2011年5月29日星期日

生菜魚蓉粥


1. 西生菜、魚肉 (我用鱈魚!)、魚清湯和白米適量。

2. 瑤柱浸軟撕成絲,煮滾魚清湯後下白米和瑤柱絲煮成粥。


 3. 魚肉去清骨刺,洗淨抹乾,切成小丁備用。


4. 瑤柱白粥煮好後,加入(3)的魚肉煮熟。

5. 西生菜洗淨瀝乾切絲,加入魚粥滾一會即成。

NOTE


- 用魚清湯煮粥可增加風味,但煮粥時仍需勺量加入清水;

- 可用現成魚清湯、魚湯精、魚湯濃湯寶,或自行用魚骨熬成清湯~





9 則留言:

  1. NICE!
    [版主回覆05/30/2011 16:49:00]Thanks 紙巾!
     
     

    回覆刪除
  2. 加蔥食真係正好多﹐ 你塊豬仔墊好得意呀~
    [版主回覆05/30/2011 16:49:00]食粥一定要有蔥,如果唔係真係好失色呢!
     
    塊豬仔墊喺香港Jusco 10蚊店買架!
     
     

    回覆刪除
  3. 我煲粥也會因應粥的材料而餚粥底呢 ! 好像煲魚粥會走上街市買些紅衫或大眼魚餚湯底 , 煲雞粥也會買下雞殼弄湯底 待出味後隔去魚肉魚骨或雞骨才放米煲粥 , 而煲粉腸 , 豬潤就會醃咸瘦肉做粥底 , 還會用上腐竹 ,皮蛋 .雖然工序是多了 , 但出來的效果真的會更好呢!
    [版主回覆05/30/2011 16:48:00]英國只間中先買到紅衫魚,大眼雞直情未見過! 香港人一般用來滾魚湯既魚依邊全部都好少見,有亦都未必新鮮,而且鮮魚價錢貴,有得賣我都唔會用來滾湯!
     
     

    回覆刪除
  4. 呢個魚粥正呀
    [版主回覆05/30/2011 16:45:00]依個粥好鮮甜架!
     
     

    回覆刪除
  5. 好耐冇食粥啦 睇落清清地 應該可以清腸胃呀
    [版主回覆05/30/2011 16:44:00]食粥係好好清腸胃既方法!
     
     

    回覆刪除
  6. 好健康,不過會唔會唔夠味?  
    [版主回覆05/30/2011 16:43:00]我用魚清湯去煲架嘛~  煲完完全唔洗調味呢!
     
     

    回覆刪除
  7. 我都鍾意食魚弼但又好懶 去骨
    [版主回覆05/30/2011 17:46:00]揀一d易去骨,或已經去咗骨既魚柳來煲嘛!
     
     

    回覆刪除
  8. 用魚煲粥好鮮甜
    [版主回覆05/31/2011 18:05:00]依個清淡得來好鮮味架!
     
     

    回覆刪除
  9. 咁橋我今日終於用咗我塊熊仔針板 
    [版主回覆06/01/2011 00:59:00]買咗咁耐而家先開光既!  我就好鬼心急既,買咗返來會盡快用~
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...