2011年5月26日星期四

雲吞日 - 2011年5月25日 (附食譜)

星期一果日(5月23日)超大風,去買餸來回只兜頭兜腦吹咗幾分鐘,第二日就即時賴野 - 打乞嚏、喉乾、流鼻水兼嚴重鼻塞!

以為食咗藥休息吓瞓醒一覺第二朝會好轉......
點知尋日(5月25日)晨早"札"醒仲加大鑊 - 38.1C!!

好彩即時再食藥後好快退燒~

不過尋日包足一日雲吞!

不停流鼻水本來都唔想整野食~

但前一日已經攞咗雲吞皮出來解凍......

 所以包完紙雲吞,再包菜肉雲吞!

 依排天氣凍凍地,食碗熱辣辣菜肉雲吞真係正~~~~~~~~~

 每次整親菜肉雲吞,炒白菜後搾水總會有一碗"菜肉雲吞副產品" - 白菜汁精華!

依碗白菜汁好甜好好味架! 每次我都當湯咁飲~

今朝(5月26日)起身已經好返好多......

 所以有興致食早餐~

 依個露筍香蔥炒滑蛋只係我睇吓屋企有咩材料隨意整出來,不過好滑好好味呀!

同場加映......

 我最近食上咗癮既"零食" - 車厘茄~



 上海菜肉雲吞食譜click here~

 露筍香蔥炒滑蛋食譜click here~



23 則留言:

  1. *×◆..嘉b`*PINKY× || °..“2011年5月26日 上午6:45

    我今日吃個公仔麵,E家喉嚨痛囉./\.~唉! V女~你都要小心身體呀~
    [版主回覆05/27/2011 00:36:00]Thank you Pinky! 我今日已經好返好多嘞~  
     
    妳都要take care 啊!
     
     

    回覆刪除
  2. 塔羅女神-王姬2011年5月26日 上午7:38

    個雲吞山好壯觀呀!妳要小心身體,Take Care !!祝早日康復
    菜肉雲吞真的好吸引!! 我通常都用白色的上海雲吞皮,等我下次包的時候都試下用呢種雲吞皮先!
    車厘茄當零食真係好!其實妳知唔知點選車厘茄?我每次咬落去時都祈求神靈的疪佑唔好有怪腥味 ,因為那怪味真係好難頂,要即吐,所以真係又愛又恨!
     
    [版主回覆05/27/2011 00:33:00]Thank you 塔羅女神! 我今日已經好返好多嘞~
     
    我依度無見過有上海雲吞皮賣啊! 咁耐以來我都係用依隻黃色既雲吞皮~
     
    車厘茄有怪腥味?  我又無試過喎! 我買開果種叫做sweet aromatico tomatoes~ 好甜好好食架!!
     
     

    回覆刪除
  3. 你包的云吞(可以吃的那种)好“大” 粒 。
    [版主回覆05/27/2011 00:23:00]點解要括住個"大"字?
     
     

    回覆刪除
  4. 要小心身體呀!
    d雲吞包得好靚,隻隻都好包滿
    呢排香港d天氣都好反常,所以我身邊都好多朋友病左呀.
    [版主回覆05/27/2011 00:17:00]Thank you 布丁! 我今日已經好返好多嘞~
     
    多謝妳讚我d雲吞包得靚啊!
     
     

    回覆刪除
  5. d雲吞全部都肥do do好靚仔呀!!!
    [版主回覆05/27/2011 21:35:00]Thank you 亞兔!  我都覺得自己包雲吞進步咗 ,我以前包得好鬼肉酸架.......  後來上網睇YouTube 學吓點包!
     
     

    回覆刪除
  6. 你包的雲吞咁靚咁整齊, 有職業水準呀!
    [版主回覆05/27/2011 21:33:00]
    多謝理事讚賞! (做咩無啦啦改咗名?)
     
    我都覺得自己包雲吞進步咗 ,我以前包得好鬼肉酸架!
     
     

    回覆刪除
  7. 碗白菜汁會唔會好寒涼呀?
    祝你好快完全康復。
    [版主回覆05/27/2011 21:32:00]Thanks 芹菜! 我已經好返好多嘞~
     
    我都知有人話白菜寒涼,不過我都唔係時時買白菜來食 (因為依度唔係時時有白菜賣!),咪當飲碗涼茶囉!
     
     

    回覆刪除
  8. 《Ka MaN 日記》2011年5月26日 下午4:32

    希望你快 d 好返啦...
    d 菜肉雲吞包得好靚吖仲好似好多餡咁...
    食車厘茄好架...多維他命同多纖維..!!
    我好鍾意食架...不過而家冬天就唔係咁多有得賣...
    就算向 supermarket 見到有都係 d 又唔靚又唔鮮甜...!!!
     
     
    [版主回覆05/27/2011 21:29:00]我已經好返好多嘞! Thank you Ka Man~
     
    我都覺得自己包雲吞靚咗好多! 我以前包得好肉酸架......
     
    原來妳果邊唔係時時有車厘茄賣架? 我依邊反而四季都有,不過有時都會買到唔甜既......
     
     

    回覆刪除
  9. 取名 "雲吞日 " 真的很貼題呢 ! (說笑吧) . V女 , 依家D病菌好可怕 , 要小心身體才好呢 ! 保重呀 ! 見妳包的雲吞很飽滿 , 我已plan 好明晚的晚餐了 ! haha !
    [版主回覆05/27/2011 21:27:00]果日由朝到晚包足一日雲吞,仲唔係"雲吞日"?
     
    Thanks SzeWan~ 我已經好返好多,我會小心身體架嘞! 不過我真係無唸過星期一果日出面大風成咁!  我唸真任何人都會比佢吹到病......
     
     

    回覆刪除
  10. 你包啲雲吞大大粒,好飽滿,肥嘟嘟咁,好可愛呀)))
    [版主回覆05/27/2011 21:23:00]Thanks Jessica!  我而家包雲吞進步咗嘞,我以前包得好肉酸架.....
     
     

    回覆刪除
  11. Herbivore Cats 食菜貓貓2011年5月26日 下午7:59

    病都可以包雲吞食, 你好勁啊! 不過白菜幾寒吓喎, 傷風感冒食要加重薑先好啊
    [版主回覆05/27/2011 21:20:00]因為我一早買哂材料 + 喺冰格攞咗雲吞皮出來解凍,如果唔包就會嘥野架嘞!
     
     

    回覆刪除
  12. 妳包既菜肉雲吞好肥好正呀
    如果妳住香港我既車厘茄會送俾妳食,而家出左好多BB茄呢
     
     
    [版主回覆05/27/2011 21:19:00]Thanks Andrea!  我都覺得自己包雲吞包得進步咗~ 我以前包得好肉酸架.....
     
    妳棵車厘茄咁快又出咗BB茄嘞! 祝佢長生長有啊~
     
     

    回覆刪除
  13. 哈哈 小心身體呀 你果邊的天氣唔穏定 好彩好快好番 
    [版主回覆05/27/2011 21:17:00]Thanks Katie! 我已經好返好多嘞~
     
    我唸我點形容大家都唔會感受到果日有幾咁大風!  我相信任何人都會比果日既大風吹到病......
     
     

    回覆刪除
  14. 包紙雲吞好辛苦呀﹗ 我唔食藥既﹐不過我真係好憎流鼻涕~ 即係你好怕嘔咁呀~
    [版主回覆05/27/2011 21:15:00]其實感冒我最憎唔係發燒,而係一個鼻塞流鼻水 / 喉嚨痛!
     
    鼻塞流鼻水 + 喉嚨痛,瞓覺 + 瞓醒都會好辛苦!!!
     
     

    回覆刪除
  15. you are very funny! lol different kinds of 雲吞! I prefer those ones you made for eating. :) lol Hope you get better soon! :)
    [版主回覆05/28/2011 03:40:00]heehee~~~~ didnt want to pass the negative energy just because i got a wee cold!  
     
    im almost recovered la~ thanks Stella!
     
     

    回覆刪除
  16. Hehe! 愛SHI("食"的普通話)好過理埋咁多事哩! 係咪?
    我都包咗兩日勁雲吞了,要食銀翹解毒片了!
    [版主回覆05/28/2011 19:03:00]咁祝妳食得開心d啦!
     
    大家都要小心身體! 祝妳快d好返啊~
     
     

    回覆刪除
  17. 我都係CHERRY TOMATO的FANS, 作小食一流! TESCO賣緊的PLUM 型的那種勁甜!
    [版主回覆05/28/2011 19:02:00]等我下次都試吓妳講依隻先!   我食緊依隻係Asda Extra Special sweet aromatico tomatoes,都好鬼甜架~
     
     

    回覆刪除

  18. 你要保重身體啊﹗第一個雲吞就免勒﹐其他既都好吸引呢。
    [版主回覆05/28/2011 19:00:00]無事無事~ 我已經完全好返哂嘞,今日唔洗再包紙雲吞嘞! 
     
    多謝關心啊!
     
     

    回覆刪除
  19. 妳包左咁多紙雲吞, 仲包菜肉雲吞食
    妳依家好d未呀 小心身體, 多d休息
    [版主回覆05/28/2011 18:59:00]因為一早買哂材料,而且我仲已經喺冰格攞咗雲吞皮出來解凍,如果唔包就嘥野架嘞!
     
    我完全好返哂嘞! 鼻塞都完全通返嘞~ 多謝菲仔關心啊!  
     
     

    回覆刪除
  20. KwokMan kuen eunice2011年5月28日 上午7:40

    嘩..包到隻隻都肥肥大大好鬼令
    [版主回覆05/29/2011 01:14:00]Thanks Eunice!  我包雲吞唔會偷工減料架! (緊係啦~ 包比自己食架嘛! )
     
     

    回覆刪除
  21. 你包D雲呑真係好靚呀!  我第一個反應係以為你買架, 仲心諗你嗰邊D雲吞咁靚........  你有咁多好味嘅嘢食, 一定會好快好番啦! haha!
    Take care~
    [版主回覆05/30/2011 18:22:00]Thanks Ayesha!  雖然我都覺得自己包雲吞進步咗好多 (因為我以前真係包得好肉酸架.... ),不過又不至於靚到似街買啩!!?!?
     
    我已經完全好返哂嘞! 多謝關心啊~
     
     

    回覆刪除
  22. 好番就好, take care and 休息多啲! 
    [版主回覆05/30/2011 18:20:00]多謝關心啊Yam! 已經完全好返哂嘞,有心~
     
     

    回覆刪除
  23. 紙雲吞d皮好薄呀...想請教下係邊買架?

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...