2011年5月27日星期五

印出來的虛榮 - HLW NY Fake Print (2011年5月26日)


等到我頸到長咗幾呎終於收到嘞~~~~

今次我成功shopping shop 到越洋再越洋

完全多得Shirley Mami 阿四既協助!

 Shirley 4月幫我從台灣訂購; 5月中貨送到香港幫我收貨......

之後再EMS寄過來英國比我......真係麻煩哂妳Shirley!

另外搭箱仲有2份Shirley 送比我既禮物......

 姬松茸1大包

 Pikachu 扭蛋印1隻

Thank you Shirley!


講返我個Shopping.......係咩來呢?
















 懶係扮哂好神秘~  其實係佢!

 一個類似日本品牌Tata Baby,但價錢平最少2/3既台灣轉印Birkin 帆布袋~

我依隻最大size 台幣兌返港紙6舊水......仲有找!

 個袋除咗可以手挽之外,仲有條帶可以用來側揹or 斜揹......
不過我應該唔會用條帶,因為我想用手挽住個袋扮"名媛"!

 佢地一直自稱Made in USA,但我唔係好信......

不過其實made in 邊度對我來講無咩所謂,反正又唔係放入口食落肚既野來!

對我來講,只要個手袋靚 + 產品質素又可接受就得嘞!


事實個袋既質素比我想像中好好多!

(通常幾百蚊既貨仔我都係買來玩吓,唔會要求有高質素......)

 不過手袋內裡用料、內籠間格 + 車工都非常唔錯;

而且Birkin 圖案好清晰 + 好有立體感!


 背面摺到摷得好厲害!!  希望用一排會平順返啦~



 因為官方網站遲咗出貨,所以另外送條絲巾比客人補數~

Overall 我好滿意個袋 + 好鍾意!

夠輕夠大,質料又唔錯,款式可愛玩野~

美中不足係個袋好大陣油墨氣味;

而且實物顏色 + 網站圖片既顏色出入幾大......

 我要果隻色應該係咁架嘛......

(不過好在個袋實物顏色都唔錯! )







28 則留言:

  1. 你用D擦袋油擦下可能可以變下色 ~ 你終於再出FASHION POST 喇﹐等到頸都長~
    [版主回覆05/27/2011 22:18:00]依個袋帆布來架咋! 用油擦吓佢咪索哂油漬囉.....
     
    我仲未固執好哂換季既衫 + 鞋呀! 我好耐都唔敢再買衫、鞋 + 手袋咯....
     
     

    回覆刪除
  2. 你里隻靚過Banana Taipei個隻,鐘意有條拉鏈,唔怕跌晒d野出黎
    [版主回覆05/27/2011 22:15:00]其實依隻精美少少; 嬌蕉就仲加搞野少少,我兩個都鍾意!
     
    不過依個實淨好多,可以放多好多野!
     
     

    回覆刪除
  3. 真係好特別我都想要一個呀 但係我上網google都搵唔到官網~~ 可唔可以俾個網址我呀 ;) 唔該你喇mrs.T
    [版主回覆05/28/2011 03:31:00]唔好意思啊~ 4月時係我blog 友幫我喺HLW NY 個FB fan page落order 架! 後來佢地一遲再遲交貨比客人,有人收到既袋又甩線又盛,比人喺FB 留言剷到上天花板,blog 友收咗我個袋後無耐,佢地就剷走咗個FB page 嘞!
     
    我blog 友果時都係用FB同佢地溝通,唔知佢地個官網係乜呀! 雖然個牌子紙牌上有URL,不過係個FB page.....
     
     

    回覆刪除
  4. It looks quite cool and fun! :) You should take some photos of you carrying this bag! :D
    [版主回覆05/28/2011 03:25:00]yes it is!
     
    i just got the bag yesterday~ however cos i got a cold so i stayed at home the whole day, didnt go out, still havent got a chance to use it.......maybe i will take a pic of me with the bag when i go out tmr~
     
     

    回覆刪除
  5. 其實真係靚, 又夠玩野 不過香港實在太多人拎勒
    [版主回覆05/28/2011 03:21:00]多人拎又點?  個個人style 都唔同,就算攞同一個袋著同一件衫,出來效果都唔一樣~
     
    除非真係買個白金鑲鑽既限量hermes 啦,否則一般人買得起既野,妳買到自然其他人都買到...... 只要係自己鍾意既野,我從來都唔理其他人既!
     
     

    回覆刪除
  6.  個袋色好靚,好有立體咁,佢送條絲巾都好高貴,今年好興依款絲巾,而且仲可以有好多配搭 !
    [版主回覆05/28/2011 18:25:00]不過我覺個條絲巾有少少太老氣 + 太大遮住咗大半個袋啊.......
     
     

    回覆刪除
  7. 又真係好有立體感哦 !!!!!! 個袋好靚又可愛呀
    [版主回覆05/28/2011 18:22:00]
    連個價錢都好"可愛"呢!
     
     

    回覆刪除
  8. 我都鍾意妳個袋真係好有立體感加左 絲巾重 好高貴呢
     
    [版主回覆05/28/2011 17:55:00]我反而嫌佢條絲巾太大條遮住咗成大半個袋!  而且絲巾花紋有少少老氣啊....
     
     

    回覆刪除
  9. Oh~Very fun and playful bag~
    [版主回覆05/28/2011 17:53:00]yes it is! i think the idea is very cute~
     
     

    回覆刪除
  10. Gaileは林家歐巴桑2011年5月28日 上午12:13

    咦....幾靚喎又!!依個好有立體感,出黎效果應該會好好 咁阿四有冇買呀??
    [版主回覆05/28/2011 17:52:00]
    依個離遠望應該呃到d大近視架!
     
    阿四都有買呀! 其實佢同我同一時間order 既,不過佢隻色無貨到話要等~ 不過而家FB page 剷咗,阿四email 追問佢地,話佢地唔回email 喎! 好彩係貨到付款啫!!
     
    佢地台北有門市架! 如果妳有興趣,妳去開台北可以去睇吓!
     
     

    回覆刪除
  11. 又係喎如果加左 絲巾都幾老唔襯妳
    [版主回覆05/28/2011 18:56:00]我都見過其他顏色 + 細條少少既絲巾用來綁蝴蝶結好靚,只係咁啱依條顏色款式老氣~
     
     

    回覆刪除
  12. 你有沒有台灣門市地址呀,我下個月會去台灣,到時想去望下,Thanks!
    [版主回覆05/29/2011 01:04:00]我無唸住會有人問......我記得個盒後面係有地址架,不過個盒比我攞咗去recycle 嘞......我只記得喺台北咋!  
     
     

    回覆刪除
  13. 女人最開心就係買到心頭好
    [版主回覆05/29/2011 01:02:00]係唔係心頭好都唔緊要~ 總之女人買野就係最開心嘞!!
     
     

    回覆刪除
  14. 當然每人既style都唔同, 出黎亦有分別 ....但香港人口實在太密集, 呢個款又多人喜愛, 又實在太多翻上翻上翻.... 雖然我都鍾意, 但多成甘既程度, 我寧願用一d小d人用既袋..嘻嘻 p.s.你試下用條絲巾包埋個手挽之後先綁個蝴蝶結, 我見過人甘綁都好靚架, 而且甘綁, 個蝴蝶結就自然細埋
    [版主回覆05/29/2011 01:01:00]咁每個人喜好唔同既~ 用咩袋著咩衫,我覺得最緊要就係自己用得 + 著得開心,又唔係要please 其他人,我就唔理得其他人咁多嘞! 而且唔見得我用個少d人用既袋,行出街會成為眾人焦點.....
     
    收到袋果晚我試過學將條絲包住個手挽,不過搞到條絲巾摷哂我都唔係好識點包!  我見果d一係包住個手挽,一係就咁蝴蝶結,無見過妳講果隻包住手挽再蝴蝶結喎.......
     
     

    回覆刪除
  15. 原來除左嬌蕉包外仲有第二個牌子搞呢d袋。我要等到八月先會有嬌蕉包呢。
    [版主回覆05/29/2011 00:52:00]其實而家越來越多嘞! 日本有Tata Baby; 台灣有嬌蕉、Mousse + HLW NY (即係我依個,雖然佢自稱係美國牌子!); 泰國有Wonder Anatomie......
     
    妳訂咗嬌蕉呀? 哇~ 出咗咁鬼耐都仲要等咁耐!!!  台灣blog 友送比我個嬌蕉已經比我用到粒鈕爛咗........
     
     

    回覆刪除
  16. 係呀,訂左兩個。黎到英國好少用LV亦都無諗過買。有多餘錢買Le Creuset好過。我見你有唔少LV收藏,正!
    [版主回覆05/30/2011 17:37:00]妳訂咗2個咩色呀? 我post 出來既大約係我擁有1/3 既LV,我都好耐無買過嘞,因為真係太多無訂放.....  不過Le Creuset 啱啱尋日又買咗一隻!
     
     

    回覆刪除
  17. KwokMan kuen eunice2011年5月29日 上午2:16

    都吾該哂你,,我自己搵下啦!
    [版主回覆05/30/2011 17:28:00]唔洗客氣~ 都幫妳唔到! 希望妳會搵到啦~
     
     

    回覆刪除
  18. 你朋友好窩心, 寄個笑曬嘅 Pikachu 比你 
    [版主回覆05/30/2011 17:28:00]係呀~ 我同朋友囝囝好啱key 嘛 - 佢囝囝都好鍾意Pikachu!
     
     

    回覆刪除
  19. 唔洗買都可以登下的未登果D嘛~ 上次有人亂講野後你就一段時間冇登FASHION喇~ 我覺得睇完買唔買都好﹐不過分享下幾開心~ 好似你介紹HUNTER BOOTS 咁﹐我都跟買左對啦~ 你唔介紹我都唔知有呢D(德國果時冇專賣店)~
    [版主回覆05/30/2011 17:27:00]緊係唔關果個人事啦!  佢d咁既水平,根本完全影響唔到我做 / 唔做一件事! 其實我一向都好少post fashion 野既,依個blog 講食野多架嘛,其他野都係副線來~ 而且我多數買咗新野先分享~ 咁我最近真係只買煲煲餐餐嘛!  
     
    我之前講過LV我只post 一少部份,我就唔會post 其他出來! 不過我未post 過既都有用架,有時用緊咁啱又會影相,妳地慢慢喺相裡面搵我未post 過既袋咪仲好玩!
     
    對Hunter 妳買咗咩色呀? 係咪好舒服呢??  反而我上次喺倫敦買果對MJ,唔知係咪太大,有少少刮腳......
     
     

    回覆刪除
  20. 手袋永遠吸引 , 尤其我這些無節制的女人仔! 早前我都在淘寶網買下好幾個真皮手袋 ! 雖然跟V女妳一樣 , 睇相比實貨是有點點出入 , 但一樣的整體是滿意呢 , 加上連埋運費後都會比在香港買的便宜! 所以呢 , 依家我連淘寶網也不敢再上了, 如果唔係我這女人仔一定要宣佈破產呀!
    [版主回覆05/30/2011 17:20:00]手袋我一向比較少上網買,因為我大部份手袋都係LV,所以都係親身睇過實物先扑槌! 不過依種幾百蚊潮流玩野袋貨仔,反正都唔會興得好耐,只要唔太過份,同網上有些少出入都可接受既!
     
    淘寶真係好正啊~~~~~  我只試過一次 - 網友搞團購烘焙用品"侵"埋我! 哇~ 款式又多,價錢超平,而且品質仲好好!! 不過我無試過自己買,就係怕自己會上癮  (九成九!!)
     
     

    回覆刪除
  21. 手袋永遠吸引 , 尤其我這些無節制的女人仔! 早前我都在淘寶網買下好幾個真皮手袋 ! 雖然跟V女妳一樣 , 睇相比實貨是有點點出入 , 但一樣的整體是滿意呢 , 加上連埋運費後都會比在香港買的便宜! 所以呢 , 依家我連淘寶網也不敢再上了, 如果唔係我這女人仔一定要宣佈破產呀!

    回覆刪除
  22. 個袋外型唔錯,個款式好型呀
    [版主回覆05/30/2011 17:14:00]Thanks 攪攪震!
     
     

    回覆刪除
  23. 我睇目你成袋LV就開心喇,因為我都係呀
    [版主回覆05/30/2011 17:12:00]唔係架~ 我有包紙巾唔係LV來架!
     
     

    回覆刪除
  24. 個嬌蕉包我訂左荔枝紅同 魔幻古典 褐 不過要等成幾個月可能到時我已經唔鍾意
    [版主回覆05/31/2011 18:20:00]妳訂依2個色都好靚啊!
     
    我覺得係新色裡面最靚果2個色呢~
     
     

    回覆刪除
  25. 個袋唔錯 ! 
    [版主回覆05/31/2011 18:19:00]個袋唔錯架! 款式cute又夠大,放到好多野架!
     
     

    回覆刪除
  26. 手袋 & 鞋, 對女人來說又真係忍唔住手.. me too 
    [版主回覆06/01/2011 00:41:00]妳講漏咗衫 + 鑽石呀!  
     
     

    回覆刪除
  27. 我果對係黑色~ 我都覺得我果對大左半號~ 英國SIZE我好難會岩岩好~ 有時鞋形都係一個問題~ 冬天夏天冷縮然脹又係麻煩~
    [版主回覆06/01/2011 17:53:00]我對Hunter 完全perfect fit; 只係對MJ 大咗少少~
     
    係啦~ 尤其我地住歐洲,冷縮熱脹情況勁好多呢!!!!!
     
     

    回覆刪除
  28. HAHA,我終於搵到了 FACEBOOK PAGE IS : CRYSTAL LADYSHOP 係米就係你講果個? 你買番黎幾多$? 係米加左價? 見佢 L SIZE 也要900幾@@ 我已經訂了1個HAHA,太吸引
    [版主回覆06/12/2011 02:54:00]唔係依個,我已經講過原本個FB Page 已經剷走咗!
     
    我買時果頁係HLW NY 既offical FB Fan Page 來,如果係依個我就唔會話剷咗啦!!
     
    我買時L Size 兌返港紙6舊水有找~ 我唸唔係起咗價,只係依個FB Page 食價高啫!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...