌ 其實咩係土匪雞翼嘖? 個名咁怪既?﹌
    [版主回覆06/10/2010 17:37:00]無望呀~ 唔知抽咗幾多筒呀.......
     
    我篇土匪雞翼食譜有講點解叫做土匪雞翼~
     
     

    回覆刪除
  2. 原來因為拮針要補補,唔怪得煮鮑魚啦
     
    我5號嗰日都用埋包孜然粉整雞翼呀,要搵日去九龍城買番包孜然粉,不過今次落埋鹽焗雞粉一齊醃,同埋半煎再加水焗,因為最近有啲熱氣,所以唔煎啦~
     
    [版主回覆06/10/2010 17:36:00]等我寄枝caraway 比妳試吓我個版本!
     
    早排依度都開始有孜然粉賣,我篤過個窿來聞,好中東feel......  caraway 好清香,焗起上來成個廚房香哂,包妳鍾意!
     
     

    回覆刪除
  3. 樣樣野食都好特別WO!@@
    不過如果係補身,唔係應該整埋燕窩做糖水咩~
     
     
     
    [版主回覆06/10/2010 16:04:00]我唔識整燕窩喎! 就算識我都唔會用來整糖水囉,我都唔鍾意食甜野既~~~
     
     

    回覆刪除
  4. 濃情朱古力碰上士多啤梨2010年6月10日 上午2:13

    我又係勁驚打針呢, 抽血更驚, 怕怕喔...
    [版主回覆06/10/2010 17:33:00]枝針插住手臂果幾分鐘真係"渡分如日".......
     
     

    回覆刪除
  5. 我以前都好驚抽血, 但呢幾年真係抽血抽到慣晒, 仲可以一邊抽一邊同姑娘傾計講笑..... 仲有打針呀~ 以前細個試過打完果D預防針之後係操場晒一晒就暈底左, 而家大個唔單止比人打針當食生菜, 自己打針都冇有怕呀! 諗諗下, 原來我都可以咁堅強~~ 哈哈~~ (我成日都覺得自己好冇鬼用架!)
    [版主回覆06/10/2010 19:26:00]我就真係無鬼用嘞~ 我由細到大都好怕針拮架!!!!  
     
    話說我自從來咗英國後,返親香港10次著咗6、7次都會腸胃炎,而且一定要睇醫生先會好喎~ 次次去親浸會醫生都一定話要打針!  果D針打喺pat pat,打完後個pat pat 會好痺架.......姑娘見到我個驚樣,比咗張被仔我攬實來打針!
     
     

    回覆刪除
  6. 我就因為以前做過一個大大地的手術,之後住了很久醫院,每天都要打好多次針,由本應好怕打針變到而家唔係好怕了.
    [版主回覆06/11/2010 15:56:00]我都做過一個大大地手術,記憶中都係打咗好多針! 不過我仍然係好怕比針拮!!!!!
     
     

    回覆刪除
  7. 我就唔怕打針, 所以我定期都有去捐血既. 不過呢, 支針針係隻手度的感覺真係幾怪架 (特別係捐血果陣隻手咪要"咋"住個廁紙筒既, 支針會辛出辛入咁, lee種感覺勁怪) 我係大超市都見過lee d入左樽的露荀, 係淋定爽架 ? 同埋本身有無味 ? (咸定甜?)
    [版主回覆06/11/2010 15:55:00]我無捐過血呀!  果時喺香港中學時每年有一日捐血車會到學校,中四以上都要捐~ 不過年年我都太輕唔比我捐......
     
    依種露筍係淋既,所以炆一陣熱咗就食得~ 用鹹水浸係少少鹹鹹地,味道好subtle,但煮得太耐就會變酸架嘞!
     
     

    回覆刪除
  8. 我就唔怕打針, 所以我定期都有去捐血既. 不過呢, 支針針係隻手度的感覺真係幾怪架 (特別係捐血果陣隻手咪要"咋"住個廁紙筒既, 支針會辛出辛入咁, lee種感覺勁怪) 我係大超市都見過lee d入左樽的露荀, 係淋定爽架 ? 同埋本身有無味 ? (咸定甜?)

    回覆刪除
  9. 只係量到雙數既電子磅都幾好笑架wo...
    我借咗你食譜整土匪雞翼呀..
    媽咪話好好食呢..
    係度多謝你先!
    [版主回覆06/11/2010 15:50:00]舊果個電子磅用咗6年左右,其實已經壞咗好耐,一直只量到雙數....  我睇啱大細款式,等到減價先買咗依個新野!
     
    唔洗客氣~ 我只係share 食譜,但整比妳媽咪食果個係妳嘛!
     
     
     

    回覆刪除
  10. 唔知點解英國抽血D棉花咁大粒..哈哈~
    [版主回覆06/13/2010 01:39:00]係囉~ 果粒棉花真係好鬼大粒!
     
     

    回覆刪除
  11. 我都好怕打針, 所以次次我都唔會望
    [版主回覆06/13/2010 01:38:00]我又係怕到唔敢望! 不過唔望覺得果幾分鐘好長......
     
     

    回覆刪除
  12. 個蛋糕好靚呀,個杯好GRAND呀~~~~~我都好怕打針架,次次打針我都驚到C,最叻果庚係生阿女果陣打針,果次一D都唔怕,因為陣痛都已經蓋過曬,HEHE!!
    [版主回覆06/13/2010 01:37:00]多謝~ 整色整水先靚既啫!
     
    我真係好怕針拮!!!! 有時醫生話要打針,我會問佢可唔可以唔打? 佢地一定話唔得.......
     
     
     

    回覆刪除
  13. 咁我要多謝妳先啦
     
    孜然粉好中東味? 我又唔知我用嗰啲中唔中東喎,整出黎既味其實同譚仔都唔係好似,譚仔同譚仔三哥我都試過,我都係覺得自己整嗰啲好食過譚仔嗰啲  不過兩隻馬騮佢地逄係有香草/香料都唔多食 ~
     
    我尋晚先幫襯完三哥,不過冇叫雞翼
    [版主回覆06/14/2010 19:09:00]乜仲有間三哥既咩? 我唔知呀! 我淨係試過譚仔咋,不過我完全 唔覺得 有幾香幾好味喎! 我都係覺得自己整既好食過佢多多聲!!
     
     

    回覆刪除
  14. 係呀,譚仔有兩間架,一間係譚仔三哥,另一間係譚仔,聽講話好似鳳城咁,其中一間係老店 (我唔記得係邊間lu),另一間係唔知親戚定伙記出黎開
     
    如果妳嗰次返黎,係去太子嗰間,我記得好似係三哥黎~
     
    不過我覺得兩間無論米線同雞翼,啲味道都係差唔多,我尋晚又去搵三哥啦
    [版主回覆06/17/2010 17:41:00]係喎~ 係三哥來喎!
     
    我覺得佢地d米線都唔錯~ 不過個雞翼......我覺得把鬼!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...