2011年5月1日星期日

鹹魚蒸肉餅


1. 半肥瘦豬肉洗淨瀝乾,用手剁成用免治肉,加入少量麥皮一同拌勻。

2. 用胡椒粉、糖、生抽、魚露、紹酒、薑末、清水少許和粟粉拌勻醃好,用筷子順著同一方向搞至成糰。

3. 梅香鹹魚1片去骨拆肉弄碎,加入免治肉內拌勻。

 4. 將肉餅平均放入蒸碟內,在肉餅上放上一片梅香鹹魚,隔水大火蒸10至12分鐘。

 5. 灑上蔥絲即成。



7 則留言:

  1. 唔怪之得咁香啦!原來有咸魚食!
    [版主回覆05/02/2011 09:09:00]係呀~ 仲係超梅香架!
     
     

    回覆刪除
  2. 呢個我都啱 , 不過屋企其他兩人唔like咸魚味呀!
    [版主回覆05/02/2011 09:08:00]我老公都唔like 鹹魚架! 所以我整比自己食~
     
     

    回覆刪除
  3. 哈哈你呢排好咸喎,   咸旦、咸魚、 不過咸魚真係好鬼好味!
    [版主回覆05/02/2011 20:20:00]哈哈~~~ 係呀,我係鹹蟲來架! 而且我食得鹹魚 (或鹹蛋)好抵得渴架!
     
     

    回覆刪除
  4. Gaileは林家歐巴桑2011年5月2日 上午1:47

    麥皮係咪即係出面賣開沖牛奶一齊飲果d呀
    [版主回覆05/02/2011 20:18:00]唔係好肯定妳講緊粟米片定麥皮喎.....
     
    我指既麥皮係加奶或水煮成粥狀再加糖熱食果種呀! e.g. 即咩"老人牌"果種~ 當然係要原味啦!! 我用果隻係加奶後叮叮快熟貨~  
     
     

    回覆刪除
  5. 我屋企有咸魚今次可以學妳啦,真係好鬼鍾意咸旦,咸魚
    [版主回覆05/02/2011 20:15:00]肉餅無論用鹹蛋鹹魚來整都好好味架!
     
     

    回覆刪除
  6. 餸飯一流呀!!原來可以加埋麥皮,等我下次都試下先,因為屋企仲有好多食唔哂,要去佢整下野先得呀!!
    [版主回覆05/04/2011 03:45:00]係呀~ 加咗麥皮真係好滑滑架! 下次整時記得試吓呀~
     
     

    回覆刪除
  7. I always love 蒸肉餅!  Simple and delicious
    [版主回覆05/04/2011 03:44:00]任何蒸肉餅我都好鍾意! 全部都好好送飯呢~
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...