2011年5月3日星期二

有著落 (2011年5月3日)

過去2星期連續有2個long weekend,再加埋個Royal Wedding 阻一阻,等我d online shopping 等到頸都長哂......

 個多星期前網上order 既野,今日終於都收到嘞!!

登登登櫈~~~~ 就係佢嘞......

 大家估唔估到佢係用來做咩既呢?

  咁應該估到點用嘞啩!

依個蛋糕模叫做Crinoline Lady Mould,係專用來整3D Barbie 公仔蛋糕既!

買咗個濃妝老翻Barbie 咁耐都未開工,就係為咗依個模嘞......

(太頂唔順濃妝老翻Barbie 條娘裙 ,所以比我揼鬼咗!)

終於收到個模,咁我個濃妝老翻Barbie 公仔蛋糕有著落咯~~~~

雖然無依個模都一樣整到Barbie 公仔蛋糕,不過我一向都懶講究 - 既然有個咁既專用模,緊係用模啦!
(而且多個藉口買野嘛! 嘻嘻~~~)




15 則留言:

  1. hahah the fake barbie really got a strong make up looking forward to your cake
    [版主回覆05/04/2011 02:56:00]actually i think it's quite pretty if it wasnt wearing so much heavy make up...... anyway it's very cheap!
     
     

    回覆刪除
  2. 《Ka MaN 日記》2011年5月3日 下午5:35

    好期待你個 3D 蛋糕..!!
    [版主回覆05/04/2011 18:56:00]我都好想快d開工呢~
     
     

    回覆刪除
  3. 我都期待V女你既 3D公仔呀
    [版主回覆05/04/2011 18:56:00]咁我快d搵日開工先! 等我啊~~~
     
     

    回覆刪除
  4. 好期待見倒你嘅 3D Barbie 蛋糕啊  其實佢濃妝得嚟又唔算樣衰。
    [版主回覆05/04/2011 18:54:00]佢係唔樣衰架! 其實我覺得佢個樣幾靚架~ 只係衰在太濃妝之嘛~
     
     

    回覆刪除
  5. 嘩,見到都好興奮,希望可以快D見到個蛋糕啦
    難唔難整架? 點解會想整既呢?
    [版主回覆05/04/2011 18:53:00]我都好心急想搵時間整個蛋糕!
     
    我唔知難唔難整喎,因為我都未整過!   無咩點解想整,覺得幾得意咪想試吓整囉~
     
     

    回覆刪除
  6. Gaileは林家歐巴桑2011年5月4日 上午3:13

    我想睇下barbie果三點喎,睇唔到
     
    快d整啦,唔知係點樣既呢,好期待........食佢
    [版主回覆05/04/2011 18:50:00]唓~ Barbie 果三點有咩好睇啫? 佢果三點妳自己都有啦!
     
    係係係~ 整餅我要睇果日有無整餅mood 呢~
     
     

    回覆刪除
  7. 我都好想睇妳整既3D Barbie蛋糕
     
    [版主回覆05/04/2011 21:33:00]得得得~ 我就快整架嘞! 等我啊~~~~
     
     

    回覆刪除
  8. 我早前都係網上睇中了一個整barbie的模具, 不過我又冇時間整, 加上屋企有好多蛋糕物資又未清, 所以都係唔買住. 唯有等睇你個barbie蛋糕望梅止渴先.
    [版主回覆05/06/2011 07:08:00]係咪Wilton 果套呀? 我就係街時見到Wilton 果套Wonder Mould 先知原來有整Barbie cake 既專用模! 不過Wilton 果套一來好貴,二來個形太圓又唔夠高唔靚,而且佢d半身公仔個樣好核突......  所以我上網搵吓有無類似既模,就比我搵到依個嘞!
     
    其實要整Barbie 蛋糕都唔一定要用依個模,用普通圓形蛋糕自己切個形出來都得架!
     
     

    回覆刪除
  9. 期待
    [版主回覆05/06/2011 07:04:00]me too!
     
     

    回覆刪除
  10. 幾時有得睇呀
    [版主回覆05/06/2011 07:04:00]睇吓依個weekend 有無時間整~
     
     

    回覆刪除
  11. 好鬼鍾意你同濃妝小姐打格仔呀 HAHA!
    [版主回覆05/06/2011 07:04:00]佢無著衫兒童不宜嘛!
     
     

    回覆刪除
  12. 我常日行街或睇書就見過barbie蛋糕,但係識得有人整真係第一次,好期待你快d整。
    [版主回覆05/06/2011 07:03:00]我未整過架,唔知整得靚唔靚架!  不過其實好多高手都識整依個蛋糕呢~
     
     

    回覆刪除
  13. Looking forward to see your babrie bridal cake.
    [版主回覆05/06/2011 07:02:00]i will try to make it soon!
     
     

    回覆刪除

  14. 真係好掂喎 , 我們通常用戚風蛋糕再剪剪切切來整咋... 
    [版主回覆05/06/2011 07:01:00]我就係唔想切,一來麻煩,一定會搞到周圍都係蛋糕碎; 二來怕切得唔靚~
     
     

    回覆刪除
  15. KwokMan kuen eunice2011年5月24日 上午5:21

    原來平時見到個d係要咁整既
    [版主回覆05/25/2011 08:12:00]其實唔一定要咁整架!  好多人係焗幾個圓形蛋糕叠埋佢再切個型出來架!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...